Een bolk terug aan die man met zijn thee naast zijn bedquote:
totale onzin dat weet je, moet zeggen heb ook nog niet gehoord, want wilde ff de stijl weten nog?quote:
IK ben van de rock en the bluesquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
totale onzin dat weet je, moet zeggen heb ook nog niet gehoord, want wilde ff de stijl weten nog?
funky ofzo? in stijl van je icoon?
lafquote:
oke. ik zal die invoeren en echt ff wat chat gtp maakt ervan he? ik heb het niet zelf verzonnen.quote:
Je bent er maar druk mee. Volgens mij heb je de smaak te pakken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
oke. ik zal die invoeren en echt ff wat chat gtp maakt ervan he? ik heb het niet zelf verzonnen.
haha ja vind dit onwijs grappig wel ja. gewoon omdat ik benieuwd ben wat eruit komt ook.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. Volgens mij heb je de smaak te pakken.
Manquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:11 schreef kree het volgende:
nog voorkeur voor mannelijke zanger of vrouw?
toch goed onthouden,quote:
Misschien kan je er nog wat uithalen voor je zelfquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja vind dit onwijs grappig wel ja. gewoon omdat ik benieuwd ben wat eruit komt ook.
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch goed onthouden,
wilde vragen hoe het met je zoontje was
toen bedacht ik me dat ik niet meer zeker wist of je nu alleen een zoontje had
Fijn dat je dat zelf kan/mag bepalenquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
Zou vanochtend naar kantoor vertrekken maar zit nu pas in de trein
okquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Goed onthouden
Gaat heel goed. Heeft net zijn huiswerk af en speelt nu even Mario Kart World
Over het algemeen gast het hem goed. Bedankt voor het vragen? En bij jou alles goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |