Moest zowaar terug naar het vorige topic voor de vogeltjesquote:
Ja ik had hem anders eerst vol gemaaktquote:Op donderdag 11 december 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest zowaar terug naar het vorige topic voor de vogeltjes
Soms heb je dat niet door. Ik let ook nooit op of er een topic bijna dicht is hoor. Vandaag dat ik dus ook vaak door het slotje postquote:Op donderdag 11 december 2025 06:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik had hem anders eerst vol gemaakt
Mogguhh Fruitquote:
Freon RedShoe.quote:
Goed geslapen?quote:
Prima nachtje wel eigenlijk. En jij ?quote:
Ik mag ook niet klagen..quote:Op donderdag 11 december 2025 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima nachtje wel eigenlijk. En jij ?
Kijk je nog veel clips?quote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kwam dit tegen, leuke uitvoering.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie op X regelmatig muziek wat ik nog niet ken , dan ga ik toch even kijken wat het is.quote:
Hier staat SLAM vaak op. En anders YouTube ofzo...quote:Op donderdag 11 december 2025 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie op X regelmatig muziek wat ik nog niet ken , dan ga ik toch even kijken wat het is.
Ik luister qua radio tegenwoordig het meest naar Radio 1.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier staat SLAM vaak op. En anders YouTube ofzo...
Ik probeer dat juist wat te vermijden. Doe mij maar gewoon muziekquote:Op donderdag 11 december 2025 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik luister qua radio tegenwoordig het meest naar Radio 1.
Slam radio heeft wel een mooie geschiedenis. Eerst was het New Dance radio, later nam D&T het over en later Slam wat begon als magazine.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik probeer dat juist wat te vermijden. Doe mij maar gewoon muziek
Ik luister al vanaf het begin.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slam radio heeft wel een mooie geschiedenis. Eerst was het New Dance radio, later nam D&T het over en later Slam wat begon als magazine.
Is al uitverkocht toch ?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:01 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben jullie al een Trump Gold Card?
[ afbeelding ]
Truth Social
Oh, dan ben ik weer eens te laatquote:
Koop je deze toch .quote:Op donderdag 11 december 2025 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik weer eens te laat
Check wel even je internet geschiedenis. Je moet pro Trump zijn anders kom je het land niet in.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
Doe die maar dan. En ook eentje voor mijn hont.
Die ken ik, is leuk jaquote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kwam dit tegen, leuke uitvoering.![]()
Meest corrupte potus ooitquote:Op donderdag 11 december 2025 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koop je deze toch .
Een nog duurder 'Trump Platinum Card'-programma moet ongeveer 1 biljoen dollar (8.500 miljard euro) in het laatje brengen. Over welke periode deze bedragen zouden kunnen worden geïnd, werd er niet bij gezegd.
Kapitaalkrachtige aanvragers die voor een 'Trump Platinum Card' willen gaan en daarvoor 5 miljoen dollar (4,2 miljoen euro) over hebben, mogen tot 270 dagen per jaar in de Verenigde Staten verblijven zonder Amerikaanse belastingen te moeten betalen op inkomsten die ze in het buitenland verdienen.
Er is ooit een tijd geweest dat hij alleen hiervoor al er uitgemikt zou zijnquote:
Dat hele land is zo hard in vervalquote:Op donderdag 11 december 2025 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is ooit een tijd geweest dat hij alleen hiervoor al er uitgemikt zou zijn
nope niet gezienquote:Op donderdag 11 december 2025 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hele land is zo hard in verval
Ken je die speech uit 'The Newsroom'?
Ja, het is een serie, maar zo treffend.
Op deze manier laat hij een enorme puinhoop achter. En dat boeit hem ook totaal niet. Zijn familie is uiteindelijk alleen maar rijker geworden.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hele land is zo hard in verval
Ken je die speech uit 'The Newsroom'?
Ja, het is een serie, maar zo treffend.
Cijfers waren echt bizar als je zag wat zijn familie en vrienden die corruptie overlevertquote:Op donderdag 11 december 2025 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op deze manier laat hij een enorme puinhoop achter. En dat boeit hem ook totaal niet. Zijn familie is uiteindelijk alleen maar rijker geworden.
En dan gaan ze diegenen die de puinhoop mogen opruimen weer afbranden alsof het hun schuld isquote:Op donderdag 11 december 2025 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op deze manier laat hij een enorme puinhoop achter. En dat boeit hem ook totaal niet. Zijn familie is uiteindelijk alleen maar rijker geworden.
En daarna komt hij aan de beurtquote:Op donderdag 11 december 2025 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan gaan ze diegenen die de puinhoop mogen opruimen weer afbranden alsof het hun schuld is
Daar kan ik niet komen als ik mobiel zitquote:
Sollyquote:Op donderdag 11 december 2025 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar kan ik niet komen als ik mobiel zit
Ik ben thuis nuquote:Op donderdag 11 december 2025 11:49 schreef pullup het volgende:
[..]
SollyDan heb je nog wat te goed voor als je thuis komtt
Dit 'koop' je met een 'peace price ' al, net zo makkelijkquote:Op donderdag 11 december 2025 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cijfers waren echt bizar als je zag wat zijn familie en vrienden die corruptie overlevert
Ik wel in Thialf.quote:
Dat soort maatregelen zie je vaker bij dictators ......quote:Op donderdag 11 december 2025 12:25 schreef pullup het volgende:
Wel lastig nu om daar nog veilig heen te gaan
https://www.cnbc.com/2025(...)m-past-5-years-.html
Net als Wilders die de publieke omroepen wil afschaffen.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat soort maatregelen zie je vaker bij dictators ......
Wat dacht je van dequote:Op donderdag 11 december 2025 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net als Wilders die de publieke omroepen wil afschaffen.
Terwijl Lientje en Mona wekelijks in een talkshow zitten om hun BS verhaaltje te vertellen. Al zijn ze de laatste tijd wel iets stiller valt me op.quote:
Nice Pullup. Had Sly je getriggerd ?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:39 schreef pullup het volgende:
Jeeej een vet record qua score![]()
![]()
![]()
#WhenTaken Movies 🎬 #333 (11.12.2025)
I scored 973/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍11.5 km - 🗓️8 yrs - 🥇188/200
2️⃣📍3.7 km - 🗓️2 yrs - 🥇198/200
3️⃣📍123 km - 🗓️0 yrs - 🥇194/200
4️⃣📍135 km - 🗓️0 yrs - 🥇194/200
5️⃣📍5.7 km - 🗓️1 yrs - 🥇199/200
https://movies.whentaken.com
Ja hequote:Op donderdag 11 december 2025 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nice Pullup. Had Sly je getriggerd ?
Wie wil daar nog heen?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:25 schreef pullup het volgende:
Wel lastig nu om daar nog veilig heen te gaan
https://www.cnbc.com/2025(...)m-past-5-years-.html
Nou wilde eigenlijk volgend jaar naar Boston weer maar dat stel ik wel uitquote:
Ik welquote:
Jij bent toch een US citizen? Dan heb je dat gedoe niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou wilde eigenlijk volgend jaar naar Boston weer maar dat stel ik wel uit
En toch nog 8,5 km verschil.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:54 schreef Domnivoor het volgende:
Eindelijk weer eens een locatie die ik meteen herkende.
Nee, dat was een goeie gok. Die tweede herkende ik.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch nog 8,5 km verschil.
Was maar een geintje, mooi om te zien hoe jullie het spel spelen.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, dat was een goeie gok. Die tweede herkende ik.
Ik heb al een jaar of veel mijn paspoort niet laten verlengen dus moet er op mijn nederlandse want niet van plan dat te gaan doenquote:Op donderdag 11 december 2025 12:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent toch een US citizen? Dan heb je dat gedoe niet.
Je bent dus niet stiekem een spion voor ICE?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar of veel mijn paspoort niet laten verlengen dus moet er op mijnn 'nederlandse ij want niet van plan dat te gaan doen
Nopequote:Op donderdag 11 december 2025 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent dus niet stiekem een spion voor ICE?
Mosterdgasquote:Op donderdag 11 december 2025 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope
https://schoonmaakgoeroe.nl/chloor-bleekwater/
Weer wat geleerd
Dat is weer wat andersquote:Op donderdag 11 december 2025 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mosterdgas
Of wel, een chemisch wapen dat in WO1 een redelijk succes was![]()
Dat is 1 van de risico's van verkeerd gebruik van chloor/bleekwater. Dat is namelijk een onderdeel ervanquote:
Die van Canadezen richting de VS is nog leukerquote:
Canadezen hebben zelfs massaal Netflix opgezegdquote:Op donderdag 11 december 2025 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van Canadezen richting de VS is nog leuker
Van de week beelden van pakhuizen vol drank uit de VS,quote:Op donderdag 11 december 2025 13:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Canadezen hebben zelfs massaal Netflix opgezegd
Het staat ook niet meer in de schappen.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de week beelden van pakhuizen vol drank uit de VS,
het kon allemaal weg, niemand wil het meer
8quote:Op donderdag 11 december 2025 14:02 schreef RedShoe het volgende:
Gelukkig heeft Trump wel een stuk of 7 oorlogen gestopt
Hmmmm, welke mis ikquote:Op donderdag 11 december 2025 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
8Gij verspreider van fakenews en duidelijke linksige commie
Echt waar hoor
En de FIFA peace price.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:02 schreef RedShoe het volgende:
En de zelfbedachte vredesprijs ook helemaal dik verdiendquote:Op donderdag 11 december 2025 14:02 schreef RedShoe het volgende:
Maar wel boos zijn dat hij geen Nobelprijs voor de vrede krijgtquote:
Hehe geen idee, er komt er elke week ook eentje bijquote:
Nicequote:Op donderdag 11 december 2025 14:07 schreef drakin het volgende:
Ik heb ineens weer werk![]()
Niet langer op een boterham met pindakaas hoeven leven
Nee joh, die tussen Mars en Pluto natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe geen idee, er komt er elke week ook eentje bij
Wellicht die tussen Albanie en Azerbadjan
Met kerst nog wel, krijg natuurlijk volgende maand pas uitbetaaldquote:
Pies prijsquote:
Speciaal voor de grootste narcist ooit.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:06 schreef drakin het volgende:
[..]
En de zelfbedachte vredesprijs ook helemaal dik verdiend
Die stond er niet bij iddquote:Op donderdag 11 december 2025 14:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe geen idee, er komt er elke week ook eentje bij
Wellicht die tussen Albanie en Azerbadjan
Zodat hij hen niet gaat naaienquote:Op donderdag 11 december 2025 15:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Pies prijs
[..]
Speciaal voor de grootste narcist ooit.
En iedereen blijft hem paaien.
Jammer. Het is een mooi land.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Zodat hij hen niet gaat naaien
O nee nu mag ik niet meer naar de US, ik heb t gezegd
Jammer dat Alaska en Hawaii er ook bij horen, daar zou ik nog wel een bezoekje willen brengenquote:
Ze doet dan ook alles goed,quote:
Alaska in de zomer dan. Akelig koud is het daar nu.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Jammer dat Alaska en Hawaii er ook bij horen, daar zou ik nog wel een bezoekje willen brengen
Zij doet alles goed iddquote:Op donderdag 11 december 2025 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze doet dan ook alles goed,
jij als man kan dat nooit snappen,
dus het is JOUW fout
En Hawaii in de winter?quote:Op donderdag 11 december 2025 16:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Alaska in de zomer dan. Akelig koud is het daar nu.
quote:Op donderdag 11 december 2025 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar of veel mijn paspoort niet laten verlengen dus moet er op mijn nederlandse want niet van plan dat te gaan doen
Dan is het daar wel aangenaam.quote:
Marshmallows meequote:Op donderdag 11 december 2025 17:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan is het daar wel aangenaam.
Kan ik meteen de vulkaan bezoeken...
[ x ]
Zakken vol...quote:
Een baan en gelijk uit etenquote:Op donderdag 11 december 2025 17:38 schreef drakin het volgende:
Nog geen idee, ik ga bij een eetgroepje aanschuiven en weet niet wat er op tafel komt.
eetgroepje, ik zet een bak sla op tafel en kan mee eten met wat anderen meebrengenquote:Op donderdag 11 december 2025 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een baan en gelijk uit eten
Leuk ideequote:Op donderdag 11 december 2025 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
eetgroepje, ik zet een bak sla op tafel en kan mee eten met wat anderen meebrengen
Feli drakin.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:07 schreef drakin het volgende:
Wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 december 2025 14:07 schreef drakin het volgende:
Wie noem jij een koe?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Even a docile cow can be dangerous"
Magnus Carlsen
Doe je dan ook de koe-opening als je schaakt?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor Magnus aangezien worden is niet het ergste wat me kan overkomen
Alleen als ik tegen een haas speel.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je dan ook de koe-opening als je schaakt?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 11 december 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alleen als ik tegen een haas speel.
Die ja, van de week zitten kijken.quote:
Durf jij wel tegen hazen...quote:Op donderdag 11 december 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alleen als ik tegen een haas speel.
Hoe diep kan jij duiken als eend zijnde?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Durf jij wel tegen hazen...![]()
Dat zijn toevallig wel mijn vrienden hoor.
Ik behandel iedereen gelijkquote:Op donderdag 11 december 2025 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Durf jij wel tegen hazen...![]()
Dat zijn toevallig wel mijn vrienden hoor.
Eeeuh.. wanneer 'wat' zover is?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Lachen jullie maar, als het zover is dan ben ik degene die lacht.
Daar komen jullie nog wel achter.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. wanneer 'wat' zover is?
oeh, wordt het echt leuk ja?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar komen jullie nog wel achter.
Jazeker, biertje erbij.quote:
Verbaasd mij niets maar jij kent dan ook iedereen.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:09 schreef chufi het volgende:
Ah Anna die heb ik op Twitch, maar dit heb ik gemist
Hi Joepquote:Op donderdag 11 december 2025 22:14 schreef chufi het volgende:
Vroeger ik herinner me 1 keer dat ons schuurtje inliep ... en daar hing een haas .... gevild en al .... Maar als kind at ik nooit hazepeper mer kerst .. we kregen altijd iets anders ... toen ik volwassen was was er niets anders meer ....
Ik heb een hekel aan die gast !!quote:Op donderdag 11 december 2025 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee.. Schuurtje... kerst..... konijn..You know?
Oeioeiquote:Op donderdag 11 december 2025 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Lachen jullie maar, als het zover is dan ben ik degene die lacht.
Haar moeder is echt veel beter en gek genoeg minder populairquote:Op donderdag 11 december 2025 22:09 schreef chufi het volgende:
Ah Anna die volg ik op Twitch, maar dit heb ik gemist
Gek hèquote:Op donderdag 11 december 2025 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Haar moeder is echt veel beter en gek genoeg minder populair
wel 2 x closequote:Op donderdag 11 december 2025 22:30 schreef ChocoFan het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #333 (11.12.2025)
I scored 835/1000 (💡x1) 🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍4.3K km - 🗓️0 yrs - 🥈127/200
2️⃣📍31.2 m - 🗓️3 yrs - 🥇197/200
3️⃣📍3.6K km - 🗓️10 yrs - 🥉119/200
4️⃣📍13.7 km - 🗓️💡0 yrs - 🥇199/200
5️⃣📍10.1 m - 🗓️6 yrs - 🥇193/200
https://movies.whentaken.com
Pia, en die is grootmeesterquote:
Naar soms zijn ze unfair ... Met die Santa Monica Pier wast het shot en de opname dus op het strand op zeg de afstand die ik toen inschatte... Antwoord ligt op de pier zelf terwijl je er dus van een afstandje naar kijkt ...quote:Op donderdag 11 december 2025 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Volledig ingezoomd en zoeken als een malle.
Heel gemeen van ze.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar soms zijn ze unfair ... Met die Santa Monica Pier wast het shot en de opname dus op het strand op zeg de afstand die ik toen inschatte... Antwoord ligt op de pier zelf terwijl je er dus van een afstandje naar kijkt ...
Precies wat ik bedoeldequote:Op donderdag 11 december 2025 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar soms zijn ze unfair ... Met die Santa Monica Pier wast het shot en de opname dus op het strand op zeg de afstand die ik toen inschatte... Antwoord ligt op de pier zelf terwijl je er dus van een afstandje naar kijkt ...
Pia?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Haar moeder is echt veel beter en gek genoeg minder populair
Lol, die had ik dus ook in mijn hoofd bij die naam.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
hitje daarna nooit meer wat van gehoordquote:Op donderdag 11 december 2025 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zag ik later pas, mijn tpoic liep achterquote:
rook het vreemd ?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kan gerookte spek bederven? er staat 1 - 12 op het pakje... maar heb toch wat plakjes in de airfryert gegooid
Moet makkelijk kunnenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kan gerookte spek bederven? er staat 1 - 12 op het pakje... maar heb toch wat plakjes in de airfryert gegooid
Tja.. daar twijfel ik dus over... Niet uit het pakje, het zweet een beetje, maar geen schimmel.quote:
Ja ,dat kan.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dan merk je het wel als je het eet.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. daar twijfel ik dus over... Niet uit het pakje, het zweet een beetje, maar geen schimmel.
Dan zal je het wel overleven.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Update: Het knabbelt iig prima
quote:Op donderdag 11 december 2025 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb het knapperig gebakken , dus alles is iig dood
En het is al op!
Hmm nog nooit lichte dingen er in gemiktquote:Op donderdag 11 december 2025 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nadeel is wel dat zoiets weg waait in de airfryer.. hebben jullie dat ook weleens? Ik heb dat met lichte dingen.. zelfs als ik een broodje wil aanfryen voor een burger ofzo, dan waait tie dicht.
Whoop whoop en waarschijnlijk niet, structuur is dan even niet handig als je dat wil.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:49 schreef pullup het volgende:
Hey morgen niet vroeg naar de Amstel![]()
UITSLAPEN!!!
Zal wel niet lukken
ff wat langer doorfryerenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. daar twijfel ik dus over... Niet uit het pakje, het zweet een beetje, maar geen schimmel.
Had je nou maar een woonboot aan de Amstel...quote:Op donderdag 11 december 2025 22:49 schreef pullup het volgende:
UITSLAPEN!!!
Zal wel niet lukken
Nee, heb ik nooitquote:Op donderdag 11 december 2025 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nadeel is wel dat zoiets weg waait in de airfryer.. hebben jullie dat ook weleens? Ik heb dat met lichte dingen.. zelfs als ik een broodje wil aanfryen voor een burger ofzo, dan waait tie dicht.
Gewoon wat later doorgaanquote:Op donderdag 11 december 2025 22:49 schreef pullup het volgende:
UITSLAPEN!!!
Zal wel niet lukken
quote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef chufi het volgende:
Wel kut weer Feyenoord .... laatste minuut
Het is een echte Chufiaans uitspraakquote:
Yesquote:Op donderdag 11 december 2025 22:56 schreef chufi het volgende:
Wel kut weer Feyenoord .... laatste minuut
Dat zal dan welquote:Op donderdag 11 december 2025 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een echte Chufiaans uitspraak
quote:Op donderdag 11 december 2025 14:07 schreef drakin het volgende:
JIj moet je hoofd uit die pot nutella halenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind Ajax net zo kut als Feyenoord.
Is er 1 voetbalclub die je goedkeuring wel kan dragen?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind Ajax net zo kut als Feyenoord.
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
JIj moet je hoofd uit die pot nutella halen
Kijk, ruik, proefquote:Op donderdag 11 december 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spartaquote:Op donderdag 11 december 2025 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Is er 1 voetbalclub die je goedkeuring wel kan dragen?
Je bent erg voorspelbaarquote:Op donderdag 11 december 2025 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
En dan ga ik er ook helemaal in op en ga dingen roepen en zo. Dat heb ik vroeger veel gezien om mij heen en dus overgenomen of zo.
FTFYquote:
Niets te maken met je eten ... Je wordt gewoon viral aangevallenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben wat snifferig en rillerig ... heb een geïmproviseerde grok gemaakt met gemberthee, daarin een snoepje antaflu menthol eucalypthus, en een Ricola snoepje, wat honing en een scheut Rum! Het ruikt heerlijk!
Morgen vast alles weer ok
Gadverdamme wat klinkt dat goor wat je gemaakt heb en succes ermee, ik heb er meer dan een week last van gehad, fijn virusje was/is het weer.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben wat snifferig en rillerig ... heb een geïmproviseerde grok gemaakt met gemberthee, daarin een snoepje antaflu menthol eucalypthus, en een Ricola snoepje, wat honing en een scheut Rum! Het ruikt heerlijk!
Morgen vast alles weer ok
Eens, dat had ik al voor het etenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets te maken met je eten ... Je wordt gewoon viral aangevallen
Jij lust nietsquote:Op donderdag 11 december 2025 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme wat klinkt dat goor wat je gemaakt heb en succes ermee, ik heb er meer dan een week last van gehad, fijn virusje was/is het weer.
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef chufi het volgende:
Dat trillige had ik ook een keer ..... lag daarna (na een paar dagen) wel 10 dagen in het ziekenhuis met een bacteriele infectie
Big brother is watching youquote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij had ik het van de week over deze winter, kom hem ineens tegen op youtube.
Baas boven baas.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef chufi het volgende:
Dat trillige had ik ook een keer ..... lag daarna (na een paar dagen) wel 10 dagen in het ziekenhuis met een bacteriele infectie
zwezerik?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jawel, er zijn dingen die ik wel lust.
Die Stemquote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Volgens mij had ik het van de week over deze winter, kom hem ineens tegen op youtube.
Volgens mij is nieuws al eeuwen niet altijd even betrouwbaar hoor. Het is maar net wat ze je willen laten weten.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die StemToen nieuws nog waar was
Das wel een bekend jaar ivm met mn studie huwelijk move to Amsterdam ... maar was het koud ? geen idee meer ... was met kerst zowel 84 als 85 in Spanje . maar daar is het vaak nog kouderquote:Op donderdag 11 december 2025 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik had ooit een collega, die at alleen maar aardappelen, groente en vlees.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, wil ik liever ook niet proberen.
Ik was veel op het ijs toen. Want 10 of 11 jaar pas.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel een bekend jaar ivm met mn studie huwelijk move to Amsterdam ... maar was het koud ? geen idee meer ... was met kerst zowel 84 als 85 in Spanje . maar daar is het vaak nog kouder
Dat is wel geinig dan.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega, die at alleen maar aardappelen, groente en vlees.
Best vreemd wel, vooral omdat ze niet uit NL kwam.
Daarmee een keer Thais gaan eten. Zij onder zwaar protest, maar ze ging mee.
De maanden daarna heeft ze amper wat anders dan Thais gegeten geloof ik
Toen was ik al gestopt met schaatsen .... heel af en toe nog eens een keer ,,,quote:Op donderdag 11 december 2025 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was veel op het ijs toen. Want 10 of 11 jaar pas.
Whoop whoop, ik had in die tijd een penvriendin in Amerika en die stuurde mij een cassettebandje op van hem en ik kon hem dus al voordat hij in NL bekend werd.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had jouw toch al eens een lijstje youtube dingen gegeven?quote:Op donderdag 11 december 2025 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel geinig dan.![]()
En ik eet echt heus wel meer dan vroeger maar ben gewoon nog steeds geen held met nieuwe dingen.agv'tjes ben ik wel redelijk zat dus maak wel veel andere dingen met rijst of pasta of gebakken aardappels.
Ja maar nog niets van gemaakt. Wel wat dingetjes gekeken maar durf even geen nieuwe dingen te maken als oude dingen ineens mislukken, koken gaat ff niet zo lekker hiero.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had jouw toch al eens een lijstje youtube dingen gegeven?
Gewoon doen joh, zitten echt simpele dingen tussen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar nog niets van gemaakt. Wel wat dingetjes gekeken maar durf even geen nieuwe dingen te maken als oude dingen ineens mislukken, koken gaat ff niet zo lekker hiero.
Hij was 14 of 16 ofzo toen.. maar uiteindelijk hebben ze dat gesettled.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja en mijn moeder zei toen, dat hebben ze gejat van Queen.
Binnenkort. En dan laat ik het wel weten of iets me gelukt is.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, zitten echt simpele dingen tussen.
En mislukken is ook niet erg, gewoon proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ik weet grotendeels hoe het is verlopen met hem en hoe hij er nu uit ziet. Gelukkig toch goed terecht gekomen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij was 14 of 16 ofzo toen.. maar uiteindelijk hebben ze dat gesettled.
Je moet voor de lol eens een recent interview met die gast kijken, geweldig !!
Down to earth tegenwoordig.. maar heeft alles meegemaakt.. Hij racete met boten en auto's tegen Pablo Escobar, heeft gedate met Madonna, nog een mooi verhaal over een onderzeeér. Ik mag hem el
Misschien kan je water bakkenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Binnenkort. En dan laat ik het wel weten of iets me gelukt is.
En nu doet of deed hij aan home-flippenquote:Op donderdag 11 december 2025 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij was 14 of 16 ofzo toen.. maar uiteindelijk hebben ze dat gesettled.
Je moet voor de lol eens een recent interview met die gast kijken, geweldig !!
Down to earth tegenwoordig.. maar heeft alles meegemaakt.. Hij racete met boten en auto's tegen Pablo Escobar, heeft gedate met Madonna, nog een mooi verhaal over een onderzeeër. Ik mag hem wel
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze nog niet gezien dus ff opgeslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt jaquote:Op donderdag 11 december 2025 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu doet of deed hij aan home-flippen
quote:Op donderdag 11 december 2025 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien kan je water bakken
Nou ja, als dat mislukt ...............quote:
Zou momenteel zo maar kunnen.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, als dat mislukt ...............
Zal ook wel meevallenquote:
Ja ok, is inderdaad heel erg overdreven. Maar mijn zelfvertrouwen qua koken is even verdwenen.quote:
Dus gewoon doorgaan, je kan het echt wel.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, is inderdaad heel erg overdreven. Maar mijn zelfvertrouwen qua koken is even verdwenen.
Zit nu wel weer filmpjes te kijken of ik iets kan vinden waarvan ik denk, dat moet mij lukken.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus gewoon doorgaan, je kan het echt wel.
Je zou.. ook kunnen beginnen met het kopen van een goede versmaaltijd, om dingen te leren proeven en eten.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok, is inderdaad heel erg overdreven. Maar mijn zelfvertrouwen qua koken is even verdwenen.
Ik heb al meer geleerd door die vers pakketten alleen mislukt veel de laatste weken, geen idee waarom. Moet beter opletten denk ik, komt wel weer.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je zou.. ook kunnen beginnen met het kopen van een goede versmaaltijd, om dingen te leren proeven en eten.
Maar zoals Marc ook zegt, gewoon beginnen! Who cares als het een keer misiukt... vallen en weer opstaan!
En das dan weer niet het simpelste, voor je het weet zijn die uien aangebakken.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
Had van de week wel goede soep gemaakt, uien genoeg gebakken dat het zoet was.Dus niet alles mislukt.
Oh ik vind het juist wel simpel maar je moet er wel bij opletten inderdaad en niet een te hoge temperatuur. Maar misschien lijkt dat dus zo voor mij omdat ik dat al wat vaker gedaan heb.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En das dan weer niet het simpelste, voor je het weet zijn die uien aangebakken.
Die is van 1990, 35 jaar geleden. :Ik voel mij nu oud.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Whoop whoop, ik had in die tijd een penvriendin in Amerika en die stuurde mij een cassettebandje op van hem en ik kon hem dus al voordat hij in NL bekend werd.Ice ice baby
We zijn ook oud.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is van 1990, 35 jaar geleden. :Ik voel mij nu oud.
Daarom had ik ook soep gemaakt, voor de vitamines enz.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:00 schreef chufi het volgende:
Morgen maar weer eens soep maken voor een aantal dagen .... Meestal van de restjes van wat er in de groente lade ligt .... en dan heb ik weer een dikke week vitamines en vezels etc
Als het goed is wel, anders heb ik het fout.quote:
Echt hoor, als je het fout hebt dan dan danquote:Op vrijdag 12 december 2025 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het goed is wel, anders heb ik het fout.
En wat als de meeste mensen dit bericht nu niet lezen en straks ook niet en ze je dan allemaal weer gaan feliciteren? Ga je onderduiken voor een dag?quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:23 schreef chufi het volgende:
Ik was er nog niet mee bezig en morgen verder ook niet maar iedereen alvast bedankt voor de felicitaties dus dan hebben we dat gehad en taart mogen jullie nemen zoveel als jullie willen zolang het er ie is.
Je hebt het goed.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het goed is wel, anders heb ik het fout.
Van harte heerquote:Op vrijdag 12 december 2025 00:23 schreef chufi het volgende:
Ik was er nog niet mee bezig en morgen verder ook niet maar iedereen alvast bedankt voor de felicitaties dus dan hebben we dat gehad en taart mogen jullie nemen zoveel als jullie willen zolang het er ie is.
Ik zie het morgen wel want ik ga naar bed toe.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
We kunnen ook het topic even vol maken en dan een naam TT, Onze Chufi is jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |