Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ik had een andere TT: Bolk virusWho cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Dat heb je goed gedaan..quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zit de hele ochtend al in mijn bolkwater om jou in te halen.
Maar ik heb goed terug gebolkt
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Ik was bezig topic te openen. 2e keer nu
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ze zit er op te wachtenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja hoor, zonder schaamte. Wat mij bolkt zal ikj bolkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Je geeft het gewoon toe nu?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar deze titel is wel goed“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Het komt in de buurt van het virusquote:
Goeiedag zeg.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, zonder schaamte. Wat mij bolkt zal ikj bolken![]()
![]()
quote:
Bolken, koffiedrinken, ipad film kijken en een spelletje doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4 dingen tegelijk?quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Bolken, koffiedrinken, ipad film kijken en een spelletje doen
Ik kan maar 1 ding tegelijk.![]()
Dat is een bölkquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Bolken, koffiedrinken, ipad film kijken en een spelletje doen
[ afbeelding ]“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Gaat makkelijk toch en soms gaat de telefoon ook nogquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
4 dingen tegelijk?
Ik kan maar 1 ding tegelijk.
Wat wilde ik ookal weer posten, oh ja: Bolk“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Je bent pas 46 en m oet nu al denken wat je wilde postenquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:55 schreef laforest het volgende:
Wat wilde ik ookal weer posten, oh ja: Bolk
Bolkquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent pas 46 en m oet nu al denken wat je wilde posten“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
En dan moet je een keuze maken: bolken of de telefoon aannemen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat makkelijk toch en soms gaat de telefoon ook nog![]()
![]()
Nee hoor doe het tegelijkquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan moet je een keuze maken: bolken of de telefoon aannemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat mij vrij makkelijk af nogquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, dan begin ik fouten te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
-.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is al vroegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeg je af en toe dan geen bolk, tegen de andere kant?
Alleen als ik aan het 'werk' ben zit ik niet op internetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, heb gisteren het laatste gedaan. Jaarverslag is klaar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu ben je duidelijk niet aan het werk
De boekhouding kan ik pas eind van het jaar afsluiten.
Maar geen vergaderingen meer, geen notulen of adviezen typen.
Volgend jaar weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen boodschappen helaas voor jouquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Laforest moet taart eten, Dotteke moet boodschappen doen.... Ik zou zeggen: doe je dingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan zijn gf/vrouw doen ?quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen boodschappen helaas voor jou“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Hmm.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen boodschappen helaas voor jou![]()
Ik doe het nog vrijwillig ook. WIlde niet de hele dag in huis zitten nietsdoenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks mis mee. Ik help de buurt schoonmaken/houden, strand enzo. Vrijwilligquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het nog vrijwillig ook. WIlde niet de hele dag in huis zitten nietsdoen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Jij doet de was?quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
tijd om wat te gaan doen.
[ afbeelding ]
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Nee hij wil dat ik boodschappen ga doen zodat hij punten kan pakkenquote:
Moet hij nog wel met mijn gebolk dealenquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij wil dat ik boodschappen ga doen zodat hij punten kan pakken“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
Forum Opties Forumhop: Hop naar: