Slam radio heeft wel een mooie geschiedenis. Eerst was het New Dance radio, later nam D&T het over en later Slam wat begon als magazine.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik probeer dat juist wat te vermijden. Doe mij maar gewoon muziek
Ik luister al vanaf het begin.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slam radio heeft wel een mooie geschiedenis. Eerst was het New Dance radio, later nam D&T het over en later Slam wat begon als magazine.
Is al uitverkocht toch ?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:01 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben jullie al een Trump Gold Card?
[ afbeelding ]
Truth Social
Koop je deze toch .quote:Op donderdag 11 december 2025 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik weer eens te laat
Check wel even je internet geschiedenis. Je moet pro Trump zijn anders kom je het land niet in.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
Doe die maar dan. En ook eentje voor mijn hont.
Die ken ik, is leuk jaquote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kwam dit tegen, leuke uitvoering.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Meest corrupte potus ooitquote:Op donderdag 11 december 2025 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Koop je deze toch .
Een nog duurder 'Trump Platinum Card'-programma moet ongeveer 1 biljoen dollar (8.500 miljard euro) in het laatje brengen. Over welke periode deze bedragen zouden kunnen worden geïnd, werd er niet bij gezegd.
Kapitaalkrachtige aanvragers die voor een 'Trump Platinum Card' willen gaan en daarvoor 5 miljoen dollar (4,2 miljoen euro) over hebben, mogen tot 270 dagen per jaar in de Verenigde Staten verblijven zonder Amerikaanse belastingen te moeten betalen op inkomsten die ze in het buitenland verdienen.
Er is ooit een tijd geweest dat hij alleen hiervoor al er uitgemikt zou zijnquote:
Dat hele land is zo hard in vervalquote:Op donderdag 11 december 2025 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is ooit een tijd geweest dat hij alleen hiervoor al er uitgemikt zou zijn
nope niet gezienquote:Op donderdag 11 december 2025 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hele land is zo hard in verval
Ken je die speech uit 'The Newsroom'?
Ja, het is een serie, maar zo treffend.
Op deze manier laat hij een enorme puinhoop achter. En dat boeit hem ook totaal niet. Zijn familie is uiteindelijk alleen maar rijker geworden.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hele land is zo hard in verval
Ken je die speech uit 'The Newsroom'?
Ja, het is een serie, maar zo treffend.
Cijfers waren echt bizar als je zag wat zijn familie en vrienden die corruptie overlevertquote:Op donderdag 11 december 2025 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op deze manier laat hij een enorme puinhoop achter. En dat boeit hem ook totaal niet. Zijn familie is uiteindelijk alleen maar rijker geworden.
En dan gaan ze diegenen die de puinhoop mogen opruimen weer afbranden alsof het hun schuld isquote:Op donderdag 11 december 2025 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op deze manier laat hij een enorme puinhoop achter. En dat boeit hem ook totaal niet. Zijn familie is uiteindelijk alleen maar rijker geworden.
En daarna komt hij aan de beurtquote:Op donderdag 11 december 2025 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan gaan ze diegenen die de puinhoop mogen opruimen weer afbranden alsof het hun schuld is
Daar kan ik niet komen als ik mobiel zitquote:
Sollyquote:Op donderdag 11 december 2025 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar kan ik niet komen als ik mobiel zit
Ik ben thuis nuquote:Op donderdag 11 december 2025 11:49 schreef pullup het volgende:
[..]
SollyDan heb je nog wat te goed voor als je thuis komtt
Dit 'koop' je met een 'peace price ' al, net zo makkelijkquote:Op donderdag 11 december 2025 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cijfers waren echt bizar als je zag wat zijn familie en vrienden die corruptie overlevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |