Ik zeg ook niet dat je dat niet kan. Maar de vraag is of je het wel wilquote:Op woensdag 10 december 2025 17:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar mam ik kan vast lied zijn voor haar dochters
Ik zou het zelf niet willen.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat niet kan. Maar de vraag is of je het wel wil![]()
Je weet dat zelf het beste.
Maar ik neem aan dat jullie de kinderen er niet gelijk bij gaan betrekken?
Denk dat dat niet het probleem zal zijnquote:
Veeg je act weg of doe normaal.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar mam ik kan vast lied zijn voor haar dochters
Ha ook dat is een behoorlijk lege bezigheid eigenlijkquote:Op woensdag 10 december 2025 17:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een goede beurt nodig.
Ik vraag mij altijd af, stel je krijgt dan met die partner zelf een kind. Hoeveel meer hou je dan van je 'eigen'kind dan van de kinderen van een andere vader of moeder.quote:
Hoe heet die zanger ook alweer ?quote:
Ik wil niet iemand's andere kinderen opvoeden en al mijn geld in investeren. Met het opvoeden een drama voor de stiefouder, met nieuw kind drama voor de reeds bestaande kinderen. Nee, doe ik niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af, stel je krijgt dan met die partner zelf een kind. Hoeveel meer hou je dan van je 'eigen'kind dan van de kinderen van een andere vader of moeder.
Lijkt mij niet makkelijk
Marco Borsato?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe heet die zanger ook alweer ?
Groot gelijk hoor, als iemand het doet moet die persoon er ook echt voor willen gaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik wil niet iemand's andere kinderen opvoeden en al mijn geld in investeren. Met het opvoeden een drama voor de stiefouder, met nieuw kind drama voor de reeds bestaande kinderen. Nee, doe ik niet aan.
Deze zou je mooi eens aan Andy kunnen vragen.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af, stel je krijgt dan met die partner zelf een kind. Hoeveel meer hou je dan van je 'eigen'kind dan van de kinderen van een andere vader of moeder.
Lijkt mij niet makkelijk
Toch vrijspraak tot dusver.quote:
Ik ken er wel meer, en die zeggen allemaal van neequote:Op woensdag 10 december 2025 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze zou je mooi eens aan Andy kunnen vragen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor, als iemand het doet moet die persoon er ook echt voor willen gaan.
En uit eigen ervaring weet ik dat je moeilijk kan hebben als een ander boos wordt op je kinderen of ze de les gaan lezenquote:
Vandaar dat ik schreef dat opvoeden een drama voor de stiefouder is.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En uit eigen ervaring weet ik dat je moeilijk kan hebben als een ander boos wordt op je kinderen of ze de les gaan lezen
Theoretisch mooi, praktijk zie ik maar weinig werken. Ieder voor zich, maar ik begin daar niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:43 schreef FreshFruit het volgende:
Het punt is dat je een balans kan vinden tussen opvoeden en samenleven wanneer je in een dergelijke situatie terecht komt.
Kan zijn, het kan ook goed gaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Vandaar dat ik schreef dat opvoeden een drama voor de stiefouder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |