quote:Op woensdag 10 december 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk bijna dat hij alleen bevriend was omdat die zonder mij niets kon opstarten hier
Is ook niet noodzakelijk denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zou ik echt geen geduld voor hebben
Jaaaaaa... Ik hoop dat ik 'm weer krijg van de zoon van m'n ex haha. Vorige week stond hij ineens met de kipnugget bal voor m'n deur. Zo lief.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2025 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Skoda Scala uit 2024.
Gekozen omdat we een trekhaak willen om er een fietsendrager op kwijt te kunnen#anwbstelletje
Wat lief, vriendin heeft deze net gehaald. Ze vond die nugget ook leuk maar dat zagen we te laat.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaaaa... Ik hoop dat ik 'm weer krijg van de zoon van m'n ex haha. Vorige week stond hij ineens met de kipnugget bal voor m'n deur. Zo lief.
b0hquote:Op woensdag 10 december 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Leuke wagen wel!
Dit wordt mijn nieuwe motor:
[ afbeelding ]
ja als je gebruik van mensen wilt maken moet je wel in de gaten houden wat ze doenquote:Op woensdag 10 december 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan wel al mijn stories bekijken
Zeg dat welquote:
Nicequote:Op woensdag 10 december 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Leuke wagen wel!
[ afbeelding ]
hoe komt je aan een filmpje van stig op zn brommert?quote:Op woensdag 10 december 2025 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nicevolgend jaar zeker lekker tochtjes mee maken.
[ afbeelding ]
nou ja zou echt erg zijn als dat echt zo is. Maar iedereen zegt dat ik niet moet appen dus dat doe ik dan maar ook nietquote:Op woensdag 10 december 2025 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je gebruik van mensen wilt maken moet je wel in de gaten houden wat ze doen
Snelle tochtjes wel, al moet ik hem eerst goed leren kennenquote:Op woensdag 10 december 2025 10:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nicevolgend jaar zeker lekker tochtjes mee maken.
[ afbeelding ]
Stig draagt een wit pak.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe komt je aan een filmpje van stig op zn brommert?
nee man dan valt hij toch keihard op!!!quote:
Een witte flits.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee man dan valt hij toch keihard op!!!
hij blent in de kraut
Tijd gaat snel.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
Oh vandaag is het 7 jaar geleden dat ik mijn spullen in een bus heb geladen en de kat heb meegenomen en hier ben gaan wonen.
quote:
quote:
Kreet krautquote:Op woensdag 10 december 2025 10:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee man dan valt hij toch keihard op!!!
hij blent in de kraut
In jouw geval snap ik het wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet even iets sneller gaan.
Gaat het een beetje?quote:Op woensdag 10 december 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Vannacht weer in een normaal bed geslapen. Wel een heel gedoe om een beetje een lekkere houding te vinden.quote:
sauer krautquote:
kan je beetje typen met je andere hand?quote:Op woensdag 10 december 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Vannacht weer in een normaal bed geslapen. Wel een heel gedoe om een beetje een lekkere houding te vinden.
ah je bent bij je ouders?quote:Op woensdag 10 december 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Gister even naar huis gegaan om wat werk dingen op te sturen en de plantjes water te geven.
Vandaag foto toch?quote:Op woensdag 10 december 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn en herkenbaar ook. Hopelijk kun je een beetje bijkomen de komende tijd.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Vannacht weer in een normaal bed geslapen. Wel een heel gedoe om een beetje een lekkere houding te vinden.
Ik ben totaal niet linkshandig lolquote:Op woensdag 10 december 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je beetje typen met je andere hand?
even wuiven messchienquote:
denk dat dat zeer doet aan haar schouderquote:
dat gebruikt ze dr andere armpie maarquote:Op woensdag 10 december 2025 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk dat dat zeer doet aan haar schouder
dan gaat de röntgenmedewerker vast klagen dat ze zo geen goede foto kunnen makenquote:Op woensdag 10 december 2025 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat gebruikt ze dr andere armpie maar
tjong wat een raar mensquote:Op woensdag 10 december 2025 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan gaat de röntgenmedewerker vast klagen dat ze zo geen goede foto kunnen maken
quote:Op woensdag 10 december 2025 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen een zakje chips of een mandarijntje.
Ongekend.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trek, maar bakje kruidnoten is leeg.
smeer een boterhamquote:Op woensdag 10 december 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trek, maar bakje kruidnoten is leeg.
ja he.quote:
jij mag alleen het mandarijntje bollequote:
Doe eens lief.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja he.
[..]
jij mag alleen het mandarijntje bolle
Hahah ja omgquote:Op woensdag 10 december 2025 04:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
@:flory- die staat straks ook bij jou voor de deur, met je te kleine brievenbus
Je zou willen dat je zo monsterlijk sexy was.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja die wilde ik ook. Wil niet zo'n bolle als jij worden.
Doen mijn katten nooit. Dus ligt echt aan de jouwe.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
Iew er ligt een halve muis bij mijn achterdeur.
Leuk zeg katten.
Ik heb het niet zien gebeuren dus ik weet niet of het Hedwig was.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen mijn katten nooit. Dus ligt echt aan de jouwe.
Daar ging mijn koffie.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo monsterlijk sexy was.
quote:Op woensdag 10 december 2025 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zou willen dat je zo monsterlijk sexy was.
Zoiets? En ja, geen perfecte Stig en een auto veranderd ineens van kleur. Gaat om het ideequote:Op woensdag 10 december 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Leuke wagen wel!
[ afbeelding ]
die auto is wel de finishing touchquote:Op woensdag 10 december 2025 12:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zoiets? En ja, geen perfecte Stig en een auto veranderd ineens van kleur. Gaat om het idee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 december 2025 12:16 schreef STING het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-de-ban-verspillende
gelijk wheelies poppenquote:Op woensdag 10 december 2025 12:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zoiets? En ja, geen perfecte Stig en een auto veranderd ineens van kleur. Gaat om het idee
[ afbeelding ]
ik heb geen fucks meer te gevenquote:Op woensdag 10 december 2025 12:16 schreef STING het volgende:
Jij durft niet naar de vreetmeet te komen om te vergelijken.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ging mijn koffie.
*doekje pakt voor laptop*
Je weet dat ik gelijk heb broederquote:
Ik had twee soorten oxy maar die heb ik alleen in het weekend gebruikt.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Fijn en herkenbaar ook. Hopelijk kun je een beetje bijkomen de komende tijd.
Hopelijk heb je wat goede pijnstillers ook?
Ja want ik kan helemaal niks met linksquote:
Helaas treden dat soort fouten weleens op, het is nog niet perfect. Maar heeft wel iets, dat zekerquote:Op woensdag 10 december 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
die auto is wel de finishing touch
Uiteraardquote:
Ik wil je wel voeren bij de meet als het dan nog nodig isquote:Op woensdag 10 december 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want ik kan helemaal niks met linksdouchen is een hele onderneming en eten en naar de wc gaan ook.
Kroketjes zeker?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil je wel voeren bij de meet als het dan nog nodig is
niets mis met kroketjesquote:
Hoef ik niet als mijn grote vriend Haags het bevestigt.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij durft niet naar de vreetmeet te komen om te vergelijken.
Wil je overstappen of niet??quote:
Dacht even dat het een bericht van De Speld was.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:16 schreef STING het volgende:
Nee die zijn voor de kpd'ersquote:
Oh nu is het ineens je grote vriendquote:Op woensdag 10 december 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoef ik niet als mijn grote vriend Haags het bevestigt.
Nee broer.quote:
Zo'n auto wil ik hebben.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof hier niks vanquote:Op woensdag 10 december 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd al geweest.
Toch @:Haags
Hmhmquote:Op woensdag 10 december 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Altijd al geweest.
Toch @:Haags
Dit verbod wil iedereen al jarenquote:
Ik ook, vond het geen leuk werk .Dus snel gestopt.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dat ook even gedaan. Misschien had ik deze strategie ook moeten toepassen.
Fijn dat jij het ook niet gelooftquote:
Smakeloos Nederlandquote:Op woensdag 10 december 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
Jezus 8x Suzan en Freek erbij in de top2000.
Was te verwachten tochquote:Op woensdag 10 december 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
Geweldigquote:Op woensdag 10 december 2025 12:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh god. Veel plaspauzes dus de komende editie.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
Ja aan de nieuwkomers te zien kan je prima tussendoor een keer stofzuigen enz.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh god. Veel plaspauzes dus de komende editie.
goed door drinkenquote:Op woensdag 10 december 2025 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh god. Veel plaspauzes dus de komende editie.
Word steeds benieuwder naar je boek waarin je beschrijft hoe je jezelf heb ontwikkeld van deur-tot-deur verkoper naar vastgoedmagnaat. Self made woman.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dat ook even gedaan. Misschien had ik deze strategie ook moeten toepassen.
Poh en Freek leeft nog, als die beste man ooit is overleden nemen ze die hele lijst over.quote:
En de baby!quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Poh en Freek leeft nog, als die beste man ooit is overleden nemen ze die hele lijst over.
En Marco Borsato? Of kwam de vrijspraak te laat voor de stemmingen?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:41 schreef Ama het volgende:
Stemmen we tegenwoordig ook omdat iemand vader of moeder is geworden?quote:
Sef, vernoemd naar hun bedrijfsnaam.quote:
Vrij zijn staat er (weer?) in.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Marco Borsato? Of kwam de vrijspraak te laat voor de stemmingen?
Ook, maar de baby kan dan de plek van Freek innemen.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Stemmen we tegenwoordig ook omdat iemand vader of moeder is geworden?
Heel crea bea.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sef, vernoemd naar hun bedrijfsnaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |