Patat cake met slagroom.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon snoep geven als trakatie ipv knutsel groentes.
Volgens mij aten wij dat altijd meteen op in de klas.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:21 schreef Donna het volgende:
Wij hadden laatst online ook weer een bericht of de traktaties allemaal wat minder kunnen. Ze hoeven niet snoep én 2x speelgoedtroep én popcorn in 1 traktatie.
1 week later, had m'n dochter een traktatie mee naar huis. 3x raden.
Veel ouders geven geen fuck.
Veel leraren ook niet weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 10 december 2025 10:21 schreef Donna het volgende:
Wij hadden laatst online ook weer een bericht of de traktaties allemaal wat minder kunnen. Ze hoeven niet snoep én 2x speelgoedtroep én popcorn in 1 traktatie.
1 week later, had m'n dochter een traktatie mee naar huis. 3x raden.
Veel ouders geven geen fuck.
quote:Op woensdag 10 december 2025 10:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we dit soort gezeik "vroeger" niet hadden en gewoon leuke traktaties mochten geven.
Mag vaak niet meer want ongezond. Niet dat wij daar allemaal slechter van zijn geworden maar toch.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een zak snoep is al te moeilijk?
Hoe bedoel je? Het gaat hier over traktaties die ouders maken.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Veel leraren ook niet weet ik uit ervaring
Blijkbaar. Hoe moet allemaal wel leuk zijn voor de instagram likes.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een zak snoep is al te moeilijk?
Toen speelde we meer buiten..quote:Op woensdag 10 december 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag vaak niet meer want ongezond. Niet dat wij daar allemaal slechter van zijn geworden maar toch.
Veel leraren boeit het ook geen fuck als de traktatie ongezond is.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Het gaat hier over traktaties die ouders maken.
Nou ja... kijk ons allemaal op FOK! zitten.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag vaak niet meer want ongezond. Niet dat wij daar allemaal slechter van zijn geworden maar toch.
Ik ben beetje aan het meezingen met de Top 3000.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel aan de stand van de maan liggen dan. Ik ook niet. Heb m'n koptelefoon op gedaan maar merk dat ik alleen maar naar de muziek aan het luisteren ben
Ik heb nu van die deep focus muziek aangezet, even kijken of dat helptquote:Op woensdag 10 december 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben beetje aan het meezingen met de Top 3000.
Ja wij ook.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij aten wij dat altijd meteen op in de klas.
glutenvrij maandag en vegan woensdag op schoolquote:Op woensdag 10 december 2025 10:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja wij ook.
Maar nu geven ze het mee naar huis (iig waar mijn dochters op school zitten) omdat het of veel te veel is, of de kinderen ineens op woensdag vegan zijn en op maandag geen gluten eten etc. etc.
Om gezeik te voorkomen gaat het mee naar huis.
Bovenstaande is echt geen grap trouwens. Ik zit in de OR en krijg echt error van sommige ouders. En ja, van sommige leraren uiteraard ook.
Oh geen idee, bij ons mag je gewoon snoep trakteren.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Veel leraren boeit het ook geen fuck als de traktatie ongezond is.
Wij hielden altijd alleen rekening met een meisje die suikerziekte had en verder kreeg iedereen hetzelfde (we hadden bijv. ook geen moslims in de klas dus maakte het ook al makkelijker), nooit gezeik.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja wij ook.
Maar nu geven ze het mee naar huis (iig waar mijn dochters op school zitten) omdat het of veel te veel is, of de kinderen ineens op woensdag vegan zijn en op maandag geen gluten eten etc. etc.
Om gezeik te voorkomen gaat het mee naar huis.
Bovenstaande is echt geen grap trouwens. Ik zit in de OR en krijg echt error van sommige ouders. En ja, van sommige leraren uiteraard ook.
Die ringen om je vingers doen en dan eraf bijtenquote:Op woensdag 10 december 2025 10:30 schreef Ama het volgende:
Dropveters en nibbit ringen zag ik ook vaak voorbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |