I tryquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
DOe maar Mikey geniet van de dag. DIe trouwens al weer half voorbij is
Beschrijft ook mijn huidige toestandquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het komt in de buurt van het virus
Je hebt jezelf er mee als je het niet doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Het lijkt wel of je op een kleuterschool zitquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:42 schreef DJMO het volgende:
Zo de buit is binnen. Inclusief wat typisch Duitse vleeswaren, kan meneer R. nog meer huilen dat hij geen geld heeft.
In dit geval mett worst. Lijkt op de Nederlandse ossenworst, maar dan van varkensvlees.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je op een kleuterschool zit![]()
Wat is typisch Duitse vleeswaren dan?
Zegt mij zo helemaal niets.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
In dit geval mett worst. Lijkt op de Nederlandse ossenworst, maar dan van varkensvlees.
quote:
O oke dat zijn worstsoorten die ik echt lekker vind, net als snijworst en salami en dergelijkequote:
Ik ben er gek op, maar het is alleen in Duitsland te krijgen. Daarom neem ik ook altijd mee als ik hier bemquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke dat zijn worstsoorten die ik echt lekker vind, net als snijworst en salami en dergelijke
Als je het lekker vindt, groot gelijkquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben er gek op, maar het is alleen in Duitsland te krijgen. Daarom neem ik ook altijd mee als ik hier bem
Jou beurt om de pan te gaan, tis bijna Kerstquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:10 schreef Homijn het volgende:
Niks, nu is het mijn beurt. Jij hebt punten zat.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-12-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |