abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2025 @ 09:37:04 #126
163650 Greys
pi_219498925
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Sowieso dat hij aan alle kandidaten die straks wel meedoen gaat vragen wat ze er van vinden dat Nederland niet meedoet en wat ze van de beslissing van de AVROTROS vinden. Al moeten de kandidaten die gaan sowieso goed nadenken wat ze überhaupt over gaan zeggen, halve internet is toch wel boos...
Dit soort pers is mede de reden dat het Songfestival kapot is (en dé reden dat velen in NL een hekel aan het ESF hebben, maar dat zal hun bedoeling zijn gezien de manier van verslag doen en bitchen).

Sla gewoon een jaartje over, daar ga je echt niet dood van. Op de één of andere manier voelen onze ESF 'journalisten' zich het allergrootste slachtoffer in dit geheel *gebaart weids*. Het is echt om je plaatsvervangend dood te schamen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_219498944
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 09:37 schreef Greys het volgende:

[..]
Dit soort pers is mede de reden dat het Songfestival kapot is (en dé reden dat velen in NL een hekel aan het ESF hebben, maar dat zal hun bedoeling zijn gezien de manier van verslag doen en bitchen).

Sla gewoon een jaartje over, daar ga je echt niet dood van. Op de één of andere manier voelen onze ESF 'journalisten' zich het allergrootste slachtoffer in dit geheel *gebaart weids*. Het is echt om je plaatsvervangend dood te schamen.
Heeft het niet mee te maken dat Nederlandse journalisten van het ESF zo zijn doordat we voor 2013 9x niet kwalificeerde voor de finale. Dat daardoor elke NLse inzending afgebrand moet worden of ieder geval kritische noot moet zijn.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219498968
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Sowieso dat hij aan alle kandidaten die straks wel meedoen gaat vragen wat ze er van vinden dat Nederland niet meedoet en wat ze van de beslissing van de AVROTROS vinden. Al moeten de kandidaten die gaan sowieso goed nadenken wat ze überhaupt over gaan zeggen, halve internet is toch wel boos...
Er zijn natuurlijk twee problemen. Enerzijds dat het de gemiddelde Nederlandse kijker totaal niet boeit hoe de inzending van Malta of Letland zich voorbereidt op hun optreden. En anderzijds dat Nederlandse journalisten zelden verder komen dan cliché-vragen als “Heb je het naar je zin?”, “Denk je dat je gaat winnen?” en uiteraard het onvermijdelijke “Wat vind je van de Nederlandse inzending?”

Het enige waar je Nederland nu in kan betrekken is de boycot-vraag, maar die gaat elke artiest die meedoet sowieso al honderd keer krijgen, dus daar ga je ook geen boeiende antwoorden uithalen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_219499021
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Heeft het niet mee te maken dat Nederlandse journalisten van het ESF zo zijn doordat we voor 2013 9x niet kwalificeerde voor de finale. Dat daardoor elke NLse inzending afgebrand moet worden of ieder geval kritische noot moet zijn.
(Nederlandse) journalisten willen gewoon blaadjes verkopen of kliks genereren. En zelf een snoepreisje maken en in beeld komen en belangrijk gevonden worden uiteraard.

Dan moet Nederland meedoen, de finale halen, en bij voorkeur ook iets stoms doen, zodat er een relletje ontstaat. Avrotros heeft sinds Anouk op dat vlak meestal heel behoorlijk geleverd (Anouk die de pers en red carpet event vermeed en eindelijk de finale haalde, Common Linnets die meededen om de winst en ruzie kregen, Trijntje met haar scheurjurk, Douwe Bob deed erg leuke dingen (jammer voor de pers), OG3NE had het moederverhaal, Waylon werd neergezet als racist, Duncan ging winnen met veel drama, Jeangu trad op in Nederland, S10 was wat saai, Mia en Dion leverden enorm voor de pers, Joost was een geschenk uit de hemel, Claude deed mee in een jaar met gezeik). Maar dat moeten ze nu allemaal missen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2025 @ 11:25:10 #130
163650 Greys
pi_219499611
Jup, ze willen gewoon scoren.
Ze doen alsof ze liefhebber zijn van het Songfestival, of zelfs 'expert', maar ze doen er alles aan om het juist te slopen. Al heel lang. En AvroTros bleef ze maar vooraan zetten bij de accreditaties. Ach ja. Ze hebben nu eigenlijk hun zin, het is kapot, en nu alsnog janken omdat het snoepreisje niet doorgaat. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_219500154
Officieel 35 landen in Wenen volgens Eurovisie op Insta, dus geen extra konijnen uit de EBU-hoed in de vorm van Kazakhstan, Monaco of Canada
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219500204
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Officieel 35 landen in Wenen volgens Eurovisie op Insta, dus geen extra konijnen uit de EBU-hoed in de vorm van Kazakhstan, Monaco of Canada
Met dat aantal kunnen ze ook net 2 halve finales mee vullen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219500260
quote:
Gemoedelijke reacties daar wel zie ik.
pi_219500262
quote:
Australië werd in 2015 ook pas later aangekondigd :+
pi_219500288
Trouwens ook opvallend dat ze hun "broadcasters" ipv "landen" doortrekken in de begeleidende tekst :D
pi_219500291
Weten jullie nog dat ze een tijd hadden dat reacties niet verschenen als het een Nederlands vlaggetje was of iets over Joost etc. Benieuwd hoe ze dit op gaan lossen. 8)7
pi_219500310
quote:
Hoho het zijn omroepen volgens de EBU hè. Geen landen.
pi_219500335
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2025 12:24 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Hoho het zijn omroepen volgens de EBU hè. Geen landen.
_O-

Ze weten het zelf ook niet helemaal trouwens, in de visuals staat duidelijk "countries" :D
  maandag 15 december 2025 @ 12:27:31 #139
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219500344
quote:
Kazakhstan zou toch in januari worden besloten?
pi_219500508
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens ook opvallend dat ze hun "broadcasters" ipv "landen" doortrekken in de begeleidende tekst :D
Komend jaar is het WK Voetbal met 48 voetbalbonden :')
pi_219500514
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:27 schreef Momo het volgende:

[..]
Kazakhstan zou toch in januari worden besloten?
Met het risico van nog een verdwaalde uitvaller zullen er nog wel 1 of 2 landen bijkomen, om 14 landen in een semi te voorkomen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2025 @ 09:40:43 #142
163650 Greys
pi_219508020
Het podium is onthuld (zie link) en ineens riep mijn halve ESF timeline op Bluesky hetzelfde.. _O-

https://www.instagram.com/reel/DSUUkpYgr7z/?igsh=OWdpb3gxc3gzOGI=

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_219508074
A New Stage Will Rise roept iedereen inderdaad :P

Wat is dit nou weer :')
pi_219508116
Als het niet ergens aan doet denken had ik het best mooi gevonden.
pi_219508132
Ik vind het aan de ene kant heel verdrietig dat het ESF zo naar de vaantjes gaat, maar ik moet zeggen dat het ramptoerist spelen op de socials van de EBU ook wel erg vermakelijk is. Ze weten de geest niet bepaald in de fles te krijgen _O- Fijne wedstrijd tot mei!
  ESF Reporter dinsdag 16 december 2025 @ 10:01:59 #146
87554 Cee
Welluk?
pi_219508135
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:40 schreef Greys het volgende:
Het podium is onthuld (zie link) en ineens riep mijn halve ESF timeline op Bluesky hetzelfde.. _O-

https://www.instagram.com/reel/DSUUkpYgr7z/?igsh=OWdpb3gxc3gzOGI=

[ afbeelding ]
Ja meteen mijn gedachte ook :D
Mooi propaganda podium.
pi_219508150
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het aan de ene kant heel verdrietig dat het ESF zo naar de vaantjes gaat, maar ik moet zeggen dat het ramptoerist spelen op de socials van de EBU ook wel erg vermakelijk is. Ze weten de geest niet bepaald in de fles te krijgen _O- Fijne wedstrijd tot mei!
Ik ben eigenlijk wel 'opgelucht' dat we dit zinkende schip hebben verlaten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 december 2025 @ 10:07:24 #148
163650 Greys
pi_219508167
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 09:49 schreef Fred_B het volgende:
A New Stage Will Rise roept iedereen inderdaad :P

Wat is dit nou weer :')
Hoe krijgen ze het weer voor elkaar. _O-

*armen in de lucht gooit*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 december 2025 @ 10:07:37 #149
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219508169

Denk niet dat het bewust is, maar het is wel grappig in de context.
pi_219508740
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest hier gister ook om lachen, want met Joost was het ze wel gelukt, maar je hebt nu al die Spanjaarden er ook bij joh. _O- die zijn altijd al extreem overheersend, dat stop je nooit. :D

Lijkt me echt waardeloos als je daar nu werkt. Geen idee eigenlijk of het nog steeds dezelfde mensen zijn die de social media enzo beheren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')