Dit is geen passief-agressieve manier van communiceren.quote:Op maandag 22 december 2025 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je gelijk de TR afhandelen
En de openstaande vragen beantwoorden
Van mij nu hier of van fok-it daar destijds toen ik die opmerking maakte?quote:Op maandag 22 december 2025 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is geen passief-agressieve manier van communiceren.
Jaquote:Op maandag 22 december 2025 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mij nu hier of van fok-it daar destijds toen ik die opmerking maakte?
Heb je het nou al opgelost ofwa?!quote:
Waar ontmoeten we mocht FOK! er op een dag niet meer zijn? cc @Cocoquote:Op maandag 22 december 2025 13:54 schreef Caland het volgende:
Hef dit forum gewoon op, doe uit dat licht.
Liet jij je nu corrigeren als mak lammetje?quote:Op maandag 22 december 2025 20:48 schreef GGMM het volgende:
@:rambodirk is druk bezig om de vrouw achter het stuur in Nunspeet in een boze moslim te veranderen
Nee ik corrigeerde mezelfquote:Op maandag 22 december 2025 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Liet jij je nu corrigeren als mak lammetje?
ESFquote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar ontmoeten we mocht FOK! er op een dag niet meer zijn? cc @:Coco
ESFquote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waar ontmoeten we mocht FOK! er op een dag niet meer zijn? cc @:Coco
Weet je wat ik las?quote:
quote:
Schup onder z'n vette kont moet ie hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:22 schreef GGMM het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)de-bank-krijgen.html
@:Caland
Ik heb weer waanzinnig hard moeten lachen om dit klassieke Barney-interview.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:22 schreef GGMM het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)de-bank-krijgen.html
@:Caland
Heeft het leven nog zin voor hem?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb weer waanzinnig hard moeten lachen om dit klassieke Barney-interview.
Voor 2-4k dag en nacht klaar staan voor een labiele Straya klinkt wel als een droombaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb weer waanzinnig hard moeten lachen om dit klassieke Barney-interview.
Elke ochtend even opbellen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor 2-4k dag en nacht klaar staan voor een labiele Straya klinkt wel als een droombaan.
Er staat nu ook een TR open @onlogischquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
Het is onrustig in het Feyenoord topic. @:coco
Ik word flink aangepakt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat nu ook een TR open @:onlogisch
Ik overleef het wel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterkte maat
Mobiel mod ik niet, dus we wachten even op een vblmod
Heet die collega toevallig Bradley?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:53 schreef GGMM het volgende:
Naast iemand met overgewicht zitten is af en toe net alsof je naast een cappuccinomachine zit
Nee mijn collega heeft werkquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heet die collega toevallig Bradley?
Zeg je nu dat Danny liegt?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen denken ze in FB nog steeds heel naïef dat iemand van FOK contact heeft opgenomen met de adboer
Volgens mij las ik dat hij zei contact te zullen opnemen met de adboer en daarna gooide hij het topic dicht.quote:
Volgens mij zei hij iets dat het gemeld was ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij las ik dat hij zei contact te zullen opnemen met de adboer en daarna gooide hij het topic dicht.
Jij ziet email niet als contact?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij iets dat het gemeld was ofzo
Ik zie dan meer voor me dat er een mail is gestuurd of een formulier op de site van die gasten is ingevuld. Niet dat er direct contact is
Laat ik anders zeggen, ik zie niet voor me dat er direct contact met een contactpersoon is.quote:
Als het zoiets betreft dan heeft hij niet echt de intentie er wat aan te veranderen blijkbaar. Ziet er het gevaar voor FOK! dan ook niet in.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat ik anders zeggen, ik zie niet voor me dat er direct contact met een contactpersoon is.
Meer een 'we nemen je mail zo spoedig mogelijk in behandeling' gevalletje
Of niet de energie momenteel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het zoiets betreft dan heeft hij niet echt de intentie er wat aan te veranderen blijkbaar. Ziet er het gevaar voor FOK! dan ook niet in.
Ik denk dat Danny naar de gym moet, wat jij @Caland? Helpt echt als je je minder voelt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of niet de energie momenteel.
Zal januari wel worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |