Jeetje, speel een beetje mee.quote:
Je bedoelt een beeld waarbij je niet als een lompe zak hooi overkomt in een tijd waarin we juist op dat gebied ons beste beentje voor zouden moeten zetten?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jeetje, speel een beetje mee.
Als ik “Joodse vrouwen” schrijf, dan schept dat toch een net iets ander beeld.
We hebben het over ‘meisjes’quote:Op donderdag 11 december 2025 19:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Jeetje, speel een beetje mee.
Als ik “Joodse vrouwen” schrijf, dan schept dat toch een net iets ander beeld.
Ja, en je kunt ook over álles janken. Reageer nog één keer en laat je humeur vooral niet verpesten.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We hebben het over ‘meisjes’
Sorry, ik kan daar niet grappig over doen.
Janken?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ja, en je kunt ook over álles janken. Reageer nog één keer en laat je humeur vooral niet verpesten.
Nou, sorry dan. Ik wilde je niet boos maken.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Janken?![]()
En m’n humeur is prima. Maar als ik het woord ‘wijven’ lees, terwijl we het hier hebben over meisjes die nog heel jong zijn, krijg je dat te horen ja.
Religeuze brainwashing vanaf geboorte is een vorm van kindermishandeling.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:32 schreef TigerXtrm het volgende:
1. Religieuze scholen verbieden.
2. Elke vorm van religieuze uiting op scholen verbieden.
Stop religieuze kinder indoctrinatie.
In Frankrijk doen ze dit ook al. Gewoon de toegang ontzeggen.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
In de basis goed.
Maar hoe ga je dit handhaven? Wat ga je doen als er een meisje in de klas zit met wél een hoofddoek?
Dit zal in het begin best lastig zijn.
Je mag ook niet in je blote kont naar school.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:07 schreef sp3c het volgende:
Ik vind het helemaal niks dat de ivetgeid kledingsvoorachriften uit gaat lopen schrijven
Boetes geven, helpt altijd en die boetes direct korten op loon/uitkering.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Als ze dan hun kinderen weghouden van school, wordt de leerplicht ontdoken. Dat heeft echt wel consequenties.
Er is geen enkele wet die stelt dat je petje af moetquote:Op donderdag 11 december 2025 20:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je mag ook niet in je blote kont naar school.
Of in een burka.
Je petje zal je ook af moeten als jongen zijnde. (Was in mijn tijd wel)
Zo vreemd vind ik het niet.
Schoolreglement wat je tekentquote:Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Er is geen enkele wet die stelt dat je petje af moet
Nee, maar er zijn wel scholen die het echt in hun voorschriften hebben staan, dat leerlingen zich daar aan houden. Die vrijheid hebben scholen.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Er is geen enkele wet die stelt dat je petje af moet
quote:
Daar heb ik het toch niet overquote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn wel scholen die het echt in hun voorschriften hebben staan, dat leerlingen zich daar aan houden. Die vrijheid hebben scholen.
Denk niet dat een schoolreglement zoiets als een hoofddoekverbod kan afdwingen. Dan gaan ze hogerop.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik het toch niet over
Overheid moet dat niet doen
Krijg je dat weer.. helemaal geen kans meer dan..quote:Op donderdag 11 december 2025 20:16 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar is thuisonderwijs toegestaan in Oostenrijk (met regels natuurlijk), straks krijg je dat een deel van die meiden geheel in isolatie komt.
Je loopt het risico dat ze dan niet maar naar school toe gaan.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:08 schreef RotatoR het volgende:
[..]
In Frankrijk doen ze dit ook al. Gewoon de toegang ontzeggen.
Nou ja. De plicht om naar school te gaan komt niet te vervallen bij de invoering van een dergelijke regel neem ik aan.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Krijg je dat weer.. helemaal geen kans meer dan..
Arme meiden
Ik vind niet dat de overheid zich zou moeten bemoeien met wat ik op mijn hoofd doequote:Op donderdag 11 december 2025 20:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk niet dat een schoolreglement zoiets als een hoofddoekverbod kan afdwingen. Dan gaan ze hogerop.
Dit moet van boven af besloten worden voor iedereen..
Of lees ik verkeerd wat je wil zeggen?
Dat is niet oké en zou dan ook moeten worden aangepast in m’n ogen.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:16 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar is thuisonderwijs toegestaan in Oostenrijk (met regels natuurlijk), straks krijg je dat een deel van die meiden geheel in isolatie komt.
Als het leerplicht is ipv schoolplicht dan kan dat dus wel helaas.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou ja. De plicht om naar school te gaan komt niet te vervallen bij de invoering van een dergelijke regel neem ik aan.
Ja maar jij bent een volwassen man. Geen meisje van 8 dat verstopt wordt onder hopen stof en onzichtbaar gemaakt.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de overheid zich zou moeten bemoeien met wat ik op mijn hoofd doe
Geen idee op hoeveel manieren dit leesbaar is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |