En das dan weer niet het simpelste, voor je het weet zijn die uien aangebakken.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
Had van de week wel goede soep gemaakt, uien genoeg gebakken dat het zoet was.Dus niet alles mislukt.
Oh ik vind het juist wel simpel maar je moet er wel bij opletten inderdaad en niet een te hoge temperatuur. Maar misschien lijkt dat dus zo voor mij omdat ik dat al wat vaker gedaan heb.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En das dan weer niet het simpelste, voor je het weet zijn die uien aangebakken.
Die is van 1990, 35 jaar geleden. :Ik voel mij nu oud.quote:Op donderdag 11 december 2025 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Whoop whoop, ik had in die tijd een penvriendin in Amerika en die stuurde mij een cassettebandje op van hem en ik kon hem dus al voordat hij in NL bekend werd.Ice ice baby
We zijn ook oud.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is van 1990, 35 jaar geleden. :Ik voel mij nu oud.
Daarom had ik ook soep gemaakt, voor de vitamines enz.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:00 schreef chufi het volgende:
Morgen maar weer eens soep maken voor een aantal dagen .... Meestal van de restjes van wat er in de groente lade ligt .... en dan heb ik weer een dikke week vitamines en vezels etc
Als het goed is wel, anders heb ik het fout.quote:
Echt hoor, als je het fout hebt dan dan danquote:Op vrijdag 12 december 2025 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het goed is wel, anders heb ik het fout.
En wat als de meeste mensen dit bericht nu niet lezen en straks ook niet en ze je dan allemaal weer gaan feliciteren? Ga je onderduiken voor een dag?quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:23 schreef chufi het volgende:
Ik was er nog niet mee bezig en morgen verder ook niet maar iedereen alvast bedankt voor de felicitaties dus dan hebben we dat gehad en taart mogen jullie nemen zoveel als jullie willen zolang het er ie is.
Je hebt het goed.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het goed is wel, anders heb ik het fout.
Van harte heerquote:Op vrijdag 12 december 2025 00:23 schreef chufi het volgende:
Ik was er nog niet mee bezig en morgen verder ook niet maar iedereen alvast bedankt voor de felicitaties dus dan hebben we dat gehad en taart mogen jullie nemen zoveel als jullie willen zolang het er ie is.
Ik zie het morgen wel want ik ga naar bed toe.quote:Op vrijdag 12 december 2025 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
We kunnen ook het topic even vol maken en dan een naam TT, Onze Chufi is jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |