Lijkt wel AI, moet je door het publiek lopen om op het podium te komen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Denk niet dat het bewust is, maar het is wel grappig in de context.
Straks zetten ze de comments gewoon uitquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:38 schreef Greys het volgende:
Die reacties op instagram op het Eurovision account. Ik denk dat de social media persoon denkt FUCK THIS SHIT IK WORD HIER NIET GENOEG VOOR BETAALD en niet eens meer begint met comments verwijderen.
Ik geloof het pas in mei als we het zelf horen, maar dat we vorig jaar om dit te voorkomen tijdens ELK OPTREDEN geen publiek meer hoorden vind ik nog steeds zo compleet idioot. En de artiesten zelf die niet eens meer bedankt mochten zeggen. Je vraagt je bijna af of de EBU het hier met Oostenrijk eens is, want was dat dan een idee van Zwitserland zelf vorig jaar.quote:" ... we will not sugarcoat anything or avoid showing what is happening, because our task is to show things as they are," Kroen said.
The broadcaster will not drown out the sound of any booing from the crowd, as happened this year during Israel's performance, ORF's director of programming Stefanie Groiss-Horowitz said.
"We won't play artificial applause over it at any point," she said.
https://www.reuters.com/b(...)tm_source=reddit.com
Ze zeggen dat ze geen kunstmatig applaus over eventueel boegeroep zetten maar ze kunnen nog altijd, wat ze dit jaar wellicht hebben gedaan, microfoons van artiesten en publiek tijdens optreden wegdraaien (je ziet het ook in video’s terug) zodat het boegeroep en eventuele uitroepen na de artiest niet te horen is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof het pas in mei als we het zelf horen, maar dat we vorig jaar om dit te voorkomen tijdens ELK OPTREDEN geen publiek meer hoorden vind ik nog steeds zo compleet idioot. En de artiesten zelf die niet eens meer bedankt mochten zeggen. Je vraagt je bijna af of de EBU het hier met Oostenrijk eens is, want was dat dan een idee van Zwitserland zelf vorig jaar.Lijkt me sterk.
Ik denk dat ze dat moeilijk achterwege kunnen laten. Want het is het niet alleen tijdens Israël. Het kan ook prima dat het publiek tijdens een saaie ballad uit Montenegro opeens massaal “Free Palestine” inzet. Of Europapa ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze geen kunstmatig applaus over eventueel boegeroep zetten maar ze kunnen nog altijd, wat ze dit jaar wellicht hebben gedaan, microfoons van artiesten en publiek tijdens optreden wegdraaien (je ziet het ook in video’s terug) zodat het boegeroep en eventuele uitroepen na de artiest niet te horen is.
Sowieso is dit een vaag statement als het namens de EBU komt, want die hebben altijd keihard ontkend dat er gemute werd en er fake applaus werd ingezetquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof het pas in mei als we het zelf horen, maar dat we vorig jaar om dit te voorkomen tijdens ELK OPTREDEN geen publiek meer hoorden vind ik nog steeds zo compleet idioot. En de artiesten zelf die niet eens meer bedankt mochten zeggen. Je vraagt je bijna af of de EBU het hier met Oostenrijk eens is, want was dat dan een idee van Zwitserland zelf vorig jaar.Lijkt me sterk.
Ohja dat is ook zoquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso is dit een vaag statement als het namens de EBU komt, want die hebben altijd keihard ontkend dat er gemute werd en er fake applaus werd ingezet
Ik mag toch hopen van niet, laat de artiesten in hun waarde. Maar voor de kijkers thuis is dit prima te ondervangen zonder mute, je kunt door het slim plaatsen van microfoons al zorgen dat je het podium goed hoort en alle zaken in de zaal nauwelijks te horen krijgt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat moeilijk achterwege kunnen laten. Want het is het niet alleen tijdens Israël. Het kan ook prima dat het publiek tijdens een saaie ballad uit Montenegro opeens massaal “Free Palestine” inzet. Of Europapa ofzo.
Daar ben ik het mee eens, maar een probleem is dat nog in de seconde dat de artiest de laatste noot zingt, ook de microfoons van het podium worden uitgezet, om te voorkomen dat de artiest per ongeluk iets roept over de oorlog na zijn optreden. Dus dan moet er toch iets van gejuich te horen zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, laat de artiesten in hun waarde. Maar voor de kijkers thuis is dit prima te ondervangen zonder mute, je kunt door het slim plaatsen van microfoons al zorgen dat je het podium goed hoort en alle zaken in de zaal nauwelijks te horen krijgt.
Stomme vraag maar staat Cornald niet onder contract bij Avrotros? Dan is het contractueel misschien niet mogelijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:22 schreef usagi414 het volgende:
Ik denk ook dat niemand had verwacht dat Cornald wel commentator zou zijn.
[ x ]
Het komt vanuit AvroTros zelf. Maar ik denk ook niet dat Cornald het zelf zou willen doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Stomme vraag maar staat Cornald niet onder contract bij Avrotros? Dan is het contractueel misschien niet mogelijk.
quote:Cornald Maas verzorgt volgend jaar niet het commentaar tijdens het Eurovisie Songfestival. Omdat AvroTros zich uit het evenement heeft teruggetrokken vindt de omroep het ‘niet passend’ om dat door een gezicht van de omroep te laten doen, laat AvroTros weten aan het ANP
Joep Schreuderquote:Op woensdag 17 december 2025 17:53 schreef NailQueen het volgende:
Welke semi-fan die werkt bij de NOS/NTR gaat het overnemen? NOS-lieveling Herman van der Zandt gaat het echt niet doen. Ookal zien we hem veel te weinig op tv.
Presentatoren die je bij NOS evenementen vaak ziet zijn bijv. Saïda Maggé, Simone Weimans of verslaggevers Evita Mac-nack of Martijn Bink.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:53 schreef NailQueen het volgende:
Welke semi-fan die werkt bij de NOS/NTR gaat het overnemen? NOS-lieveling Herman van der Zandt gaat het echt niet doen. Ookal zien we hem veel te weinig op tv.
Hila Noorzaiquote:Op woensdag 17 december 2025 17:53 schreef NailQueen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |