Dit is toch beter dan die mosselman.quote:
Beide goed, niet vergelijkbaarquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit is toch beter dan die mosselman.
Die mosselman kan ik niet eens luisteren. Niet mijn soort muziekquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mosselman kan ik niet eens luisteren. Niet mijn soort muziek
Mij staat nog bij dat jij van harde rock/ metal houdtquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:33 schreef laforest het volgende:
Niet beter dan Masonna hoor
Bekijk deze YouTube-video
Ook. Ik luister voornamelijk klassiek en Japanese psychedelic rock opera momenteelquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mij staat nog bij dat jij van harde rock/ metal houdt
Ja dat weet ik nog dat je een bredere smaak hebtquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Ook. Ik luister voornamelijk klassiek en Japanese psychedelic rock opera momenteel
Ik heb een brede smaak
psychedelic rock De meeste word ik gek van in de kop hahahaquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Ook. Ik luister voornamelijk klassiek en Japanese psychedelic rock opera momenteel
Ik heb een brede smaak
Da's niet goedquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
psychedelic rock De meeste word ik gek van in de kop hahaha
Is mij te chaotisch.quote:
Ligt eraan welke.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
Ach, daar ben ik inmiddels 46 mee geworden van zonder noemenswaardige problemenquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
:'quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 minimaal uur in het vliegtuig wachten, wat is deze
Ik geef gewoon tegengasquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:27 schreef laforest het volgende:
[..]
:'
Gezellig met schetende mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |