De reden is duidelijk geld ja.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:45 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij onderschatten mensen nog steeds de financiėle slagkracht van Turkse clubs (sinds deze zomer).
Wel slim van Joey om naar een competitie te gaan waar het tempo niet hoger ligt dan in Nederland.
Ze vonden Kenneth Taylor immers niet goed genoeg bij Fener, moet je nagaan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
Toch ongelooflijk sneu dat een club als PSV zijn spelers niet kan overtuigen om voor PSV te kiezen ipv Fenerbahce
Dan zie je toch dat het gewoon een provincieclub blijft
Heeft alles al gewonnen/bereikt bij PSV, 2.5 landstitels , 2 bekers en 2 keer overwinterd in de CL. Die gaat nu relaxt lekker afbouwen in Turkije. Begrijp zijn keuze welquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
Toch ongelooflijk sneu dat een club als PSV zijn spelers niet kan overtuigen om voor PSV te kiezen ipv Fenerbahce
Afbouwen op je 27e...naar Turkije ga je als je 30+ bent.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heeft alles al gewonnen/bereikt bij PSV, 2.5 landstitels , 2 bekers en 2 keer overwinterd in de CL. Die gaat nu relaxt lekker afbouwen in Turkije. Begrijp zijn keuze wel
15 miljoenquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Volgens Rik is de kans groot dat het Sano wordt. Dat zou wel erg mooi zijn.
Alsof jij niet voor de lokale kuttenboer zou werken als die jou een verdubbeling van salaris biedt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:50 schreef GGMM het volgende:
Osimhen is ook al op jongere leeftijd daarheen gegaan. En die is nog veel beter. In de categorie Veerman zijn er nog veel meer voorbeelden.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Afbouwen op je 27e...naar Turkije ga je als je 30+ bent.
Ik vind het echt een transfer van niks.
Afbouwen in de zin dat de topclub waar hij op hoopte er niet meer zal komen op zn 27, dan kan je naar middenmoter in Engeland, Brentford ofzo, op een hoog niveau/intensiteit voetballen, of ervoor kiezen op treetje lager op je eigen tempo te voetballen ,in het zonnetje plus een top salaris. Ze spelen ook nog voor de titel en Europeesquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Afbouwen op je 27e...naar Turkije ga je als je 30+ bent.
Ik vind het echt een transfer van niks.
Laten we het niet persoonlijk makenquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof jij niet voor de lokale kuttenboer zou werken als die jou een verdubbeling van salaris biedt.
Jij moest zelfs voor een nieuwe werkgever gaan om bij je huidige werkgever even wat meer salaris binnen te harken.
En leven in een wereldstad. Ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De reden is duidelijk geld ja.
Ik baal vooral dat het in de winter is.
Ja is wel wat fraaier dan alles wat we in Nederland te bieden hebben, al vind ik Istanbul eigenlijk grotendeels heel lelijk. Stuk rond de blauwe moskee en Aya Sofya wel fraai natuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En leven in een wereldstad. Ook niks mis mee.
Eindhoven is de mooiste stad van de wereld. Als je Eindhoven niet kan waarderen...quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja is wel wat fraaier dan alles wat we in Nederland te bieden hebben, al vind ik Istanbul eigenlijk grotendeels heel lelijk. Stuk rond de blauwe moskee en Aya Sofya wel fraai natuurlijk
Er kan maar weinig tippen aan de Edisonstraat in Woensel-West.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Eindhoven is de mooiste stad van de wereld. Als je Eindhoven niet kan waarderen...
Vertel, Wotte? Je bent een groot fan de kringloopwinkel, of is de Poedelkapper die er naast zit meer je ding?quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er kan maar weinig tippen aan de Edisonstraat in Woensel-West.
Zodra de lokale despoot het ongenoegen van het volk ruikt regent het ineens voetbalsterren in Turkije.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Osimhen is ook al op jongere leeftijd daarheen gegaan. En die is nog veel beter. In de categorie Veerman zijn er nog veel meer voorbeelden.
Ik bezoek graag de hotspots van het uitmuntend gecomponeerd muziekstuk 'geen bloed, geen crip'quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vertel, Wotte? Je bent een groot fan de kringloopwinkel, of is de Poedelkapper die er naast zit meer je ding?
5 sterretjes op dat shirt dat zijn Feyenoord en PSV gecombineerd qua kampioenschappen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah Turkse clubs hebben niet echt een imposante prijzenkast, hoop gepoch om niks.
Maar goed, als hij een keer wat anders wil moet hij dat weten. Had gehoopt dat ie niet in de winter weg zou gaan, maar blijkbaar zit dat er toch wel in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |