SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on
[ Bericht 2% gewijzigd door wimderon op 11-12-2025 17:36:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kopiko op 10-12-2025 18:11:48 ]
Ja WEET IK VEELquote:Op woensdag 10 december 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
@Kopiko: vraag 40 en 41 BEANTWOORDEN graag. Niet de vraag herhalen. Zo werkt het niet
@wimderon kijk hier even naar wat de bedoeling is? Ik denk avondsessie?quote:Op woensdag 10 december 2025 18:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
63 Nee (overigens: deze vraag gaat over een middagsessie in een avondsessie?)
Kom vechten Dr. Oetkerquote:Op woensdag 10 december 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals gebruikelijk in deze PAAZ kliniek is het meteen alweer veel te moeilijk voor allerlei mentaal uitgedaagden![]()
![]()
![]()
![]()
@:de_boswachter: Schiftingsvraag invullen.
@:kopiko: vraag 40 en 41 BEANTWOORDEN graag. Niet de vraag herhalen. Zo werkt het niet![]()
Dank
Gewoon schiftingsvraag beantwoorden de_stroper.quote:
"Ja" was voldoende geweest. Er wordt niet gevraagd wie danquote:
Wij stellen hier de vragenquote:15 Jonny Clayton?
Bedoelde u "nee"?quote:33 Niks
Aangepast naar avondsessie.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:wimderon kijk hier even naar wat de bedoeling is? Ik denk avondsessie?
Antwoorden posten graag, de vragen stonden er alquote:Op woensdag 10 december 2025 21:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
48 Wie wint de wedstrijd tussen Dimitri van den Bergh en Darren Beveridge?
49 Noem een speler die een finishpercentage van 44 of hoger noteert (of: niemand)
Kan niet, was al gegokt. Antwoorden op de schiftingsvraag moeten uniek zijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
Schiftingsvraag:
Hoeveel 100+ checkouts worden er in het toernooi gegooid? 100
Ja godverdomme.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan niet, was al gegokt. Antwoorden op de schiftingsvraag moeten uniek zijn.
Hoeveel waren het er vorig jaar?quote:Op donderdag 11 december 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog 2,5 uur om deel te nemen. We hebben pas 11 man tot nu toe. Hup hup, meedoen allen
21 bij de start. Waarvan er drie voortijdig afhaakten.quote:
Er zijn nog zat andere vragenquote:Op donderdag 11 december 2025 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we nu allemaal bij 35 ja invullen dan heeft de maker van de vragenlijst mogelijk een groot probleem!
ik vind het sowieso wel een leuke metavraag. Maar als iedereen (buiten Kopiko, die nu 'Nee' heeft) 'Ja' zou zeggen en het antwoord is Nee, dan is het antwoord dus toch Ja!quote:Op donderdag 11 december 2025 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn nog zat andere vragenEerst maar eens zien of dit een probleem gaat worden
Ja dat is een beetje de loop die erin zit inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2025 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik vind het sowieso wel een leuke metavraag. Maar als iedereen (buiten Kopiko, die nu 'Nee' heeft) 'Ja' zou zeggen en het antwoord is Nee, dan is het antwoord dus toch Ja!
Ik zou die vraag buiten mededinging laten voor zichzelf.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje de loop die erin zit inderdaadIk hoop maar dat één van de andere vragen ervoor zorgt dat dat probleem niet gaat optreden. Anders moeten we nog maar even kijken hoe we daarmee omgaan.
daar komt het wel op neer idd.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou die vraag buiten mededinging laten voor zichzelf.
@SlechteWoordgrappenquote:Op donderdag 11 december 2025 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Antwoorden posten graag, de vragen stonden er al
48 Beveridgequote:Op donderdag 11 december 2025 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Antwoorden posten graag, de vragen stonden er al
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Frozen-assassin 3 maxi-mus 3 wimderon 3 de_boswachter 2 kopiko 2 SlechteWoordgrappen 2 mitt 2 Madhouse11 2 Timmeehh 2 Scorpion_17 1 hole1988 1 WheeledWarrior 1 BufordTJustice 1 Mexicanobakker 1 |
Je moet nu wel echt instappen en kansen gaan pakken makker.quote:
Oh dat kan. Meestal zie ik het wel op tijd als je puntjes tussen de cijfers en je antwoord zet, en dan corrigeer ik dat. Maar doe dat gewoon niet, dan gaat het doorgaans beterquote:Op zondag 14 december 2025 20:14 schreef mitt het volgende:
Ik ben het niet eens met deze tussenstand.
Ziet er toch behoorlijk Groen uitquote:Op maandag 15 december 2025 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag 51 had ook niemand goed trouwens![]()
Maar het is geel.quote:Op maandag 15 december 2025 17:09 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ziet er toch behoorlijk Groen uit
Hallo ik sta alfabetisch niet laatste hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2025 06:35 schreef Dr_Flash het volgende:
21 van 92 beantwoord.
52 Wie verliest de minste legs in zijn wedstrijd in deze sessie: Dirk van Duijvenbode, Jonny Clayton of Connor Scutt? Jonny Clayton
53 Wie gooit meer 180s in deze avondsessie: Max Hopp, Andy Baetens of Simon Whitlock? Max Hopp
maxi-mus 13
de_boswachter 12
Frozen-assassin 12
WheeledWarrior 11
wimderon 11
SlechteWoordgrappen 10
Madhouse11 10
Timmeehh 10
kopiko 8
BufordTJustice 8
Mexicanobakker 8
Scorpion_17 7
hole1988 7
mitt 7
We nemen je dit absoluut niet kwalijk.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Af en toe komen er ook correcties voor. Daardoor kan het dat bowa 4 punten meer heeft dan de vorige keer terwijl er maar 3 beantwoorde vragen bij gekomen zijn. Onze excuses voor het ongemak![]()
Nee jij hebt lekker praten, zandzak.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We nemen je dit absoluut niet kwalijk.
Kom vechtuhquote:Op donderdag 18 december 2025 11:57 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee jij hebt lekker praten, zandzak.
Ja, dank. wat doen we hiermee?quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
@:BufordTJustice @:Frozen-assassin @:mitt @:maxi-mus @:Madhouse11 @:wimderon
Gewoon, antwoord geven hea.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dank. wat doen we hiermee?
72 Wint Jeffrey de Graaf minimaal één set in de wedstrijd tegen Luke Humphries?
Ik had beide vragen goed maar krijg er maar één puntje bij.quote:Op zondag 21 december 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
er gaan nog wat vragen over de rest van R2.
En daarna is het kerssemus.
Dan had je misschien ergens anders een puntje ten onrechte gekregen. Die klote sheet zat ook vol met kapotte of onjuiste verwijzingen. Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd recht te trekken en volgens mij klopt het nu. Maar anders geef maar even aan welke vraag precies.quote:Op zondag 21 december 2025 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had beide vragen goed maar krijg er maar één puntje bij.
Ik redeneerde puur eraan dat ik vorige keer 1 minder had en nu 2 vragen goed dus dan zal het wel kloppen.quote:Op zondag 21 december 2025 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan had je misschien ergens anders een puntje ten onrechte gekregen. Die klote sheet zat ook vol met kapotte of onjuiste verwijzingen. Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd recht te trekken en volgens mij klopt het nu. Maar anders geef maar even aan welke vraag precies.
Snap ik, ik doe mijn best om de juiste naam neer te zetten. Maar Pietreskjo valt niet mee.quote:Op zondag 21 december 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja iedereen gooit er ook maar met de pet naar qua antwoorden. Dan is het antwoord op vraag 99 Ricardo Pietreczko bijvoorbeeld. Dan komt er dit binnen:
99 Pietreczko
99 Pikachu
99 Pietje
99 kutmofje
99. Ricardo Pietreczko
99 - Pietreczko
99: Piet trekt Co
En dan moet ik zorgen dat iedereen daar alsnog een punt voor krijgt. Ja dat is vragen om fouten natuurlijk.
Krijgen wij daar nog een mention van?quote:Op zondag 21 december 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
er gaan nog wat vragen over de rest van R2.
En daarna is het kerssemus.
Gaat mij er meer om als er nog nieuwe vragen worden toegevoegd die niet in de OP komen maar ergens random midden in dit topic worden gepost.quote:Op maandag 22 december 2025 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen hoort zelf bij te houden dat ie de antwoorden op tijd instuurt. Die mentions zijn gewoon een stukje extra service. Luiwammes
Dat is nog nooit gebeurd en dat zal ook niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2025 08:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat mij er meer om als er nog nieuwe vragen worden toegevoegd die niet in de OP komen maar ergens random midden in dit topic worden gepost.
In dat geval graag een mention.
Correctificage: Vraag 70 gaat over de TWEEDE wedstrijd van de avond. Dat is Aspinall - Gates.quote:70 Wordt er in de derde wedstrijd van de avondsessie op maandag 22 december (Aspinall/Ilagan-Mansell/Gates) minimaal één leg gewonnen via de bullseye?
Ik loop een beetje vast bij vraag 79quote:Op woensdag 24 december 2025 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
vergeet niet op tijd (voor zaterdag 27-12 ca. 13:30) je antwoorden voor ronde 3 en 4 in te sturen.
Dat is een gratis puntje voor iedereen met een IQ boven het vriespuntquote:Op woensdag 24 december 2025 10:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik loop een beetje vast bij vraag 79
Lastig, lastigquote:Op woensdag 24 december 2025 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een gratis puntje voor iedereen met een IQ boven het vriespunt
Tweede plaatsquote:Op woensdag 24 december 2025 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
De laatste voor de kerstEr zijn inmiddels 51 van de 92 vragen beantwoord (+4).
11 Halen er minimaal 3 International qualifiers de derde ronde? Ja. Andreas Harrysson, Arno Merk, en ook Charly Manby is een IQ
14 Wie komt het verst in het toernooi: Gerwyn Price of Michael van Gerwen? Michael van Gerwen BOEHAA CAMAAAN![]()
15 Wie komt het verst in het toernooi: James Wade of Jonny Clayton? Jonny Clayton. Want jah.
69 Worden er meer finishes van 100 of hoger gegooid op 21 december, op 22 december of op 23 december? Op 23 december. 21 dec: 12, 22 dec: 13, 23 dec: 19.
Winterkampioen is de_boswachterKoop je niks voor maar okee
![]()
@:de_boswachter 32
@:WheeledWarrior 27
@:Frozen-assassin 26
@:maxi-mus 26
@:SlechteWoordgrappen 24
@:Madhouse11 23
@:Timmeehh 23
@:Mexicanobakker 22
@:wimderon 22
@:mitt 21
@:kopiko 20
@:Scorpion_17 20
@:hole1988 20
@:BufordTJustice 19
Fijne kerssemus, sterkte met het zwarte gat, kijk nog even lekker die gare docu over depri Barney, en vergeet niet op tijd (voor zaterdag 27-12 ca. 13:30) je antwoorden voor ronde 3 en 4 in te sturen. Tot zaterdag allen
| 1 2 3 4 5 6 7 | Editie Koploper na R2 Voorsprong Uiteindelijke winnaar 2019 Bonzi_buddy 1 max23 2022 Szura 0 Szura / Mani89 2023 Szura 2 heywoodu / BufordTJustice 2024 wimderon 1 wimderon 2025 Scorpion_17 1 Scorpion_17 2026 de_boswachter 5 |
Never.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit is gespeeld.
Dat is een waardeoordeel waar ik mij als onafhankelijk arbiter in deze zaak natuurlijk verre van te houden hebquote:Op woensdag 24 december 2025 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Never.
Boswachtertje moet eraan.
Jullie moeten er gewoon alles op alles aan doen om alles goed te voorspellen.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een waardeoordeel waar ik mij als onafhankelijk arbiter in deze zaak natuurlijk verre van te houden heb![]()
Wat we wel kunnen vaststellen is dat ALS @:de_boswachter deze editie niet winnend afsluit, het hele concept van herbstmeister / winterkampioen / kerstkampioen definitief de kachel in kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.77 Noteert er in de derde ronde iemand een finishpercentage van hoger dan 60%? Ja. Ene Luke Littler finishte zelfs aan een belachelijke 70,6 % (12 uit 17).
79 Gooit Gerwyn Price in zijn wedstrijd in de vierde ronde een finish van exact 100 uit? Gerwyn wie? Gratis puntje voor iedereen![]()
@de_boswachter 34
@Frozen-assassin 29
@WheeledWarrior 28
@maxi-mus 28
@SlechteWoordgrappen 27
@Timmeehh 26
@Madhouse11 25
@Mexicanobakker 24
@Scorpion_17 23
@mitt 23
@wimderon 23
@Kopiko 22