Ja, dat kan gewoon echt niet meer. Gewoon een Rennis Dommedahl 2.0.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:24 schreef Zorro het volgende:
Kwakman fileert even (terecht) Droiuech
Rommedahl was veel sneller en technisch veel minder goed. En ondanks al zijn tekortkomingen heeft hij toen hij éíndelijk leerde om naar zijn vermogens te voetballen (heel hard rennen vooral) en hard op zijn voorzetten getraind te hebben nog behoorlijk waarde gehad voor PSV. Heeft wel jaren geduurd, maar eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat kan gewoon echt niet meer. Gewoon een Rennis Dommedahl 2.0.
Rommedahl zou tegenwoordig bij elke Eredivisieclub onbetwist basisspeler zijn. Driouech is elk op elk vlak een categorie minder.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat kan gewoon echt niet meer. Gewoon een Rennis Dommedahl 2.0.
Toch is dat ook niet relevant. Het hele concept van 'aangeschoten' hands bestaan namelijk alleen op het schoolplein.quote:Op zondag 14 december 2025 04:48 schreef Lyrebird het volgende:
Die handsballen hè… Met de VAR kun je heel goed meten in een kluts hoe kort de tijd is tussen het laatste balcontact en wanneer hands wordt gemaakt. Als dit binnen 100 ms gebeurt (bij 25 beelden per seconde gaat het dan om 2 plaatjes) , dan is dat korter dan de reactietijd van de hands maker, wat betekent dat er geen hands gemaakt wordt.
Ik ben bekend met de regels. Maar dit gaat nergens meer over. Springen met je handen langs het lichaam is toch niet natuurlijk?quote:Op zondag 14 december 2025 08:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch is dat ook niet relevant. Het hele concept van 'aangeschoten' hands bestaan namelijk alleen op het schoolplein.
Het gaat niet om bewust of niet, of dat je het had kunnen voorkomen. Het punt is vooral dat je handen in principe langs je lichaam moeten zijn en/of dat je geen voordeel mag hebben uit het contact met de hand.
Nee. Maar als je ze niet langs je lichaam hebt en je raakt de bal is het toch een pingel.quote:Op zondag 14 december 2025 08:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben bekend met de regels. Maar dit gaat nergens meer over. Springen met je handen langs het lichaam is toch niet natuurlijk?
Die van Mauro had gewoon niet gegeven moeten worden. En via lichaam tegenstander, en Mauro kreeg een duw.quote:Op zondag 14 december 2025 08:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch is dat ook niet relevant. Het hele concept van 'aangeschoten' hands bestaan namelijk alleen op het schoolplein.
Het gaat niet om bewust of niet, of dat je het had kunnen voorkomen. Het punt is vooral dat je handen in principe langs je lichaam moeten zijn en/of dat je geen voordeel mag hebben uit het contact met de hand.
Ik vond bij die van PSV wel.quote:Op zondag 14 december 2025 09:51 schreef Zorro het volgende:
Wat mij betreft stellen ze als voorwaarde voor een penatly bij hands:
- bewust hands (dan maakt het niet uit als is het op de punt van het strafschopgebied terwijl de bal van het doel af gaat)
- onbewust hands (zoals gisteren dus) maar dan alleen als dat direct invloed heeft op een doelkans. Daar was gisteren in geen enkel geval sprake van.
Zeker waar ja. En verder, we moeten vooral voorkomen dat we in het voetbal hetzelfde krijgen als in hockey waar ze in de cirkel op zoek gaan naar voetjes.quote:Op zondag 14 december 2025 10:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Heracles had natuurlijk altijd rood moeten hebben bij die eerste penalty, dat was echt lachwekkend
Ja, wat was dat? Leek me echt eentje uit het boekje. Als je 'm dan niet geeft moet je als arbiter toch wel een sterk verhaal hebben lijkt me. Maar niks over gehoord of gelezen.quote:Op zondag 14 december 2025 10:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Heracles had natuurlijk altijd rood moeten hebben bij die eerste penalty, dat was echt lachwekkend
Ja, kansloze club.quote:Op zondag 14 december 2025 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En daar heeft Feyenoord donderdag spelers voor gespaard
En zo verlies je twee keer, kleine club.quote:Op zondag 14 december 2025 16:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En daar heeft Feyenoord donderdag spelers voor gespaard
Called it.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:15 schreef VEM2012 het volgende:
Nou ja, 9 punten los en dat blijft denk ik ook zo morgen.
Alleen nog ajax , gae en groningen uit als "lastige uitwedstrijden na de winter.quote:Op zondag 14 december 2025 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
Winterbanden hoeven er niet eens op. Volgende week bij Utrecht winnen en we hebben alle moeilijke uitwedstrijden al gehad. Ze kunnen ons huldigen met Kerst. Klaar.
Ajax, hoe durf jequote:Op zondag 14 december 2025 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen nog ajax , gae en groningen uit als "lastige uitwedstrijden na de winter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |