Die blijft nog wel 'n maandjequote:Op zaterdag 13 december 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
zal Floris missen
het was een leuke man
hij zou toch winnen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:50 schreef Cirilico het volgende:
Lekker puh aan eenieder hier met Floris-oogkleppen op.![]()
![]()
nope die gaatquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die blijft nog wel 'n maandje
Zwaar verraden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou toch winnen?
dankzij de FEBO?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zwaar verraden.
Ze hopen dat hij nog een maandje blijft.
Ja daar lijkt het gelukkig inderdaad op!quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
gut ze werken de Knock outs er wel ff door
@:Kinkijan
Er zijn nog veel dozen te gaan met de gouden ticketquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou toch winnen?
dankzij de FEBO?
tenzij de vossen over elke vraag zo lang twijfelenquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het gelukkig inderdaad op!
Nee. Hij werd geholpen maar hij zou niet winnen. Ik ken alle spoilers al van de knock-outs.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou toch winnen?
dankzij de FEBO?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nee. Hij werd geholpen maar hij zou niet winnen. Ik ken alle spoilers al van de knock-outs.
Eindstand voor de knockouts: vossen-haaien-slangen-gierenquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:53 schreef PenetratorNL het volgende:
De slangen wonnen toch tegen de gieren net?
Vervolgens verliezen ze tegen de haaien.. en gaat het tussen de haaien en de vossen?
Mis ik hier iets? De haaien hebben toch niet tegen de gieren gespeeld? En tegen wie hebben de vossen dan gespeeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |