?quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
Zo in bed en zo aan een broodje, heb je ook niet lang in bed gelegen
quote:Op dinsdag 9 december 2025 13:59 schreef laforest het volgende:
Ik heb helemaal geen broodje. Was gewoon een bolk. En wat dan nog?
Een bolk terug aan die man met zijn thee naast zijn bedquote:
totale onzin dat weet je, moet zeggen heb ook nog niet gehoord, want wilde ff de stijl weten nog?quote:
IK ben van de rock en the bluesquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
totale onzin dat weet je, moet zeggen heb ook nog niet gehoord, want wilde ff de stijl weten nog?
funky ofzo? in stijl van je icoon?
lafquote:
oke. ik zal die invoeren en echt ff wat chat gtp maakt ervan he? ik heb het niet zelf verzonnen.quote:
Je bent er maar druk mee. Volgens mij heb je de smaak te pakken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
oke. ik zal die invoeren en echt ff wat chat gtp maakt ervan he? ik heb het niet zelf verzonnen.
haha ja vind dit onwijs grappig wel ja. gewoon omdat ik benieuwd ben wat eruit komt ook.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. Volgens mij heb je de smaak te pakken.
Manquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:11 schreef kree het volgende:
nog voorkeur voor mannelijke zanger of vrouw?
toch goed onthouden,quote:
Misschien kan je er nog wat uithalen voor je zelfquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja vind dit onwijs grappig wel ja. gewoon omdat ik benieuwd ben wat eruit komt ook.
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch goed onthouden,
wilde vragen hoe het met je zoontje was
toen bedacht ik me dat ik niet meer zeker wist of je nu alleen een zoontje had
Fijn dat je dat zelf kan/mag bepalenquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
Zou vanochtend naar kantoor vertrekken maar zit nu pas in de trein
okquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Goed onthouden
Gaat heel goed. Heeft net zijn huiswerk af en speelt nu even Mario Kart World
Over het algemeen gast het hem goed. Bedankt voor het vragen? En bij jou alles goed?
hoe lang doe je er over met de trein ?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
Zou vanochtend naar kantoor vertrekken maar zit nu pas in de trein
Is dat gratis?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:13 schreef kree het volgende:
sowieso
maar wacht ff genereren? lol ik ben net zo benieuwd als jij heb nl niet echt gelezen at chat gtp over jou dacht in dit topic.
Hebben ze bij jullie ook aangesloten les?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Goed onthouden
Gaat heel goed. Heeft net zijn huiswerk af en speelt nu even Mario Kart World
Over het algemeen gast het hem goed. Bedankt voor het vragen? En bij jou alles goed?
Ok klinkt niet optimaalquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok
dat is het meest toepasselijke antwoord
hier zijn ze 19 en 21
Die hele chatgpt kent mij niet eensquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:13 schreef kree het volgende:
sowieso
maar wacht ff genereren? lol ik ben net zo benieuwd als jij heb nl niet echt gelezen at chat gtp over jou dacht in dit topic.
zou beter kunnen jaquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie ook aangesloten les?
Okay, dat snap en respecteer ik.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou beter kunnen ja
maar is niet iets wat ik op FOK! kwijt wil
Zeker ik ben geen werkslaafquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zelf kan/mag bepalen
Halfuurquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lang doe je er over met de trein ?
nou dat ga je zo horen, Euhm fast blues rock of langzaam?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hele chatgpt kent mij niet eens
heb je een meeting waar je fysiek bij aanwezig moet zijn?quote:
nee maar voor dit heb ik nog wat geld over enzo voor een jaarquote:
je hebt vroegahhhh toch gewoon in NL gewoond?quote:
Ohquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar voor dit heb ik nog wat geld over enzo voor een jaar
Ja uiteraardquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt vroegahhhh toch gewoon in NL gewoond?
zou je ooit nog terug gaan?quote:
Hier kwamen ze in het verleden tussen de middag een uurtje thuis en dan moest je ze weer naar schoolbrengenquote:
Maak niet uitquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ga je zo horen, Euhm fast blues rock of langzaam?
Als er een reden voor was;sure.quote:
oke. nou ik ben net zo benieuwd als jou wat eruit gaat komen, krijg twee keuzes iigquote:
Nee, hier gaan ze naar school en dan haal je ze weer op. Geen pauzes tussendoor. Vroeger op school ging ik ook altijd uurtje naar huis.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier kwamen ze in het verleden tussen de middag een uurtje thuis en dan moest je ze weer naar schoolbrengen
Nu is dat niet. Je hoeft ze tussen de middag niet meer op te halen.
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een meeting waar je fysiek bij aanwezig moet zijn?
Ja, die tijden zijn hier ook niet meer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, hier gaan ze naar school en dan haal je ze weer op. Geen pauzes tussendoor. Vroeger op school ging ik ook altijd uurtje naar huis.
Dat is JustinK, die is niet te evenenarenquote:Op dinsdag 9 december 2025 14:23 schreef kree het volgende:
chatgtp haalt je eruit als de grootste bolker iig
Waar is hij?quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is JustinK, die is niet te evenenaren
Aan het werk waarschijnlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |