Prachtige venue, kolkende massa. Heerlijk avondje uit.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zitten daar Drita man op de tribune.
Die hele Conference League is een parodie op voetbal.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Prachtige venue, kolkende massa. Heerlijk avondje uit.
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die hele Conference League is een parodie op voetbal.
Net een thuiswedstrijd voor AZquote:Op donderdag 11 december 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zitten daar Drita man op de tribune.
En Hudson Bay?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hudson-Odoi was ooit best een groot talent toch?
Als je dat kijkt krijg je een Breidablik op het Europese voetbal.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig bord op schoot duel
quote:Op donderdag 11 december 2025 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Utrecht - Forrest zit alweer die kut Mantingh.
quote:
Ik krijg hiervan het Shamrock op de kaken.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je dat kijkt krijg je een Breidablik op het Europese voetbal.
Dat moet ik nog maar zien.quote:
Weer niet geklikt.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:45 schreef RamboDirk het volgende:
https://youtube.com/shorts/qX6M0sCU-xA?si=x51lHt3VLT00uMeQ
a day in the life of
@:coco
@:tweedeklum
@:zipportal
Lijkt me voor Utrecht goed nieuws dat die naar de Afrika Cup gaat.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Haller valt er nog net niet kapot bij neer.
Die hebben natuurlijk geen enkele spits op het moment.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me voor Utrecht goed nieuws dat die naar de Afrika Cup gaat.
Het erg mooie Feyenoord zal wel weer Sytse stront of ESPN Schilthont krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Utrecht - Forrest zit alweer die kut Mantingh.
De altijd zijn mening opdringende en hijgerige Vincent Schildkampquote:Op donderdag 11 december 2025 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het erg mooie Feyenoord zal wel weer Sytse stront of ESPN Schilthont krijgen.
1-1.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig bord op schoot duel
Nou nou nou.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Trap Mantingh voorgoed in een bejaardentehuis.
Er zijn veel vervelendere commentatoren dan Schildkamp.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De altijd zijn mening opdringende en hijgerige Vincent Schildkamp.
Utrecht is sowieso rotslecht en heeft mazzel dat Nottingham het voorlopig is vergeten af te straffen.quote:
Na dat slechte begin vind ik ze best oke.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Utrecht is sowieso rotslecht en heeft mazzel dat Nottingham het voorlopig is vergeten af te straffen.
Vincent Schildkamp doet bij ieder beetje vuurwerk of opstootje alsof de wereld vergaat. Een pratende schwalbe is het.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn veel vervelendere commentatoren dan Schildkamp.
Defensief staat het de laatste minuten iets beter jaquote:Op donderdag 11 december 2025 19:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na dat slechte begin vind ik ze best oke.
Ze hadden ook een paar leuke aanvallen.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Defensief staat het de laatste minuten iets beter ja
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ntator-van-nederlandquote:Op donderdag 11 december 2025 19:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vincent Schildkamp doet bij ieder beetje vuurwerk of opstootje alsof de wereld vergaat. Een pratende schwalbe is het.
Gekozen voor Teeling, Elshoff en Schelvis.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ntator-van-nederland
Succes met campagne voeren als het je zo aan het hart gaat. Op wie moet ik stemmen?
(Koert staat logischerwijs al vast)
Aan het doelsaldo werken zou mooi zijn want dat is niet zo best vergeleken met anderen in de stand. Zesde van zes ploegen met 9 punten, op drie doelpunten achterstand van de nummer vijf.quote:
Gaan jullie met 12 punten de beste 8 halen?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aan het doelsaldo werken zou mooi zijn want dat is niet zo best vergeleken met anderen in de stand. Zesde van zes ploegen met 9 punten, op drie doelpunten achterstand van de nummer vijf.
Eerst maar eens de 21u-wedstrijden afwachten. Maar met dit doelsaldo wordt het moeilijk denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan jullie met 12 punten de beste 8 halen?
Nee, Nottingham.quote:
Ik hoop nog op een luizige 2-1 nu.quote:
Dat zou wel echt teveel zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een luizige 2-1 nu.
Ondanks alles zijn ze toch zo angstig voor Ajax dat ze hier hun derde elftal opstellenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord met Tengstedt
Wat een walgelijke club.
Achquote:Op donderdag 11 december 2025 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht is nu gewoon beter. Ja, winst zou absoluut niet verdiend zijn.
Ja, of niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht is nu gewoon beter. Ja, winst zou absoluut niet verdiend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |