Mijn gohhhddquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zwaar verraden.
Ze hopen dat hij nog een maandje blijft.
Dat zou ik leuk vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
ik wil dat de vossen winnen
en dan de domper voor erik
dat thomas speelt ipv hij
Hey! Zit jij mij voor draak te zetten te steken!? Wil poppen zien dansen! Ey, daar hou ik echt niet van! Opdonderen!quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Faat: wanneer zijn de kerstspecials uitgezonden?
Ja muts met pasen
als ze allemaal blijven bij wat ze zeidenquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
Erik hoopt dat het hem gegund wordt, ik hoop van niet.
Hij heeft er 6 maanden hard voor gewerktquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:58 schreef ChocoFan het volgende:
Erik hoopt dat het hem gegund wordt, ik hoop van niet.
Ah ok.. duidelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eindstand voor de knockouts: vossen-haaien-slangen-gieren
Gieren tegen slangen, slangen wonnen dus slangen tegen de haaien, haaien wonnen dus haaien tegen de vossen.
knock outquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:59 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Ah ok.. duidelijk.
Eigenlijk best raar dat op de ratten na elk bondje nog kans maakt op een finale plek, en volgens mij werkt een kickout systeem niet op die manier. Maar goed, ik ben geen febo ;-)
Hij heeft echt totaal geen zelfkennis of kennis van de mensen om hem heen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft er 6 maanden hard voor gewerkt![]()
(zijn woorden)
Hij heeft wel de meeste punten binnen gehengeld.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft er 6 maanden hard voor gewerkt![]()
(zijn woorden)
Niet zo gek, hij speelde bijna alle spelletrjes.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft wel de meeste punten binnen gehengeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |