Omdat mannen ook wetten nodig hebben om niet pedo te zijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom wil je dat zo graag? In Iran heb je zoiets, dat is dan de religieuze politie of moraalpolitie.
Mannen houden alleen van andere mannen. Als je vrouwen respecteert multidate je niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Mannen zijn geil, vrouwen niet. Men are in love women are in business
Dat zie je onder vrouwen niet gebeuren...quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat mannen ook wetten nodig hebben om niet pedo te zijn
Inderdaad. Tot nu toe geen enkele zaak in het nieuws over vrouwelijke pedo's dit jaar. Denk ik aan een vrouwelijke pedo dan kom ik alleen op madame Macron en die ene blonde Amerikaanse juf. Dit jaar al 3 mannelijke docenten, een gastouder, en Marco B.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:33 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat zie je onder vrouwen niet gebeuren...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.hartvannederl(...)na-misbruik-leerlingquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Inderdaad. Tot nu toe geen enkele zaak in het nieuws over vrouwelijke pedo's dit jaar. Denk ik aan een vrouwelijke pedo dan kom ik alleen op madame Macron en die ene blonde Amerikaanse juf. Dit jaar al 3 mannelijke docenten, een gastouder, en Marco B.
Ok, dan zijn het er nu 3. En hoeveel mannen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)na-misbruik-leerling
1 minuut zoeken
Dat is iets anders. M.i. zou ik nooit samen gaan wonen in deze markt, maar als de liefde op is, is niemand schuldig.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:39 schreef Koettie het volgende:
Je kan ook je huis kwijtraken als je uit elkaar gaat zonder vreemdgaan. Dat ook maar strafbaar stellen? Verder lees ik heel veel gegeneraliseer. Naar zowel vrouwen als mannen
Geen idee, Davey Verbeek post nog.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:51 schreef Pharkus het volgende:
Hoe zit het met vreemde gedachten die buiten de norm vallen?
Ga dat lekker zelf uitzoeken. Ik ontkracht alleen je wederom ongefundeerde beweringquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ok, dan zijn het er nu 3. En hoeveel mannen?
Retorische vragen worden zeker niet behandeld op het mbo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ga dat lekker zelf uitzoeken. Ik ontkracht alleen je wederom ongefundeerde bewering
Jij bent niet goedquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:10 schreef Ansa het volgende:
[..]
Retorische vragen worden zeker niet behandeld op het mbo.
Homewreckers ook ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En wat vind je van single vrouwen die ervoor kiezen om minnares te worden van een man die in een relatie zit? Moet dat ook strafbaar gesteld worden?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:25 schreef Solotovski het volgende:
Die tyfustopics van jou zouden strafbaar moeten zijn
Sorry, ik wist niet dat je letterlijk niet goed bij je hoofd bent.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat mannen ook wetten nodig hebben om niet pedo te zijn
Ja daar scheelt het één en anderquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je letterlijk niet goed bij je hoofd bent.
Waarom denk je dat in landen waar de minimumleeftijd jonger is mannen trouwen met meisjes van 9? En waarom niet omgekeerd?quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je letterlijk niet goed bij je hoofd bent.
Tr geplaatst
Omdat ze een mongolische religie aanhangen, duhquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat in landen waar de minimumleeftijd jonger is mannen trouwen met meisjes van 9? En waarom niet omgekeerd?
Nou, dat lijkt me duidelijk. Koekkoek. Of gestoord, of gewoon wild om zich heen slaan uit frustratie en woede, óf troll. Of een combinatie van, dat kan ook nog.quote:
In die landen is vreemdgaan dan ook strafbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat in landen waar de minimumleeftijd jonger is mannen trouwen met meisjes van 9? En waarom niet omgekeerd?
Dat geldt zoals weer meer zaken daar alleen voor vrouwen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
In die landen is vreemdgaan dan ook strafbaar.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Mannen hebben gewoon meer behoefte aan sex dan vrouwen. Daarom is het ook geen ideale situatie dat er ongeveer evenveel vrouwen als mannen zijn. Er zouden veel meer vrouwen dan mannen moeten zijn.
Dit is niet waar.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Mannen hebben gewoon meer behoefte aan sex dan vrouwen. Daarom is het ook geen ideale situatie dat er ongeveer evenveel vrouwen als mannen zijn. Er zouden veel meer vrouwen dan mannen moeten zijn.
Je bent gewoon een takkewijfquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:06 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, mannen castreren bij vreemdgaan,kunnen ze ook geen "zeikwijf" meer daten.
Zelden ben ik het zo hard met iemand eens geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:55 schreef Lenny77 het volgende:
Niemand is gemaakt om monogaam te zijn.
En vrouwen gaan evenveel vreemd.
Vrouwen pakken mannen hun huis en/of kinderen ook af.
Vrouwen kunnen elke dag een andere in bed hebben, voor mannen is dit niet zo makkelijk.
Niemand kan trouwens beloven een leven lang bij iemand te blijven, er kan zoveel veranderen! Je kan wel met de juiste intenties beginnen, dat wel.
Maar ok, Ansa topic dus een hoop gerant en mannen haat
Mannen gaan zelfs vreemd als je 4x op een dag seks hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Als jij mijn wijf was zou ik ook vreemd gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mannen gaan zelfs vreemd als je 4x op een dag seks hebt.
Ik eerder het wraak stukjequote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef Koettie het volgende:
Jammer dat je die ervaring hebt. Krijg vooral de rillingen van dat gegeneraliseer met je 'alle' mannen.
ER was een idioot die gepakt werd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik eerder het wraak stukje![]()
Elliot Rodger vibes
Jij hebt nooit gemultidate?quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef Koettie het volgende:
Jammer dat je die ervaring hebt. Krijg vooral de rillingen van dat gegeneraliseer met je 'alle' mannen.
Jawel. Ik ben alleen geen man. En er zijn mannen die niet multidaten (wat een woord ook), mijn vriend is daar een van. Ik denk dat je minder aan geslacht moet ophangen dan je nu doet. Dat je vreemdgaan kut vind is niet zo raar, wel dat je iedereen met een penis over een kam scheert. Je hebt hondstrouwen mannen en mannen die wat minder loyaal zijn. Net als vrouwen. T zijn het mensen.quote:
Ja hoor, de overheid moet het weer oplossen. Nou, als mijn vriendin een contract wil ondertekenen dat ik bij vreemdgaan een boete moet betalen, dan ga ik voorstellen dat we er ook in zetten dat ze een boete krijgt als ze me niet elke ochtend pijpt en minimaal drie keer in de week neukt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:47 schreef Ansa het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk, hoe vreemder ik het vind dat vreemdgaan in Nederland niet strafbaar is. Als jij een contract tekent bij je werkgever, waarin jij een clausule hebt dat jij niet zomaar bedrijfsgevoelige informatie mag delenl,en je overtreedt dit, dan kan je een flinke boete verwachten. Als jij zomaar op straat iemand een klap geeft, dan beland jij een nachtje in de cel. Maar als ik binnen een relatie het vertrouwen ernstig schaadt, waardoor de ander wellicht levenlang getraumatiseerd is, dan gebeurt er niks. Ga jij vreemd en heb jij daarna diezelfde nacht nog seks met je partner, waardoor je haar blootstelt aan een SOA, ook dan is de echte wet helemaal prima.
Ben jij als partner slachtoffer van een vreemdgaande man, dan kan jij alsnog jouw huis verliezen op het moment dat de relatie voorbij gaat. Want als jij door jouw partner niet op het huurcontract bent gezet terwijl je meebetaalt, moet jij het huis uit, ondanks dat hij de schuldige is. Terwijl jij alles volgens het boekje hebt gedaan en trouw bent gebleven.
Waarom staan we in Nederland toe dat mensen, en met name mannen, anderen als optie gebruiken? Hoe kunnen we dit moreel verantwoorden, dat mensen mogen worden ingeruild voor een ander zonder consequenties? Het Nederlandse datinglandschap is al door en door verrot. Mannen hebben vijf of zes dates in een week en verwachten dat vrouwen hen verdienen. Zelfs na intimiteit blijven mannen nog anderen daten! En ondertussen wordt er verwacht van vrouwen dat zij het maar blijven flikken en accepteren. Maar er is geen enkele consequentie voor dit gedrag. En als vrouwen dan bedenken, "oké ik date gewoon niet meer, ik vertrouw niemand meer en weiger nog seks te hebben met mannen of zich voor te planten zolang mannen misogyn zijn", dan worden zij neergezet als hysterisch.
Maar waarom zou je in deze huizenmarkt in godsnaam jouw eigen woning opgeven, als een man elk moment jou eruit kan zetten, omdat hij besloten heeft het contract te verbreken in jullie relatie? Elke vrouw is dan toch in godsnaam een bedreiging. Dan heeft hij toch helemaal geen enkele zin om te investeren in een man, als er voor hem geen consequenties zijn dat hij seks heeft met een ander. Ik begrijp werkelijk niet hoeveel dat wil ik accepteren. En ondertussen wordt er al jarenlang geklaagd dat de geboortecijfers omlaag gaan. En dat mensen niet meer willen trouwen. Waarom zou je in godsnaam nog trouwen als vrouw, als een man morgen zijn ex kan aanduwen, en jij je woning kwijt bent? Waarom zou jij nog willen trouwen als vrouw, inwisselbaar voor een man, die bij de eerste de beste verveling hem in een ander steekt? Mannen zeggen vaak zelfs, "we zijn niet gemaakt om monogaam te zijn". Waarom moeten wij dat dan accepteren? Dan hebben we juist een wet nodig om dat af te dwingen.
Wow, mijn ogen zijn echt geopend.quote:Op woensdag 10 december 2025 05:33 schreef Koettie het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben alleen geen man. En er zijn mannen die niet multidaten (wat een woord ook), mijn vriend is daar een van. Ik denk dat je minder aan geslacht moet ophangen dan je nu doet. Dat je vreemdgaan kut vind is niet zo raar, wel dat je iedereen met een penis over een kam scheert. Je hebt hondstrouwen mannen en mannen die wat minder loyaal zijn. Net als vrouwen. T zijn het mensen.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:47 schreef Ansa het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk, hoe vreemder ik het vind dat vreemdgaan in Nederland niet strafbaar is. Als jij een contract tekent bij je werkgever, waarin jij een clausule hebt dat jij niet zomaar bedrijfsgevoelige informatie mag delenl,en je overtreedt dit, dan kan je een flinke boete verwachten. Als jij zomaar op straat iemand een klap geeft, dan beland jij een nachtje in de cel. Maar als ik binnen een relatie het vertrouwen ernstig schaadt, waardoor de ander wellicht levenlang getraumatiseerd is, dan gebeurt er niks. Ga jij vreemd en heb jij daarna diezelfde nacht nog seks met je partner, waardoor je haar blootstelt aan een SOA, ook dan is de echte wet helemaal prima.
Ben jij als partner slachtoffer van een vreemdgaande man, dan kan jij alsnog jouw huis verliezen op het moment dat de relatie voorbij gaat. Want als jij door jouw partner niet op het huurcontract bent gezet terwijl je meebetaalt, moet jij het huis uit, ondanks dat hij de schuldige is. Terwijl jij alles volgens het boekje hebt gedaan en trouw bent gebleven.
Waarom staan we in Nederland toe dat mensen, en met name mannen, anderen als optie gebruiken? Hoe kunnen we dit moreel verantwoorden, dat mensen mogen worden ingeruild voor een ander zonder consequenties? Het Nederlandse datinglandschap is al door en door verrot. Mannen hebben vijf of zes dates in een week en verwachten dat vrouwen hen verdienen. Zelfs na intimiteit blijven mannen nog anderen daten! En ondertussen wordt er verwacht van vrouwen dat zij het maar blijven flikken en accepteren. Maar er is geen enkele consequentie voor dit gedrag. En als vrouwen dan bedenken, "oké ik date gewoon niet meer, ik vertrouw niemand meer en weiger nog seks te hebben met mannen of zich voor te planten zolang mannen misogyn zijn", dan worden zij neergezet als hysterisch.
Maar waarom zou je in deze huizenmarkt in godsnaam jouw eigen woning opgeven, als een man elk moment jou eruit kan zetten, omdat hij besloten heeft het contract te verbreken in jullie relatie? Elke vrouw is dan toch in godsnaam een bedreiging. Dan heeft hij toch helemaal geen enkele zin om te investeren in een man, als er voor hem geen consequenties zijn dat hij seks heeft met een ander. Ik begrijp werkelijk niet hoeveel dat wil ik accepteren. En ondertussen wordt er al jarenlang geklaagd dat de geboortecijfers omlaag gaan. En dat mensen niet meer willen trouwen. Waarom zou je in godsnaam nog trouwen als vrouw, als een man morgen zijn ex kan aanduwen, en jij je woning kwijt bent? Waarom zou jij nog willen trouwen als vrouw, inwisselbaar voor een man, die bij de eerste de beste verveling hem in een ander steekt? Mannen zeggen vaak zelfs, "we zijn niet gemaakt om monogaam te zijn". Waarom moeten wij dat dan accepteren? Dan hebben we juist een wet nodig om dat af te dwingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |