Sorryquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is één stem op Suus en Freek.
Die had je gewoon uitgelegd. Net zo schaamroodvrij als K3 wat mij betreft.quote:
er bestaat een edit waarin dat stukje er niet in zit en je gewoon een halve minuut instrumentale outro aan het eind hebt, dus ik vrees er wel een beetje voor, is voor een van inkel een stuk makkelijker vol te lullenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:22 schreef Tussle266 het volgende:
En daarover gesproken. Als Sef komt, dan krijgen we toch wel ook dat stukje Shaffy aan het eind he? Er bestaat toch geen edit waar dat eraf gelaten wordt? Dat zou echt een reden te zijn om de keukenstoel door de woonkamer te gooien.
#prayfordekeukenstoelvanTusslequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:08 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
er bestaat een edit waarin dat stukje er niet in zit en je gewoon een halve minuut instrumentale outro aan het eind hebt, dus ik vrees er wel een beetje voor, is voor een van inkel een stuk makkelijker vol te lullen
Seasoning + nquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mag ik weer jullie hulp inroepen voor een rebus? Het gaat wederom om een anagram. Britse songtitel. 2 woorden: 6 letters en 4 letters.
[ afbeelding ]
Daarom wil ik niet op 30 december. Heel veel kans op een uur waar ik niet op zit te wachten.quote:
Ik houd het op De Leven. Niet de beste plaat van de 127, wel beter dan alle clowns die tot nu toe nederhop vertegenwoordigden in de lijst.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Let Down is mijn favoriete nieuwkomer dit jaar. Thanks Gen Z!
Gewoon drugs meenemen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:22 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
De horror.
Echt enorm awkward. Het is ook geen leuke lange dansplaat ofzo.
Hide in your shell.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:30 schreef Tussle266 het volgende:
BP staat er niet in. Wel Tankstation.
Beautiful People staat er gewoon nog in hoorquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:30 schreef Tussle266 het volgende:
BP staat er niet in. Wel Tankstation.
En terecht. Melaniegodinquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:52 schreef camilero het volgende:
[..]
Beautiful People staat er gewoon nog in hoor
Risico te groot voor een matig uur, en geen zin om een stuk heen en terug te rijden voor een uur cafe.quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:51 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Nog mensen van hier die kaarten gaan proberen te scoren voor het T2000 cafe?
Dat kun je vanaf vandaag 10:00 online proberen.
Hier niet. Veel te kieskeurig, ik zou alleen willen in een uur waar minstens 1 ge-wel-dig nummer zit.
Kan daar niet met een grafhoofd gaan zitten tijdens een Marco B of Suus&Freak nummer.
Ja maar die is niet van Brainpower. Dansplaat daarentegen…quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:52 schreef camilero het volgende:
[..]
Beautiful People staat er gewoon nog in hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |