16/17quote:Op donderdag 18 december 2025 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ramselaar in 2019/2020? Toen was ie al verkocht na een jaar Jong PSV.
Of uit sociale overwegingen Valente uit zijn lijden verlossen. Prima gozer om erbij te hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:13 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Wanner naar de positie van Veerman. Noa Fernandez meer minuten laten maken
Fernandez heeft veel meer potentie dan Luciana Valente , laar die maar zijn minuten maken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of uit sociale overwegingen Valente uit zijn lijden verlossen. Prima gozer om erbij te hebben.
Ik schreef voor erbij. Of hij bij PSV ook onbetwist basisspeler wordt moet natuurlijk maar blijken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Fernandez heeft veel meer potentie dan Luciana Valente , laar die maar zijn minuten maken.
Timber als back up zou je wel kunnen overwegen
Eens.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Tegenvallend van Veerman dat die hier voor open staat eerlijk gezegd.
Ja dat is altijd afwachten, maar er is ondertussen wel behoorlijk wat rook zeg maarquote:
Kleine kans als je ziet wat voor toppers er allemaal bij PSV op het middenveld rondlopen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik schreef voor erbij. Of hij bij PSV ook onbetwist basisspeler wordt moet natuurlijk maar blijken.
Hij is alweer 27, die topclub gaat niet meer komen voor hem. Dan kan ik het wel begrijpen dat je erover nadenkt om lekker een paar jaar in Istanbul te chillen en wat zakken geld gaat ophalen. Plus je speelt daar voor de prijzen en Europees voetbal.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Vond hem anders aardig sterk van de zomer tot nu toe.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
We weten allemaal hoe Veerman presteert in de maanden nadat een gewenste transfer niet doorgaat.
Als hij wil, lekker laten gaan voor minimaal 25 miljoen. Daar heb je meer aan dan aan een ongemotiveerde Veerman.
Heeft prima potten gespeeld in de CL.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:11 schreef xminator het volgende:
Ik hoop zo erg dat Veerman niet naar Fenerbahce gaat. Ondermaatse speler die het laat af weten bij de wedstrijden die het er toe doen.
Met de druk in Turkije zal hij helemaal bezwijken
Het zijn Turkse bronnen die het melden, ik wacht nog even af.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Past dus goed bij slechte club Fenerquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:23 schreef xminator het volgende:
Nu meldt Romano het. Jammer, echte flut transfer. Slechte speler.
Baal hier enorm van als Fener fan.
Mwah Turkse clubs hebben niet echt een imposante prijzenkast, hoop gepoch om niks.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:34 schreef Elan het volgende:
Fener is ook een veel grotere club dan PSV maar dat is al snel natuurlijk.
Voor het laats kampioen in 2014, en volgens mij nog nooit overwinterd in de CL...quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:34 schreef Elan het volgende:
Fener is ook een veel grotere club dan PSV maar dat is al snel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |