Omdat mannen ook wetten nodig hebben om niet pedo te zijnquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom wil je dat zo graag? In Iran heb je zoiets, dat is dan de religieuze politie of moraalpolitie.
Mannen houden alleen van andere mannen. Als je vrouwen respecteert multidate je niet.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:16 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Mannen zijn geil, vrouwen niet. Men are in love women are in business
Dat zie je onder vrouwen niet gebeuren...quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat mannen ook wetten nodig hebben om niet pedo te zijn
Inderdaad. Tot nu toe geen enkele zaak in het nieuws over vrouwelijke pedo's dit jaar. Denk ik aan een vrouwelijke pedo dan kom ik alleen op madame Macron en die ene blonde Amerikaanse juf. Dit jaar al 3 mannelijke docenten, een gastouder, en Marco B.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:33 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat zie je onder vrouwen niet gebeuren...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.hartvannederl(...)na-misbruik-leerlingquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Inderdaad. Tot nu toe geen enkele zaak in het nieuws over vrouwelijke pedo's dit jaar. Denk ik aan een vrouwelijke pedo dan kom ik alleen op madame Macron en die ene blonde Amerikaanse juf. Dit jaar al 3 mannelijke docenten, een gastouder, en Marco B.
Ok, dan zijn het er nu 3. En hoeveel mannen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)na-misbruik-leerling
1 minuut zoeken
Dat is iets anders. M.i. zou ik nooit samen gaan wonen in deze markt, maar als de liefde op is, is niemand schuldig.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:39 schreef Koettie het volgende:
Je kan ook je huis kwijtraken als je uit elkaar gaat zonder vreemdgaan. Dat ook maar strafbaar stellen? Verder lees ik heel veel gegeneraliseer. Naar zowel vrouwen als mannen
Geen idee, Davey Verbeek post nog.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:51 schreef Pharkus het volgende:
Hoe zit het met vreemde gedachten die buiten de norm vallen?
Ga dat lekker zelf uitzoeken. Ik ontkracht alleen je wederom ongefundeerde beweringquote:Op dinsdag 9 december 2025 18:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ok, dan zijn het er nu 3. En hoeveel mannen?
Retorische vragen worden zeker niet behandeld op het mbo.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ga dat lekker zelf uitzoeken. Ik ontkracht alleen je wederom ongefundeerde bewering
Jij bent niet goedquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:10 schreef Ansa het volgende:
[..]
Retorische vragen worden zeker niet behandeld op het mbo.
Homewreckers ook ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En wat vind je van single vrouwen die ervoor kiezen om minnares te worden van een man die in een relatie zit? Moet dat ook strafbaar gesteld worden?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:25 schreef Solotovski het volgende:
Die tyfustopics van jou zouden strafbaar moeten zijn
Sorry, ik wist niet dat je letterlijk niet goed bij je hoofd bent.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:31 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat mannen ook wetten nodig hebben om niet pedo te zijn
Ja daar scheelt het één en anderquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je letterlijk niet goed bij je hoofd bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |