Ja, lijkt me. Ik ben niet links maar sta wellicht wat meer in de realiteit wat betreft het terug sturen van mensen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:40 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ook een links persoon moet dit toch gewoon reden genoeg vinden om iemand terug te sturen?
Ik zie het even niet, kun je uitleggen waar normalisering van geweld plaats vindt?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef Digi2 het volgende:
Ik voorzag al lang geleden deze trend en dit is precies waar het hierbij om gaat, uiterst zorgelijk vind ik dit fundamenteel morele verval, maar het valt binnen de verwachtingen![]()
NWS / Normalisering van geweld
Het bedreigen van een chauffeur met geweld en dan daarvoor maar buigen en de bus gratis aanbieden. Ach, zo erg is dat niet en je mag nu gratis reizen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:51 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Ik zie het even niet, kun je uitleggen waar normalisering van geweld plaats vindt?
Daarmee beloon je toch de chauffeurs en overige passagiers?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het bedreigen van een chauffeur met geweld en dan daarvoor maar buigen en de bus gratis aanbieden. Ach, zo erg is dat niet en je mag nu gratis reizen.
Hoe zie je het zelf voor je?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:37 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Misschien had ik "concreet" nog in die zin moeten plakken.
Wie moet die probleemschoppers harder aanpakken. Waaruit bestaat die harde aanpak?
Ja. Buiten flikkeren.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:31 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Ja, "gewoon". Simpel toch?
Nee, je normaliseert de geweldsdreiging.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:55 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Daarmee beloon je toch de chauffeurs en overige passagiers?
Ik denk niet dat iemand dat bestrijdt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het bedreigen van een chauffeur met geweld en dan daarvoor maar buigen en de bus gratis aanbieden. Ach, zo erg is dat niet en je mag nu gratis reizen.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:37 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Misschien had ik "concreet" nog in die zin moeten plakken.
Wie moet die probleemschoppers harder aanpakken. Waaruit bestaat die harde aanpak?
Mijn praktische oplossing is in ter Apel een militaire kazerne openen en met die bus de militairen gratis laten reizen, niet de asielzoekers. Maar goed ik ben nogal praktisch van aardquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand dat bestrijdt.
Maar kijk even naar de partijen die deze oplossing hebben bedacht: dat zijn Qbuzz, het OV-bureau en de burgemeesters van Emmen en Westerwolde.
Dat zijn geen partijen die de macht hebben om echt in te grijpen en mensen terug te sturen.
Dat moet uit de landelijke politiek komen.
We hebben een PVV-kabinet gehad met een PVV-minister op deze post. Wat heeft die minister zitten doen?
Laat ik het nog een keer uitleggen.quote:
Gewoon een busverbod net als dat stelen een winkelverbod op kan leveren.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:55 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Daarmee beloon je toch de chauffeurs en overige passagiers?
Grachtengordel? Ik woon net boven Drachten, met ons eigen AZC om de hoek.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laat ik het nog een keer uitleggen.
Dat intersectionele gekloot waar jullie in de grachtengordel mee bezig zijn is erg aardig, in therorie. In de praktijk heeft Jan Modaal daar nogal wat last van. Dan kun je Jan Modaal diskwalificeren als neo-nazi, of je hebt onderhand de ballen om eens in te zien dat we hier volk hebben dat hier NIETS te zoeken heeft
Mogen die binnenkort ook gratis reizenquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Grachtengordel? Ik woon net boven Drachten, met ons eigen AZC om de hoek.
Neuh, het is 2,2km naar de ALDI dus die redden zich wel.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:04 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Mogen die binnenkort ook gratis reizen
Tuurlijk, en het is ontzettend gezellig bij de iftar elk jaar, niet?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Grachtengordel? Ik woon net boven Drachten, met ons eigen AZC om de hoek.
Wat, mensen uitzetten naar een land dat die mensen ook niet wil hebben?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tuurlijk, en het is ontzettend gezellig bij de iftar elk jaar, niet?
Serieus, dat je zelfs nu nog 'begrip' wil kweken voor dat volk...
"Dat volk" is tweeledig.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Absoluut, als je hier komt om rotzooi te schoppen mag je van mij met het eerste vliegtuig terug naar land van herkomst.
Beter dan dit kan ik het ook niet verwoorden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij verdraait helemaal niks. Het is gratis geworden omdat ze de bus slopen en de chauffeur bedreigen als ze hun zin niet krijgen. Je beloont hiermee gewoon slecht gedrag hoor.
Niet alle migranten misdragen zich zo, jammer genoeg is een een groep die langdurig nogal wat overlast veroorzaakt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tuurlijk, en het is ontzettend gezellig bij de iftar elk jaar, niet?
Serieus, dat je zelfs nu nog 'begrip' wil kweken voor dat volk...
Oh absoluut. We hebben hier in Emmen een AZC en daar heb je ook nooit last van eigenlijk. Het zijn de kansloze gevallen die in Ter Apel zitten die het verpesten voor de anderen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:08 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Niet alle migranten misdragen zich zo, jammer genoeg is een een groep die langdurig nogal wat overlast veroorzaakt.
Of de gebrek aan aanpak van kansloze gevallen. Dit speelt ondertussen al jaren en we blijven maar aanmodderen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh absoluut. We hebben hier in Emmen een AZC en daar heb je ook nooit last van eigenlijk. Het zijn de kansloze gevallen die in Ter Apel zitten die het verpesten voor de anderen.
Ja eensquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Of de gebrek aan aanpak van kansloze gevallen. Dit speelt ondertussen al jaren en we blijven maar aanmodderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |