Ten tijde van de invoering van het KlimaTicket was het ook wel bekend als het 1-2-3 ticket, wat stond voor ¤1/¤2/¤3 per dag. 1-2-3 sloeg dan op het geldigheidsgebied: eigen regio, regio+buurregio, landelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:01 schreef derLudolf het volgende:
Is dat het Klima-ticket, dacht dat dat ¤1 was? Of is dat net zoiets als het D-ticket?
Het wordt echt triest als je het hele artikel leestquote:
Ik heb een account maar ik moet toch betalen? Krijg de pestquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het wordt echt triest als je het hele artikel leest
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
https://archive.ph/HZSfa#selection-698.0-706.1
Rotterdamquote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:42 schreef MTL het volgende:
Klinkt als een normale omleiding. Er waren wat issues in België, waardoor de trein is omgeleid via Roosendaal in plaats van over de HSL te gaan. Dat gebeurt wel vaker.
Wel slechte communicatie blijkbaar, of wellicht dat reizigers met oordopjes in gezeten hebben, dat gebeurt ook vaak.
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:42 schreef MTL het volgende:
Klinkt als een normale omleiding. Er waren wat issues in België, waardoor de trein is omgeleid via Roosendaal in plaats van over de HSL te gaan. Dat gebeurt wel vaker.
Wel slechte communicatie blijkbaar, of wellicht dat reizigers met oordopjes in gezeten hebben, dat gebeurt ook vaak.
Heb je het hele artikel gelezen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:31 schreef MTL het volgende:
Wat nee? Moet die Eurocity dan gewoon maar voor uren opgeheven worden terwijl je ook prima via een omleiding naar de eindbestemming kan rijden?
Dan wordt er weer geklaagd dat er ook prima een stukje om gereden kan worden.
Lol, nee?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:37 schreef MTL het volgende:
Kan je aangeven waar je precies op doelt?
Ik lees niks raars. Trein is omgeleid tussen Antwerpen en Rotterdam via Roosendaal, de reizigers zijn daarna in de Eurocity Direct gestapt die zonder stops naar Antwerpen rijdt.
Ik weet niet wat je leest, maar niet dat artikelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:37 schreef MTL het volgende:
Kan je aangeven waar je precies op doelt?
Ik lees niks raars. Trein is omgeleid tussen Antwerpen en Rotterdam via Roosendaal, de reizigers zijn daarna in de Eurocity Direct gestapt die zonder stops naar Antwerpen rijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |