Wel eens oudejaarslot gekocht maar je moet vooral echt niks van verwachten. Eigenlijk ook de slechtse loterij waar je aan mee kan doen aangezien de kans lager is dan bij andere trekkingen van Staatsloterijquote:Op woensdag 10 december 2025 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nog nooit de loterij verloren op één letter of nummer, omdat ik nog nooit heb meegedaan aan die onzin
Ik was laatst weer in Eindhoven. Deprimerend oord zeg.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook prima idd/ thuis tegen die Grieken zouden ze best een puntje kunnen pakken.Tegen Villarreal zijn ze kansloos
Daar lopen alleen maar moderators rond die incapabel als de pestpleuris zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar F1 feedback.
🤨quote:Op woensdag 10 december 2025 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar F1 feedback.
Jouw voornemen is om in 2026 F1 note-vrij te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar lopen alleen maar moderators rond die incapabel als de pestpleuris zijn.
Ik ga pas weer Formule 1 kijken als Max Verstappen is gestopt met autorijden.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo ken ik ook jou niet. Hier schrik ik van.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze uitdaging wil ik best aangaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Jouw voornemen is om in 2026 F1 note-vrij te zijn.
Volgende week weer hockeyfeestje.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zo ken ik ook jou niet. Hier schrik ik van.
quote:Op woensdag 10 december 2025 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb in drie jaar op dit account ook pas één note gepakt, die nergens op sloegquote:Op woensdag 10 december 2025 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze uitdaging wil ik best aangaan.
Dit jaar slechts 1 note gepakt in F1. Die overigens ook weer helemaal nergens op sloeg.
Benieuwd naar de context.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb in drie jaar op dit account ook pas één note gepakt, die nergens op sloeg.
GGMM had vast zijn dag even niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb in drie jaar op dit account ook pas één note gepakt, die nergens op sloeg.
Jij bent écht goed.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |