Dan misschien iets aan je negativiteit gaan doen met hulp van een deskundige?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weinig en die familie en vrienden die er zijn ook vaak eigen sores en je moet in contacten niet teveel te vaak negatief doen schrikt mensen ook af.
Hebben jullie ook een chinees en een macdonalds?quote:
Het is ook niet dat ik hele dagen negatief denk of doe ofzo dingen voelen eerder leeg onnodig ofzo.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan misschien aan je negativiteit gaan doen met hulp van een deskundige?
Ja beide, maar Chinees is heel anders. Ik vind het niks.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een chinees en een macdonalds?
Daar kan je toch ook hulp voor zoeken, hoe je de dingen om zou kunnen draaien en hoe je de dingen minder leeg kan zien?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik hele dagen negatief denk of doe ofzo dingen voelen eerder leeg onnodig ofzo.
Vreemd toch dat het daar dan anders isquote:Op woensdag 10 december 2025 17:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja beide, maar Chinees is heel anders. Ik vind het niks.
Ja, ik kom er ook niet uit vrije wilquote:
Ja inderdaad, makkelijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel, ik kan van een portie drie tot vier keer eten
Ze hebben er ook salade.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kom er ook niet uit vrije wil![]()
Soms als ik met mijn dochter en de kids meerijd ergens naar toe en we komen er een tegen dan wil mijn kleinzoon altijd iets van de mac. Maar het is echt mijn eten niet
Kinderen vinden het vaak wel lekkerquote:Op woensdag 10 december 2025 17:25 schreef laforest het volgende:
Zoontje wilde een keer happy meal. Dus na de bioscoop heen geweest. Meteen klaar voor altijd.
Ik ben er al best goed in positieve dingen uit dingen te halen gisteren ook werd vrij weinig uitgelegd wat ik eigenlijk moest doen dus ging gewoon dacht komt wel goed. Vervoer was ook niet geregeld eindstand nog 20 minuten naar huis kunnen lopen. maar eten en drinken was bijvoorbeeld wel heel goed geregeld en met tien euro bij te betalen toch de nieuwe Hitster celebration kunnen scoren. En ik dacht elke keer ik sta hier wel mooi op een podium ze vragen mij hier wel voor terug deze pakken ze me niet meer af een leven lang niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je toch ook hulp voor zoeken, hoe je de dingen om zou kunnen draaien en hoe je de dingen minder leeg kan zien?
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben er al best goed in positieve dingen uit dingen te halen gisteren ook werd vrij weinig uitgelegd wat ik eigenlijk moest doen dus ging gewoon dacht komt wel goed. Vervoer was ook niet geregeld eindstand nog 20 minuten naar huis kunnen lopen. maar eten en drinken was bijvoorbeeld wel heel goed geregeld en met tien euro bij te betalen toch de nieuwe Hitster celebration kunnen scoren. En ik dacht elke keer ik sta hier wel mooi op een podium ze vragen mij hier wel voor terug deze pakken ze me niet meer af een leven lang niet.
Jij blijquote:Op woensdag 10 december 2025 17:25 schreef laforest het volgende:
Zoontje wilde een keer happy meal. Dus na de bioscoop heen geweest. Meteen klaar voor altijd.
Hij wil alleen het kadootjequote:
Je hebt gewoon een goede beurt nodig.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben er al best goed in positieve dingen uit dingen te halen gisteren ook werd vrij weinig uitgelegd wat ik eigenlijk moest doen dus ging gewoon dacht komt wel goed. Vervoer was ook niet geregeld eindstand nog 20 minuten naar huis kunnen lopen. maar eten en drinken was bijvoorbeeld wel heel goed geregeld en met tien euro bij te betalen toch de nieuwe Hitster celebration kunnen scoren. En ik dacht elke keer ik sta hier wel mooi op een podium ze vragen mij hier wel voor terug deze pakken ze me niet meer af een leven lang niet.
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar mam ik kan vast lied zijn voor haar dochtersquote:Op woensdag 10 december 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou zo maar eens kunnen als je er mee in zee gaat.
Denk er goed over na Paul
ALs er kinderen in het spel zijn zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |