Dit soort pers is mede de reden dat het Songfestival kapot is (en dé reden dat velen in NL een hekel aan het ESF hebben, maar dat zal hun bedoeling zijn gezien de manier van verslag doen en bitchen).quote:Op maandag 15 december 2025 09:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso dat hij aan alle kandidaten die straks wel meedoen gaat vragen wat ze er van vinden dat Nederland niet meedoet en wat ze van de beslissing van de AVROTROS vinden. Al moeten de kandidaten die gaan sowieso goed nadenken wat ze überhaupt over gaan zeggen, halve internet is toch wel boos...
Heeft het niet mee te maken dat Nederlandse journalisten van het ESF zo zijn doordat we voor 2013 9x niet kwalificeerde voor de finale. Dat daardoor elke NLse inzending afgebrand moet worden of ieder geval kritische noot moet zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit soort pers is mede de reden dat het Songfestival kapot is (en dé reden dat velen in NL een hekel aan het ESF hebben, maar dat zal hun bedoeling zijn gezien de manier van verslag doen en bitchen).
Sla gewoon een jaartje over, daar ga je echt niet dood van. Op de één of andere manier voelen onze ESF 'journalisten' zich het allergrootste slachtoffer in dit geheel *gebaart weids*. Het is echt om je plaatsvervangend dood te schamen.
Er zijn natuurlijk twee problemen. Enerzijds dat het de gemiddelde Nederlandse kijker totaal niet boeit hoe de inzending van Malta of Letland zich voorbereidt op hun optreden. En anderzijds dat Nederlandse journalisten zelden verder komen dan cliché-vragen als “Heb je het naar je zin?”, “Denk je dat je gaat winnen?” en uiteraard het onvermijdelijke “Wat vind je van de Nederlandse inzending?”quote:Op maandag 15 december 2025 09:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Sowieso dat hij aan alle kandidaten die straks wel meedoen gaat vragen wat ze er van vinden dat Nederland niet meedoet en wat ze van de beslissing van de AVROTROS vinden. Al moeten de kandidaten die gaan sowieso goed nadenken wat ze überhaupt over gaan zeggen, halve internet is toch wel boos...
(Nederlandse) journalisten willen gewoon blaadjes verkopen of kliks genereren. En zelf een snoepreisje maken en in beeld komen en belangrijk gevonden worden uiteraard.quote:Op maandag 15 december 2025 09:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft het niet mee te maken dat Nederlandse journalisten van het ESF zo zijn doordat we voor 2013 9x niet kwalificeerde voor de finale. Dat daardoor elke NLse inzending afgebrand moet worden of ieder geval kritische noot moet zijn.
Met dat aantal kunnen ze ook net 2 halve finales mee vullen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Officieel 35 landen in Wenen volgens Eurovisie op Insta, dus geen extra konijnen uit de EBU-hoed in de vorm van Kazakhstan, Monaco of Canada
Gemoedelijke reacties daar wel zie ik.quote:Op maandag 15 december 2025 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Officieel 35 landen in Wenen volgens Eurovisie op Insta, dus geen extra konijnen uit de EBU-hoed in de vorm van Kazakhstan, Monaco of Canada
Australië werd in 2015 ook pas later aangekondigdquote:Op maandag 15 december 2025 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Hoho het zijn omroepen volgens de EBU hè. Geen landen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:05 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2025 12:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoho het zijn omroepen volgens de EBU hè. Geen landen.
Kazakhstan zou toch in januari worden besloten?quote:Op maandag 15 december 2025 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Komend jaar is het WK Voetbal met 48 voetbalbondenquote:Op maandag 15 december 2025 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens ook opvallend dat ze hun "broadcasters" ipv "landen" doortrekken in de begeleidende tekst
Met het risico van nog een verdwaalde uitvaller zullen er nog wel 1 of 2 landen bijkomen, om 14 landen in een semi te voorkomen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Kazakhstan zou toch in januari worden besloten?
Ja meteen mijn gedachte ookquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:40 schreef Greys het volgende:
Het podium is onthuld (zie link) en ineens riep mijn halve ESF timeline op Bluesky hetzelfde..
https://www.instagram.com/reel/DSUUkpYgr7z/?igsh=OWdpb3gxc3gzOGI=
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk wel 'opgelucht' dat we dit zinkende schip hebben verlaten.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het aan de ene kant heel verdrietig dat het ESF zo naar de vaantjes gaat, maar ik moet zeggen dat het ramptoerist spelen op de socials van de EBU ook wel erg vermakelijk is. Ze weten de geest niet bepaald in de fles te krijgenFijne wedstrijd tot mei!
Hoe krijgen ze het weer voor elkaar.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:49 schreef Fred_B het volgende:
A New Stage Will Rise roept iedereen inderdaad![]()
Wat is dit nou weer
Ik moest hier gister ook om lachen, want met Joost was het ze wel gelukt, maar je hebt nu al die Spanjaarden er ook bij joh.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het aan de ene kant heel verdrietig dat het ESF zo naar de vaantjes gaat, maar ik moet zeggen dat het ramptoerist spelen op de socials van de EBU ook wel erg vermakelijk is. Ze weten de geest niet bepaald in de fles te krijgenFijne wedstrijd tot mei!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |