Verwacht jij nog een geste? En @Kaatje1 jij?quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie zijn in het zonnetje gezetWordt dit georganiseerd vanuit de gemeente?
Vorig jaar kwam de contactpersoon van de gemeente op visite met een klein pakketje. Daar kregen we in juni ook weer een pakketje van. Kleine bon van de wereldwinkel, thee en een mok.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verwacht jij nog een geste? En @:Kaatje1 jij?
Edit: wat leuk van Mohammad én vrouw! om (lekkere) kadootjes mee terug te nemen voor jou!
Nou ja zeg. Wel een ander Grieks eiland? Heb je al eens een jeepsafari gedaan waarbij je zelf rijdt trouwens? Dat vond ik keileuk!quote:Op woensdag 10 december 2025 07:23 schreef Lonaa het volgende:
Er gaan geen directe vluchten naar Kreta eind februari.#luxeprobleem
Beetje bij beetje meer eten (nogal een risico op maagtorsie), en stap één was vlooiendruppelsquote:Op woensdag 10 december 2025 05:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Achos LHO hopelijk snel weer op de been en aansterken!
Goedemorgen
Volgens mij wel, en anders kan je via Athene naar de eilanden.quote:Op woensdag 10 december 2025 07:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Wel een ander Grieks eiland? Heb je al eens een jeepsafari gedaan waarbij je zelf rijdt trouwens? Dat vond ik keileuk!
Eindejaars en cijfers…dat is toch niet zo gek?quote:Op woensdag 10 december 2025 11:08 schreef borisz het volgende:
Ik had gedacht dat het rustiger zou worden. Valse hoop. Wordt nog zeven dagen zweep erover.
Kan bijna op de minuut uittekenen wat ik moet doen.
Wakker liggen door je werk klinkt niet goed, bespreek dit met iemand op je werk. Verder vond ik het grappig hoe je brengt overkwam bij die meid met die grote neus vs. wat we van hem hier lezen als jij hem moet helpen verhuizen.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:52 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb me gisteren ziek gemeld. Eigenlijk heb ik nog maar 2 taken die voor de kerstvakantie echt moeten gebeuren: student door z'n laatste loodjes stage heen krijgen en beoordelen, en een meeting voor een samenwerking waar ik erg tegenop zie. Het is een samenwerking met een PhDer van sociale wetenschappen die een kwantitatief project wil doen maar helemaal niks van statistiek snapt en denkt dat ik kan toveren. Morgen spreken hij en ik met zijn begeleiders, en hopelijk staan die iets meer open voor mijn uitleg over wat ik wel en niet kan analyseren voor ze. Bv ik kan geen data analyseren die niet bestaan tenzij hij 10 mensen fixt die een halfjaar in het lab gaan staan voor hem of zo!!
Maandag op dinsdag had ik de hele nacht erover wakker gelegen, daarna overdag nog wat kunnen slapen en vanochtend met redelijk goede moed weer naar werk gereisd. Student had maandag 2794727 vragen waaruit bleek dat hij zijn project eigenlijk al die tijd niet begrepen had, maar hij zal maandag wel een baaldag hebben gehad of zo, want ik zie nu geen berichten meer van gisteren. Dus we beginnen iig best goed
In before iemand die zegt dat de slagerij ook moet koken, stroom/gasverbruik heeft, het koe moet slachten, personeel moet betalen, z'n huur betalen en ook nog salaris moet hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2025 15:59 schreef -Sigaartje het volgende:
Sodeju. Heb geen zin in koken vanavond, dus wat uitgezocht bij de slager. Lasagne werd de keus. Een bakje van een pond. Prijs: 13 euro 91.![]()
Ik moest nog wat andere dingen hebben, en bij de lasagne stond geen prijs. Even afrekenen, hoog bedrag, dus ik vraag, hoe kan dat? Slager gaf geen antwoord. Thuis de bon nagekeken, wauw, de lasagne was de boosdoener.
Kijk, ik snap dat de prijs van rundvlees is gestegen, maar dat een gerecht daarvan ook over de kop gaat, dat snap ik niet.
Het zal best te verklaren zijn, of beredeneerbaar, maar deze slager ziet me nooit meer terug, dit is gewoon flessetrekkerij. In de omliggende dorpen zijn er ook slagers, die goed af te fietsen zijn.
'Daar moet je je gewoon niet zo aan ergeren'quote:
In februari is het weer daar ook echt matig. Mijn vriend had dit jaar de eerste vlucht heen begin april, was ook maar matig.quote:Op woensdag 10 december 2025 07:23 schreef Lonaa het volgende:
Er gaan geen directe vluchten naar Kreta eind februari.#luxeprobleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |