quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Met tieten spelen ook, maar is ook niet op een console.
Bolken is een 'way of life'
dus als jij en je vrouw in bed liggen zeg jijquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:12 schreef laforest het volgende:
[..]
Met tieten spelen ook, maar is ook niet op een console.
Bolken is een 'way of life'
Ziet er goed uit, mijn eerste was een stuk minder goed gelukt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 01:16 schreef devzero het volgende:
Eindelijk ook eens begonnen met ComfyUI. Mijn eerste video (met mijn torn profiel plaatje). Nu nog een beetje mee tunen en zo.
Bekijk deze YouTube-video
@:wrapster
Ik had iets getypt, maar ben verstandig heb delete gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus als jij en je vrouw in bed liggen zeg jij
zullen we even een lekker potje gamen
ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had iets getypt, maar ben verstandig heb delete gedaan
vrijwillig of unfall?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
Vrouw rijdt auto door de ruit van zwembad
[ afbeelding ]
SOms moet een van ons de wijste zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
Op vrijdag 12 december 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Op elke tiet zit een knop, dus kan wel. En de knop voor actie zit iets lagerquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Datquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis tijd dat Mutti bij Mario aan huis komt
kan ze hem de oren wassen
(en de sokken )
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:17 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Op elke tiet zit een knop, dus kan wel. En de knop voor actie zit iets lager
Zou jij wel willen weten hè?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
De tiet knop kan ook voor actie zorgenquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:17 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:17 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Een echte baas doet alle drie tegelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:17 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:17 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
heb je nog en andere beeld van dit?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vrijwillig
Is een ongeluk natuurlijk
Op een wolf?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
even voor de beeldvorming
ik woon in een klein dorpje
met veel kleine kernen
heeft de politie dus gewoon geschoten hier in de buurt vanavond
Klein dorp maakt niet zoveel meer uit tegenwoordig... Tijd terug had hier in het dorp iemand met pistooltjes lopen zwaaien bij iemand waar hij ruzie mee had.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
even voor de beeldvorming
ik woon in een klein dorpje
met veel kleine kernen
heeft de politie dus gewoon geschoten hier in de buurt vanavond
https://www.ad.nl/buitenl(...)jk-zwembad~a8c29913/quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je nog en andere beeld van dit?
zag een filmpje op FB van een iemand die er dichtbij woontquote:
ja dat is hier ook al eens gebeurtquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klein dorp maakt niet zoveel meer uit tegenwoordig... Tijd terug had hier in het dorp iemand met pistooltjes lopen zwaaien bij iemand waar hij ruzie mee had.
Wild wild west uuh oostquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zag een filmpje op FB van een iemand die er dichtbij woont
Daarom woon ik in de grote stad, als er toch kogels om je oren vliegen dan maar ergens wonen waar veel vertier isquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klein dorp maakt niet zoveel meer uit tegenwoordig... Tijd terug had hier in het dorp iemand met pistooltjes lopen zwaaien bij iemand waar hij ruzie mee had.
Als zij de joystick pakt bij mij zekerquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De tiet knop kan ook voor actie zorgen
Zal eens vragen aan mijn baas of dat zo isquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Een echte baas doet alle drie tegelijk.
een actie spelquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:17 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Waar je het het mist verwacht... Maar veilig gevoel geeft het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat is hier ook al eens gebeurt
heel arrestatieteam politie helikopter etc
maar schieten
nee dat is nog niet eerder gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |