abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 12 december 2025 @ 08:42:19 #126
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219471387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 06:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is wel de nummer 10 van Roemenië. Dat moeten we niet vergeten.
De nummer 10 :')

Feyenoord moet zich kapot schamen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219471392
Voor de zekerheid maar de doodskisten van zolder gehaald.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219471415
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:
In welke tuin ga je ze zetten?
  vrijdag 12 december 2025 @ 08:49:03 #129
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219471425
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]
De nummer 10 :')

Feyenoord moet zich kapot schamen.
Ze bakten er ook écht volkomen niks van. Ik denk dat de gemiddelde eerste divisie club beter is.

En daar geef je doodleuk een 1-3 tegen weg (lol)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_219471426
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog verhuisdozen!

Hopelijk hebben ze bij Feyenoord nog het rapport van Arnesen op zolder liggen..
pi_219471473
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:46 schreef Adames het volgende:

[..]
In welke tuin ga je ze zetten?
:D
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 12 december 2025 @ 08:53:04 #132
474254 GurneyIsBestOke
pi_219471475
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:49 schreef Haringkop2 het volgende:

[..]
Ik heb nog verhuisdozen!

Hopelijk hebben ze bij Feyenoord nog het rapport van Arnesen op zolder liggen..
Met die oude rapporten hadden ze Lingr gehaald toch?

@Caland
pi_219471520
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ze bakten er ook écht volkomen niks van. Ik denk dat de gemiddelde eerste divisie club beter is.

En daar geef je doodleuk een 1-3 tegen weg (lol)
Je speelt 10 minuten best aardig en daarin maak je gelijk 3 goals, dat zegt al genoeg _O-
pi_219471521
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Met die oude rapporten hadden ze Lingr gehaald toch?

@:caland
Dat was een topper vergeleken bij Larin op 10 _O-
  vrijdag 12 december 2025 @ 08:56:36 #135
474254 GurneyIsBestOke
pi_219471526
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 23:12 schreef Caland het volgende:
Maar het lag niet eens echt aan de verdediging vandaag, volledig de inbreng van Larin.
Niet echt mee eens, Bos en Borges waren alleen maar kansloos naar voren aan het rennen, dat was een soort van werkweigering te noemen.

En Lotomba was ook weer bizar slecht. Ik weet niet wie er bij de A1 mee doet, maar die kan je onderhand nog beter opstellen.
  vrijdag 12 december 2025 @ 08:58:27 #136
474254 GurneyIsBestOke
pi_219471547
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Je speelt 10 minuten best aardig en daarin maak je gelijk 3 goals, dat zegt al genoeg _O-
Het eerste uur was zeer matig, maar we hadden het volledig onder controle. Dat FCSB was enkel maar blind ballen aan het rammen op een stel opa’s en jeugdspelers en kwam verder de middellijn niet over.

Je had op basis van dat laatste halfuur gisteren serieus van iedereen kunnen verliezen, ook van een amateurclub.
  vrijdag 12 december 2025 @ 09:17:22 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219471709
Dat FCSB lacht zich de ballen uit de broek, hadden in Deventer ook al moeten verliezen en pakken gewoon 6 punten tegen de Nederlandse clubs.
pi_219471787
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
XG genot
xD
pi_219471789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat FCSB lacht zich de ballen uit de broek, hadden in Deventer ook al moeten verliezen en pakken gewoon 6 punten tegen de Nederlandse clubs.
Kabinet Jetten 1 DOET NIKS. @RamboDirk
pi_219472181
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 23:41 schreef M.Melandri het volgende:

[..]
Wedstrijden met een beetje tegenstand worden bijna ook allemaal verloren na omzettingen. Daar heeft hij totaal geen vat op en vandaag doet hij zelf een wissel die totaal verkeerd uitpakt. Voorlopig wordt er alleen van de kleintjes gewonnen.
En daarom ben ik altijd van mening geweest dat RvP te vroeg naar Feyenoord is gekomen als hoofdcoach, omdat hij dit soort fouten misschien op een iets lager niveau zoals Heerenveen nog kan maken, maar hier iedereen er meteen bovenop duikt. Ik hoopte dat Hake hem misschien een beetje kon intomen bij dit soort beslissingen, maar helaas heeft dat ook niet gewerkt
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_219472211
Toch de laatste weken van PEC FC Volendam en Telstar gewonnen. Toch nog wat vertrouwen getankt voor zondag…
  Moderator vrijdag 12 december 2025 @ 10:41:15 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219472332
quote:
Maar het pijnlijkst is de situatie rond Luciano Valente, die onmisbaar is geworden voor Feyenoord. „Die laat ik het liefst staan, maar dat gaat gewoon niet’’, aldus Van Persie. Zonder Valente lijkt Feyenoord op de Rolling Stones, maar dan opeens zonder Mick Jagger.
Mikosgod.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219472347
Op avonden als gisteren vind ik m'n pa echt een lul dat ie mij heeft aangestoken met het Feyenoord-virus in plaats van met een modelvliegtuigjesvirus ofzo. Ik moet zo langzamerhand maar eens gaan bedenken hoe ik m'n dochter weg ga houden bij deze droevenis zodat ze gewoon zorgeloze weekenden kan hebben.
pi_219472367
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Niet echt mee eens, Bos en Borges waren alleen maar kansloos naar voren aan het rennen, dat was een soort van werkweigering te noemen.

En Lotomba was ook weer bizar slecht. Ik weet niet wie er bij de A1 mee doet, maar die kan je onderhand nog beter opstellen.
Pedersen was niks slechter.

Ook niet echt veel beter; maar wist voor mijn gevoel iets meer waar zijn beperkingen lagen door hem gewoon veilig af te spelen.
pi_219472425
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Op avonden als gisteren vind ik m'n pa echt een lul dat ie mij heeft aangestoken met het Feyenoord-virus in plaats van met een modelvliegtuigjesvirus ofzo. Ik moet zo langzamerhand maar eens gaan bedenken hoe ik m'n dochter weg ga houden bij deze droevenis zodat ze gewoon zorgeloze weekenden kan hebben.
Nee joh, dit is Feyenoord; diepe dalen en grote pieken. Word je hard van; en de vreugdemomenten intenser (met deze slogan zou je zomaar een samenwerking met Durex aan kunnen gaan).

Het is in al die jaren als Feyenoord supporter niet echt anders geweest. Voor 93 jarenlange drama, 93 Kampioen; jarenlange drama met in 98 weer een kampioenschap. Wederom drama, maar met Bertje winnen we de Uefa cup op legendarische wijze. Waar we weer de drama in gaan, tot we met Gio ineens een berg(je) aan prijzen binnen harken.

Toen weer drama met Stam, en de tijdelijke maar kleine opleving van Advocaat.
Waarna we verwend werden met Slotbal.

Toch vind ik met deze selectie, mits fit, meer uitgehaald moet worden. Maar het gebrek aan fitheid speelt eigenlijk al sinds het vertrek van Slot. Als trainer en TD had je hier al lang verbeteringen moeten halen.

Je hebt eigenlijk heel veel geluk dat de rest in Nederland gewoon nog slechter is, waardoor je gewoon tweede moet worden; en nog een jaartje kan profiteren van directe CL kwalificatie.
pi_219472471
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:56 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Nee joh, dit is Feyenoord; diepe dalen en grote pieken. Word je hard van; en de vreugdemomenten intenser (met deze slogan zou je zomaar een samenwerking met Durex aan kunnen gaan).

Het is in al die jaren als Feyenoord supporter niet echt anders geweest. Voor 93 jarenlange drama, 93 Kampioen; jarenlange drama met in 98 weer een kampioenschap. Wederom drama, maar met Bertje winnen we de Uefa cup op legendarische wijze. Waar we weer de drama in gaan, tot we met Gio ineens een berg(je) aan prijzen binnen harken.

Toen weer drama met Stam, en de tijdelijke maar kleine opleving van Advocaat.
Waarna we verwend werden met Slotbal.

Toch vind ik met deze selectie, mits fit, meer uitgehaald moet worden. Maar het gebrek aan fitheid speelt eigenlijk al sinds het vertrek van Slot. Als trainer en TD had je hier al lang verbeteringen moeten halen.
Is ook zo, maar soms (met name de day after) denk je ook wel eens "waar slaat dit eigenlijk allemaal op, een hobby zou leuk moeten zijn in plaats van frustrerend". Om de volgende pot gewoon weer acte de présence te geven en weer keihard teleurgesteld te worden :P

Wel eens met je laatste stukje inderdaad, al blijf ik het enorm slecht vinden dat er geen vervanger van Paixao is gehaald. Sauer is echt een goede voetballer, maar die G/A's die Paixao leverde mag en kan je niet verwachten van een jochie van 19.
pi_219472528
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Is ook zo, maar soms (met name de day after) denk je ook wel eens "waar slaat dit eigenlijk allemaal op, een hobby zou leuk moeten zijn in plaats van frustrerend". Om de volgende pot gewoon weer acte de présence te geven en weer keihard teleurgesteld te worden :P

Wel eens met je laatste stukje inderdaad, al blijf ik het enorm slecht vinden dat er geen vervanger van Paixao is gehaald. Sauer is echt een goede voetballer, maar die G/A's die Paixao leverde mag en kan je niet verwachten van een jochie van 19.
Eens, al maakt Ueda daarentegen juist weer een beetje goed door ineens wel te kunnen scoren.

Sauer komt er wel. Zijn voorgangers Sinisterra en de Pax hadden ook een aanhaak tijd nodig. Als die Portugees nou altijd zo speelde als afgelopen zondag had je ze mooi kunnen afwisselen, en niet meteen alle druk op Sauer. Helaas lijkt die wedstrijd tot nu toe een eendagsvlieg geweest te zijn.

Maar als je als Feyenoord een speler voor 11 miljoen koopt hoort dat een versterking aan de bovenkant te zijn (zoals Arne zou zeggen).
pi_219472693
Het is wel echt bizar, dat jonge nieuwkomer Valente vooralsnog met een straatlengte voorsprong de beste speler van het seizoen is. Volgend seizoen de absolute aanvoerder, tenzij we nog met van Persie opgescheept zitten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 12 december 2025 @ 11:40:54 #149
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219472786
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:20 schreef Haringkop2 het volgende:
Toch de laatste weken van PEC FC Volendam en Telstar gewonnen. Toch nog wat vertrouwen getankt voor zondag…
Vertrouwen bij wie?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 12 december 2025 @ 12:05:52 #150
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219472967
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:29 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Kabinet Jetten 1 DOET NIKS. @:rambodirk
Juffrouw Jetten gaat als dit zo doorgaat zijn lidmaatschap van de roze kameraden opzeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')