Ja deze keer wel terecht maar oh wat is die vent zielig zeg.quote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm krijgt wederom de volle laag in FB.
Laat gaan joh.quote:Op maandag 22 december 2025 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja deze keer wel terecht maar oh wat is die vent zielig zeg.
Geen wonder dat iedere vrijwilliger hier dat topic lekker links laat liggen.
Hoe moet Danny dan eten voortaanquote:Op maandag 22 december 2025 13:54 schreef Caland het volgende:
Hef dit forum gewoon op, doe uit dat licht.
Wellicht kan hij dan om hulp vragen in de Stormfront facebookgroep.quote:
Ja want weglopen en bier drinken gaat helpen. lol.quote:Op maandag 22 december 2025 13:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel grappig dat mensen al vijf jaar tegen de bierkaai blijven vechten. Ga eens naar buiten, maak een ommetje, drink een biertje in de kroeg als het allemaal zo zwaar op je lever ligt.
quote:Op maandag 22 december 2025 10:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan @:onlogisch wat tijd en moeite in een mooi topic steken
Hahaha
Ze laten geen spaan heel van hem.quote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe is de sfeer in het advertentie feedback topic? @Zipportalquote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ziggy Sobotka ookquote:
Ik schrok even, las even Ziggy Krassenberg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit meer Kerstmisquote:
Pruimtabak @3rr0rquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo Yvonne
Wat ga jij eten met kerst?
Loon is vandaag gestortquote:Op maandag 22 december 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Ik ga nu kijken!quote:Op maandag 22 december 2025 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ossenhaasquote:Op maandag 22 december 2025 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo Yvonne
Wat ga jij eten met kerst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |