Wat vind je er lekker aan?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:07 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Yep en een doos gehad ervan
Maar ben zeker geen sommelier
Hey Hema 🖐️quote:
jhgh/bjgh.j;jh;o/hglfgh/ljhlij/hlh?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
gisteren had mijn leidinggevende wat wijn op en daarna evaluatiegesprek met mij
En. Ging dat goed 🤣quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jhgh/bjgh.j;jh;o/hglfgh/ljhlij/hlh?
Speciaalbiertje is ook erg lekker.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik heb met wijn een beetje haat-liefde verhouding, op dit moment liever een speciaalbiertje
dat was de conclusie van het gesprek iddquote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jhgh/bjgh.j;jh;o/hglfgh/ljhlij/hlh?
Wel de beste manier om een evaluatiegesprek te leiden/lijden.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
krijg je ook een rapportcijfer oid?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat was de conclusie van het gesprek idd
En dan morgen vragen wanneer de salarisverhoging die hij had belooft tijdens dat gesprek ingaatquote:Op woensdag 10 december 2025 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kon je geen loonsverhoging los peuterenquote:Op woensdag 10 december 2025 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat heeft ze al gezegd: jhgh/bjgh.j;jh;o/hquote:Op woensdag 10 december 2025 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan morgen vragen wanneer de salarisverhoging die hij had belooft tijdens dat gesprek ingaat
Dus iedereen heeft een deel van de wijn gereorganiseerdquote:Op woensdag 10 december 2025 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
dat zuiperij had wel een praktische redenen, we zaten al 15 jaar op zelfde plek, maar we moeten verhuizen naar andere plek in het gebouw door reorganiseren, dus de wijn die al jaren in onze kasten zaten opgeslagen opgedronken.
Van mijn huidige leidinggevende weet ik dat iets zeggen bijna nooit betekend dat het ook echt gaat gebeurenquote:Op woensdag 10 december 2025 21:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat heeft ze al gezegd: jhgh/bjgh.j;jh;o/h
, wel lezen he
Je hebt zelf goed mee geholpen om de ouwe wijn op te ruimenquote:Op woensdag 10 december 2025 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
dat zuiperij had wel een praktische redenen, we zaten al 15 jaar op zelfde plek, maar we moeten verhuizen naar andere plek in het gebouw door reorganiseren, dus de wijn die al jaren in onze kasten zaten opgeslagen opgedronken.
Hoeveel flessen hadden jullie wel nietquote:Op woensdag 10 december 2025 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
best veelquote:Op woensdag 10 december 2025 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel flessen hadden jullie wel niet
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-12-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hey Lafje 🖐️quote:
O dat is wennen dus? Heb je er wel zin in?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
wel spannende tijden, want en leidinggevende weg en een andere plek
Dat zijn zeker spannende tijden, hopelijk pakt het goed uit voor je.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
Moni laat zien dat we op 1 punt verschil even veel.pjunfen hebben gehaald vandaag🤣quote:
zie jij jezelf als manager?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moni laat zien dat we op 1 punt verschil even veel.pjunfen hebben gehaald vandaag🤣
Diverse jaren geleden, hadden we een open huis georganiseerd en ik had wat (eigen gebrouwen) bier meegenomen voor mijn team voor na afloop. Maar tegenwoordig is er een strict beleid tegen alcohol bij dat soort events (want veel "undergraduates" zijn jonger dan 21 jaar). Ik heb geen zin om extra risico te lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |