Scherm 1 darts, scherm 2 lullen over dartsquote:
Er bestaat geen kans dat je de kaart bij deze move weer kan vinden? En zulke wegwerkers signalering is fijn; maar al te vaak zie je een hardloper savonds alleen door de bewegende voeten....quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik was een rondje joggen in het lichtvest dat ik van Sinterklaas gekregen had. Ideaal ding: vier LEDs wit van voren, vier LEDs rood van achteren, en dit alles op neongele en reflecterende achtergrond. Natuurlijk kan ik nog steeds over het hoofd gezien worden, maar als je een beetje kijkt dan is het iig duidelijk.
Nog steeds stom dat ik mijn 1980s kaart van de stad met alle buslijnen erop kwijtgeraakt ben in verhuizing nr 2 van de 8
Ik acht de kans klein, want anders was ik 'm toch al wel bij verhuizing 3, 4, 5, 6 of 7 tegengekomen hè. Misschien zit hij in een boek gevouwen en komt hij ooit nog tevoorschijn. Maar verder zou ik het niet weten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er bestaat geen kans dat je de kaart bij deze move weer kan vinden? En zulke wegwerkers signalering is fijn; maar al te vaak zie je een hardloper savonds alleen door de bewegende voeten....
Wat liefquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt prachtig![]()
Hoe is het met jullie klusflow? Nog steeds lekker bezig? Ik moest nog eenop doen op je post daarover maar het ontschoot me steeds. Beetje laat
![]()
Ik wil ook wel klusflow. Maar onze Museumkaart is bijna afgelopen en we hebben een Eftelingabonnement aangeschaft dus er zijn andere prioriteiten. Morgen naar Dordrecht voor het Onderwijsmuseum en Het Hof van Nederland. Ben eigenlijk veel te moe maar rusten doen we wel in de kerstvakantie.
Hoestende partner, altijd top.quote:Op zaterdag 13 december 2025 04:43 schreef Barreltje het volgende:
Wakker.. chef hoest zich de nacht door..
En op de een of andere manier is dst hoesten meer van een kaliber explosive dan een kuchje...
Is hans een binnen of een buiten kat eigenlijk? Waar komt de muis vandaan?
Een maand! Wat een prachtig kado aan jezelfquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat liefwe werden even uit het ritme gehaald door sinterklaas. Maar nu dat weer achter de rug is, gaan we snel weer aan de slag denk ik. We hebben eerst dit hele weekend een logee. Maar ik heb sowieso in februari een hele maand verlof opgenomen, om meer tijd te hebben voor mijn gezin en mijzelf. En dan ga in ook klusjes aanpakken. Er komt in ieder geval een slaapkamer-roulatie.
Aïquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend van de trap gevallenvolgens mij valt het allemaal wel mee behalve flink wat blauwe en schaaf plekken.
Oeiiiiquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend van de trap gevallenvolgens mij valt het allemaal wel mee behalve flink wat blauwe en schaaf plekken.
Mooi gezegd, zo voelt het ook inderdaad. Er zijn altijd 100 redenen om zoiets niet te doen (drukdrukdruk!) maar ik merk ook dat ik dit nodig heb. Dan duurt het nog een jaar voordat de jongste naar school gaat en er dus ook weer wat uren komen waarin ik zelfstandig kan nadenken. Dit is een mooie overbrugging.quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoestende partner, altijd top.
Hans is een binnenkat. Muis was een buitenmuis. Maar oud huis en winter dus er probeert er wel eens een binnen te overwinteren.
[..]
Een maand! Wat een prachtig kado aan jezelf
Ik was dinsdag een dag ziek idd. En heb die dag alleen maar geslapen. Woensdagavond training geven bij de sportclub afgezegd en weer vroeg gaan slapen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:27 schreef sigme het volgende:
@:tele6 heb je echt ziek gemeld laatst? En hoe is het nu met je student die z'n eigen opdracht niet snapt afgelopen?
Er lag is op de trap (dat naar boven moet) en daar wilde ik omheen stappen maar kennelijk niet goed genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:04 schreef Barreltje het volgende:
dan is het toch wel fijn om geen spouwmuur te hebben![]()
hier haalt de mop de muizen levend in huis, waarna de fluf ze vangt en vermoord![]()
ook een systeem ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |