Yep en een doos gehad ervanquote:Op woensdag 10 december 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je die met de wijn proeverij geproefd?
Zo een hele doos gekregen. Dat is genietenquote:Op woensdag 10 december 2025 21:07 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Yep en een doos gehad ervan
Maar ben zeker geen sommelier
Smaakt beter dan die kerosine uit de supermarktquote:Op woensdag 10 december 2025 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo een hele doos gekregen. Dat is genieten
dat je dan nog dit allemaal kan typen, knap hoorquote:Op woensdag 10 december 2025 21:07 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
1e glaasje nogquote:Op woensdag 10 december 2025 21:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat je dan nog dit allemaal kan typen, knap hoor
Ook lekkerquote:Op woensdag 10 december 2025 21:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik heb met wijn een beetje haat-liefde verhouding, op dit moment liever een speciaalbiertje
Wat vind je er lekker aan?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:07 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Hey Hema 🖐️quote:
jhgh/bjgh.j;jh;o/hglfgh/ljhlij/hlh?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
gisteren had mijn leidinggevende wat wijn op en daarna evaluatiegesprek met mij
En. Ging dat goed 🤣quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jhgh/bjgh.j;jh;o/hglfgh/ljhlij/hlh?
Speciaalbiertje is ook erg lekker.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik heb met wijn een beetje haat-liefde verhouding, op dit moment liever een speciaalbiertje
dat was de conclusie van het gesprek iddquote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jhgh/bjgh.j;jh;o/hglfgh/ljhlij/hlh?
Wel de beste manier om een evaluatiegesprek te leiden/lijden.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
krijg je ook een rapportcijfer oid?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat was de conclusie van het gesprek idd
En dan morgen vragen wanneer de salarisverhoging die hij had belooft tijdens dat gesprek ingaatquote:Op woensdag 10 december 2025 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kon je geen loonsverhoging los peuterenquote:Op woensdag 10 december 2025 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |