Misschien heeft het er mee te maken dat de aanhoudende geruchten dat Vingegaard de Giro wil gaan winnen op waarheid berusten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:20 schreef Pistolero het volgende:
Hij was trouwens gewoon mee op trainingskamp afgelopen december, schitterde in alle promofilmpjes van Visma, en riep amper een maand geleden ook van alle daken dat hij dolgraag zijn Giro titel wilde verdedigen.
Maar hij dacht er al lang over na om te stoppen. Uh huh, tuurlijk joh. Logisch moment ook om te stoppen.
Met Vingegaard naar de Giro en Tour leek me de Vuelta voor Yates sowieso al de meest logische optie. En dan Brennan en van Aert erbij die de sprintjes mogen doenquote:Op woensdag 7 januari 2026 14:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Misschien heeft het er mee te maken dat de aanhoudende geruchten dat Vingegaard de Giro wil gaan winnen op waarheid berusten.
Haha, als je het zo ziet wel ja, maar ook die namen zijn kwalitatief niet meer zo goed als de namen die ze een paar jaar terug nog haddenquote:Op woensdag 7 januari 2026 14:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zijn in totaal 17 namen, dat lijkt me ook weer niet zo slecht.
Dit is echt onzin, zo'n Uijtdebroeks bijvoorbeeld, maar ook een Valter, Gloag en zelfs gastjes als een Leemreize hebben genoeg kansen gehad als kopman.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zou al helpen als ze hun jonge renners eens wat ruimte en kansen geven om zichzelf te ontwikkelen, in plaats van ze vanaf dag één slaaf te maken van de kopmannen.
Nou heeft Visma daar wel op ingespeeld door White Jersey Group te maken of hoe dat ook heet. Die hebben met bijv Cian en Brennan wel wat kleinere koersjes gereden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:49 schreef H.Vviv het volgende:
Als je goed genoeg bent krijg je vanzelf kansen om voor jezelf te rijden. Maar door het beperkte programma en nog steeds met de sterkte van de ploeg zijn die kansen wel wat minder in vergelijking met andere teams.
Ze blijven natuurlijk nog steeds een beperkt programma rijden. Als je kijkt naar de koersen januari en februari zijn er weinig wedstrijden waaraan ze meedoen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou heeft Visma daar wel op ingespeeld door White Jersey Group te maken of hoe dat ook heet. Die hebben met bijv Cian en Brennan wel wat kleinere koersjes gereden.
Mee eens hoor. Het is nogal beperkt en wat mij betreft mogen ze ook wel meer rijden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ze blijven natuurlijk nog steeds een beperkt programma rijden. Als je kijkt naar de koersen januari en februari zijn er weinig wedstrijden waaraan ze meedoen.
Hugh Carthy is nog beschikbaar!quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:59 schreef Marcoss het volgende:
Misschien heeft Primoz nog interesse in een terugkeer?
Je kunt er wel op wachten dat een klassementsrenner bij UAE, RB Bora of Lidl Trek ergens dit jaar heel erg ontevreden is en weg wil.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:59 schreef Marcoss het volgende:
Misschien heeft Primoz nog interesse in een terugkeer?
Nadat je een plotselinge opleving en het beste jaar uit je carriere hebt gehad er in de voorbereiding van het volgende jaar er opeens mee stoppen... hmmmquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als dit geen silent ban is weet ik het ook niet meer.
Arensman met terugwerkende kracht drie ritten in de Tourquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als dit geen silent ban is weet ik het ook niet meer.
Laten we dat jaar ook weer niet overdrijven.. In de Giro was hij eigenlijk niet eens zo denderend, maar hij kon alle chaos ontlopen qua valpartijen en dergelijke en z'n enige echt goede dag was op de dag dat het moest. Maar als Del Toro daar normaal doet, was het alsnog "maar" plek 3 gewordenquote:Op woensdag 7 januari 2026 15:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nadat je een plotselinge opleving en het beste jaar uit je carriere hebt gehad er in de voorbereiding van het volgende jaar er opeens mee stoppen... hmmm
Akkoord, maar zijn carriere was niet direct een aflopende zaak of één en al kommer en kwel. Als pakweg een Patrick Roest ergens in oktober zegt dat hij er klaar mee is dan kijkt niemand daar van op. Dat Yates net een jaar geleden overstap naar VLAB heeft gemaakt, een goed jaar heeft gedraaid en er dan nu mee stopt is gewooon niet heel voordehandliggend. Toch gaven de Yates broers me nooit een doping vibe.quote:Op woensdag 7 januari 2026 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Laten we da jaar ook weer niet overdrijven.. In de Giro was hij eigenlijk niet eens zo denderend, maar hij kon alle chaos ontlopen qua valpartijen en dergelijke en z'n enige echt goede dag was op de dag dat het moest. Maar als Del Toro daar normaal doet, was het alsnog "maar" plek 3 geworden
Rit in de Tour was netjes, maar die specialiteit heeft hij altijd wel gehad
Daar kon Tom Dumoulin een voorbeeld aan nemen, zijn uithouding om het na zoveel jaar nog vol te houden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 14:48 schreef Slobeend het volgende:
Bijzonder, bedankt voor alles Simon! Toch twee keer een grote ronde gewonnen.
S. Yates is al een keer geschorst geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2026 16:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Akkoord, maar zijn carriere was niet direct een aflopende zaak of één en al kommer en kwel. Als pakweg een Patrick Roest ergens in oktober zegt dat hij er klaar mee is dan kijkt niemand daar van op. Dat Yates net een jaar geleden overstap naar VLAB heeft gemaakt, een goed jaar heeft gedraaid en er dan nu mee stopt is gewooon niet heel voordehandliggend. Toch gaven de Yates broers me nooit een doping vibe.
Max Verstappen schijnt ook belangrijk te zijn voor Red Bull Racing.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:03 schreef Pistolero het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)verlies-simon-yates/
En als kers op de taart zit de ontdekker van Roglic er bovenop en is hij na een grondige analyse met behulp van het onovertroffen CYCLINGFLASH tot de conclusie gekomen dat dit een pittige aderlating is voor Visma.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek heh.
SvenNysN1Fan heeft van zich laten horen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:03 schreef Pistolero het volgende:
En als kers op de taart zit de ontdekker van Roglic er bovenop en is hij na een grondige analyse met behulp van het onovertroffen CYCLINGFLASH tot de conclusie gekomen dat dit een pittige aderlating is voor Visma.
Pogacar schijnt ook belangrijk te zijn voor UAEquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:03 schreef Pistolero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |