quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nu afgevinkt
quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:35 schreef Doevelaer het volgende:
Zit de bingo te bespreken, maar we hebben een boel gemist schijnt.
O.a. Koert z’n superstars
Dat dacht Rob Cross ook.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds Co mijn belasting doet ga ik er per maand netto een paar duizend op vooruit
Ik begrijp niet dat de overheid iedere maand geld maar mij overmaakt als ze vervolgens de helft terug willen hebbenquote:
15 pijlen uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb ik
Grotemannenfinish??quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
15 pijlen uit
Koert superstars
Nieuwe generatie/oude generatie darters
Zjak benadrukt percentages op finishbeurten
Grotemannenfinish
Schijnen geweest te zijn aldus een bekende van me die ieder jaar fanatiek meebingo’t
(Mercy King) traint weer heel veel is daarnaast ook geweest
Ja ik heb het van horen zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grotemannenfinish??
Ik zal ze verder afvinken
Dan streep ik hem af. Dat had ik niet verwacht, dat is eentje die je volgens mij niet meer vaak hoortquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja ik heb het van horen zeggen
Grote meneren finish zei Guy gisterenquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Grotemannenfinish meen ik ook te hebben gehoord. Maar die komt toch nog wel een flink aantal keer voorbij.
Ja ho eens even Guy, normaal doen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Grote meneren finish zei Guy gisteren
Lijkt mij wel een stille wateren diepe gronden type.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mario is een vriendelijke man
Maar zo ontzettend saai
Ik ben tegen Belgenquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We kunnen straks heerlijk op HLN en Sporza aan onze schadenfreude komen.
Groetjes aan Ted Hankeyquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wij gaan zo het Dracula kasteel binnen
Deze sla ik verder maar even over
Dat gaat wel spannend zijn, best veel jonge vrouwen in mijn tourgroepjequote:
Gelukkig ligt jouw focus op de darts!quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat wel spannend zijn, best veel jonge vrouwen in mijn tourgroepje
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wij gaan zo het Dracula kasteel binnen
Deze sla ik verder maar even over
Nee, daar merken we weinig van.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend kan dit?
https://x.com/ESPNnl/status/1999734553834062224
Geef je op voor Q school, dan win je nog genoeg partijtjes in de 1e fase.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:04 schreef BarryBangkok het volgende:
2 weken geleden een partij met 78 avg gewonnen.
Ik kan binnenkort ook mee gok ik zo.
Zal ik in VK of Duitsland meedoen!?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef je op voor Q school, dan win je nog genoeg partijtjes in de 1e fase.
In het darts worden tenminste echt belangrijke dingen aan de kaart gesteld tijdens persconferenties.quote:
Manby, Branley, Jimmy.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Hebben we een lijstje voor de hoop tijdens Q-School?
Harrysson, Reyes sowieso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |