Het was weer een blunder. Geklooi. Elke kans door die blunders worden dan ook terecht afgestraft.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:38 schreef VEM2012 het volgende:
Kut Driouech weer. Verkopen die gast!
Ik snap ook niet dat hij kans op kans blijft krijgen. Uitschietertje af en toe, maar meestal is het waardeloos. Kost je nu waarschijnlijk twee wedstrijden achter elkaar punten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Driouech is zo'n ontiegelijke slechte kut speler. Waarom speelt die gozer uberhaupt bij PSV, ongelofelijk.
Uitschieters alleen als PSV de wedstrijd al op zak heeft. Als het erop aankomt zoals die enorme kans tegen Atletico voor 2-0 ook gemist werd was het ook niksquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat hij kans op kans blijft krijgen. Uitschietertje af en toe, maar meestal is het waardeloos. Kost je nu waarschijnlijk twee wedstrijden achter elkaar punten.
Uitschieters alleen als PSV de wedstrijd al op zak heeft. Als het erop aankomt zoals die enorme kans tegen Atletico voor 2-0 ook gemist werd was het ook niksquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat hij kans op kans blijft krijgen. Uitschietertje af en toe, maar meestal is het waardeloos. Kost je nu waarschijnlijk twee wedstrijden achter elkaar punten.
Laten we het hopen.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:48 schreef Cherni het volgende:
[..]
Uitschieters alleen als PSV de wedstrijd al op zak heeft. Als het erop aankomt zoals die enorme kans tegen Atletico voor 2-0 ook gemist werd was het ook niks
100%quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:03 schreef ISVV het volgende:
Vorig seizoen was dit puntverlies geweest.
Klopt. Snel vergeten die slechte pot.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:03 schreef ISVV het volgende:
Vorig seizoen was dit puntverlies geweest. Desalniettemin was dit alles wat je niet wil zien natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |