okeequote:Op zaterdag 13 december 2025 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ik heb die man nooit gevolgd
Heb ooit ergens op vakantie koffie gedronken. Bleek hij de eigenaar van die tent te zijn
Deed jij nou mee met de eliminations?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Een heel goed wapen. Alleen heb ik de $b er niet voor
Nee, geen zin in. Maar vandaag 3x naar SA gegaan en geen van 3x geen Xanaxquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deed jij nou mee met de eliminations?
Digitaal?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:09 schreef KoningWouter het volgende:
Over 5 uur komt mijn 47 miljoen bank investment vrij
Nicequote:Op zaterdag 13 december 2025 06:09 schreef KoningWouter het volgende:
Over 5 uur komt mijn 47 miljoen bank investment vrij
Cuby and the Blizzards?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daarom hoef ik niet van die muziek te houden.
Ik ben meer van de rock en de blues.
Ben gisteren ook 2x naar de UK gevlogen, ook geen plushies of bloemen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, geen zin in. Maar vandaag 3x naar SA gegaan en geen van 3x geen Xanax
Zelf nooit op linkjes klikken maar nu wel een YT dumpen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor muziek hou jij
Ik vind dit bijvoorbeeld heel mooi
Bekijk deze YouTube-video
Ook, maar wel meer rock bandsquote:
Ja je hoeft er niet op te klikkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelf nooit op linkjes klikken maar nu wel een YT dumpen.
Ver voor mijn tijd allemaal.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook, maar wel meer rock bands
Blacksabbat bv paranoid ook een mooi nummer, speelde dat zelf ook
Maar bepaalde nummers van magna carta vond ik ook mooi is weer een heel ander soort muziek
Dit ken ik dus niet en ik kan het ook niet mooi vinden eerlijk gezegdquote:
Daarom kan je het nog wel mooi of niet mooi vindenquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ver voor mijn tijd allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |