Snap ik, heb zelf in de familie 3 die met deze situatie dealen en over het algemeen gaat dat vrij netjes. Het kan dus wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Theoretisch mooi, praktijk zie ik maar weinig werken. Ieder voor zich, maar ik begin daar niet aan.
Waarom zou je dan egoïsisch of een rotpersoon zijn? Zo zie ik dat niet hoorquote:Op woensdag 10 december 2025 17:45 schreef laforest het volgende:
Misschien ben ik egoïstisch en vind men mij een rotpersoon, maar ik wil eigen kinderen hebben, met mijn DNA etc
Ok misschien moet ik hier niet aan beginnenquote:Op woensdag 10 december 2025 17:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik wil niet iemand's andere kinderen opvoeden en al mijn geld in investeren. Met het opvoeden een drama voor de stiefouder, met nieuw kind drama voor de reeds bestaande kinderen. Nee, doe ik niet aan.
Je moet goed denken wat je wil Paul Praat er samen over. Praat er met je moeder over.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok misschien moet ik hier niet aan beginnen
Je weet wie het post toch ? En daarbij kennen we elkaar al iets langer. Ik heb je wijs zien worden. Ik gun je alle geluk, het is soms vallen en weer opstaan freon. Je kan dat.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:FreshFruit het is niet erg iemand voornamelijk voor seks in je leven te hebben. Maar we duiken niet meer zomaar meer op iedereen gewoon wanneer die kans zich aanbiedt zou wel met ouder en wijzer worden te maken hebben.
Open een topic in OUDquote:Op woensdag 10 december 2025 17:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok misschien moet ik hier niet aan beginnen
D wise words from Laf, he is a wise menquote:
quote:Op woensdag 10 december 2025 18:08 schreef laforest het volgende:
Een wijs man zei ooit... niets, wat hij was wijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 10 december 2025 18:08 schreef laforest het volgende:
Een wijs man zei ooit... niets, wat hij was wijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |