quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
Als je dacht dat de NS slecht was, de Belgen falen hier wel heel erg![]()
https://www.hln.be/brecht(...)emming-aan~a52a1524/
Prima joh, reizigers hebben altijd gelijk en zijn de meest slimme wezens op de wereldquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Okay, dus jij vindt reizigers vervoeren van Antwerpen naar Antwerpen helemaal prima "omdat ze hun oortjes waarschijnlijk in hebben gehad", ja joh. Hebben ze allemaal aan zichzelf te danken.
Wandelende fucking dunning kruger.
Das helemaal erg, want tussen Aken en Heerlen hoeven ze 2 maanden niet te rijdenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
En de Drielandentrein tussen Luik en Aken? Die rijdt ook al niet op het Belgische deel vanwege een tekort aan beschikbaar materieel
Hoezo klantvriendelijk
En de overheid kijkt de andere kant opquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das helemaal erg, want tussen Aken en Heerlen hoeven ze 2 maanden niet te rijden
IJzer schuiven is belangrijker, oh, wacht, dat doen ze ook al nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het is allemaal de schuld van de reiziger, je hebt MTL gehoord. Bleven die walgelijke vliegen maar thuis.
Vooral de provincie hier ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En de overheid kijkt de andere kant op
Maar dat ligt dan niet ver over de grens.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het kan een keer gebeuren dat er iets mis gaat. De stoptrein Haarlem-Alkmaar is vorig jaar een keer op het goederenspoor gekomen te Uitgeest. Tja, dan mogen de deuren niet open en mogen de passagiers mee naar het volgende station.
Waar werk jij, propaganda afdeling van de NS? Jouw gedrag vind ik in deze wel erg vreemd namelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:02 schreef MTL het volgende:
In eerste instantie was het bij deze stremming ook de bedoeling dat er op Roosendaal gestopt zou worden, maar dat werd later ingetrokken omdat de trein niet langs het perron zou komen.
Ik acht de kans dan ook groot dat er in er in eerste instantie dus gezegd is tegen reizigers dat ze eventueel konden uitstappen in Roosendaal, waarna dat plan dus helaas niet uitvoerbaar bleek.
Ik heb dat zelf ook al wel meegemaakt: staat er keurig een stop vermeld op de dienstkaart, maar word je vervolgens over een spoor geleid zonder perron. En bedankt namens de reizigers
Maar er reden dus sowieso ook bussen naar Breda en Noorderkempen.
Het mag mijns inziens wel iets minder persoonlijk, nu horen we tenminste nog "de andere kant" / wat er in vergelijkbare situaties gebeurd. Wat je er ook van vind, motiveert je reactie niet direct om de volgende keer weer uitleg te geven.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar werk jij, propaganda afdeling van de NS? Jouw gedrag vind ik in deze wel erg vreemd namelijk.
Waarom is het zo moeilijk om gewoon te zeggen het ging fout? Het is GEEN aanval op jouw.
Of gaan we nu tegen iedere beleidslijn in?
Ik hoor graag de andere kant. Alleen wordt er wat mij betreft nu ingegraven op het niveau van het valt mee en ging amper fout. Een vorm van kritiek op wat er gebeurde wordt dus ook meteen afgeschoten.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het mag mijns inziens wel iets minder persoonlijk, nu horen we tenminste nog "de andere kant" / wat er in vergelijkbare situaties gebeurd. Wat je er ook van vind, motiveert je reactie niet direct om de volgende keer weer uitleg te geven.
Dat lees ik er niet in. Ik lees een omschrijving van wat er gebeurd is met ook kritiek dat het anders aangepakt had moeten wordenquote:Op zondag 11 januari 2026 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoor graag de andere kant. Alleen wordt er wat mij betreft nu ingegraven op het niveau van het valt mee en ging amper fout. Een vorm van kritiek op wat er gebeurde wordt dus ook meteen afgeschoten.
En waar werk jij dan? De anti-NS afdeling of zo?quote:Op zondag 11 januari 2026 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar werk jij, propaganda afdeling van de NS? Jouw gedrag vind ik in deze wel erg vreemd namelijk.
Waarom is het zo moeilijk om gewoon te zeggen het ging fout? Het is GEEN aanval op jouw.
Of gaan we nu tegen iedere beleidslijn in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |