abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219450798
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef sigme het volgende:

[..]
Btw; dit was dus van de directie ICT en het filmpje werd gepubliceerd op canva en we mogen niets hosten bij canva. Daarom staat het daar nu nog, natuurlijk. Had ik al ICT gezegd?
Ik kon 'm zo meezingen :+ ik sluit niet uit dat onze afdeling ook zoiets gaat maken. Onze nieuwe TL was vroeger cameraman :D
Wel mooi om te zien dat de sentimenten over de doorontwikkeling universeel zijn :7 we zitten d'r nu middenin.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_219450829
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 16:49 schreef Blues het volgende:
Gaat wel weer nu, afgezien van knallende koppijn bij mij #hetwentnooit

Bril ophalen *O*
Nee, het went niet :{ Hoop dat je heufd snel beter voelt :* :* :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_219450835
Och Blues wat een ellende -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 18:44:45 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219450836
Sterkte B&g
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 19:03:45 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219450990
Ik met nu verder niet klagen maar was gisteren ook niet helemaal fit. Vandaag iets eerder naar hotel (18:30) want niemand had niemand iedereen was eigenlijk wel klaar. Zo even schnitzel naar binnen schuiven. Vrijdag naar huis, dinsdag weer terug. Woensdagochtend komt een nieuwe machine.
pi_219451433
Wat een ellendigheid voor jullie en mn. voor golfer.
Wat een machteloos gevoel zal dit zijn. 😘
pi_219451689
En dat was de vrijwilligersdag. Even genetwerkt met de nieuw manager,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel bekenden gesproken, ook 2 koorleden, die blijken te werken in het Taalhuis en als gastvrouw.
Wij kregen mee: een grote doos met spekkies, koekjes, theelichtjes, thee, chips, knabbels, fles Cassis limonadeen een doos met een bordspel. Lijkt op ganzenbord/mens erger je niet zo te zien. En een primera bon van ¤40,00. ~:)
pi_219451738
Sterkte en beterschap voor g en Blues :*

Ik vond het wel een geinig liedje. Stoer van de collega's die dit durfden! En ja, doorontwikkeling kan een draakje zijn, maar als het allemaal de goede kant op valt; iedereen blij O+
pi_219452173
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:17 schreef AnneX het volgende:
En dat was de vrijwilligersdag. Even genetwerkt met de nieuw manager,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel bekenden gesproken, ook 2 koorleden, die blijken te werken in het Taalhuis en als gastvrouw.
Wij kregen mee: een grote doos met spekkies, koekjes, theelichtjes, thee, chips, knabbels, fles Cassis limonadeen een doos met een bordspel. Lijkt op ganzenbord/mens erger je niet zo te zien. En een primera bon van ¤40,00. ~:)
Jullie zijn in het zonnetje gezet ^O^ Wordt dit georganiseerd vanuit de gemeente?
Spoilers!
pi_219452313
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jullie zijn in het zonnetje gezet ^O^ Wordt dit georganiseerd vanuit de gemeente?
Georganiseerd door de Bieb organisatie zelf. 170 vrijwilligers…130 aanwezigen.
Ook de wethouder (van oa. vrijwilligers ondersteuning )was aanwezig.
Heerlijke hapjes verzorgd door een vrijwilliger uit Mozambique met Braziliaans/Portugese roots.
Dit jaar sinds lang weer eens geweest. Oa. vanwege de mankerende communicatie maar weer eens mijn neus laten zien.
pi_219452343
Ik was net bij mijn vriend Mohammad. Hij is net terug uit Jordanië, hij is bij zijn vrouw geweest. We hebben de hele vakantie uitgebreid besproken met zijn vrouw op de telefoon. Ze hebben echt een heel normale vakantie gehad eigenlijk :D Naar Petra en andere oude steden geweest, dagje luxe jacht, duiken, in de woestijn bij de bedoeïenen eten met een heel toeristenritueel, etc.

Ook grappig, en iets waar ik nooit bij stil sta. De winkelcentra en andere dingen daar zijn dus versierd met kerstbomen en allerlei kerstverlichting.

Het was vooral zo mooi om al die dolgelukkige en verliefde foto's van hen te zien O+

En ik kreeg kadootjes! In dat flesje is mijn naam geschreven in het zand (nu even omgedraaid). In die doosjes zitten geurdingen, een soort wierook. Dat gouden dingetje is een brandertje. De snoepjes zijn echt prachtig. Ik weet niet wat het is maar het is gecoat met rozen en pistache, echt een plaatje.

Spoilers!
pi_219452349
@Blues en g :*

Ik zit nu ook met beetje koppijn in de trein naar huis, maar dan wel om een leuke reden. Vanochtend vanaf 9.30 3 uur cursus, daarna gewerkt tot 16.30 en daarna pizza en kerstquizavond. Was erg gezellig, maar wel lange dag zo. Zeker na de chaos en ook wel zorgen om de lekkage gisteren en vanochtend vroeger dan gewenst al wakker. Maar het was wel heel leuk. Morgen hoef ik pas 10.30 op de uni te zijn, dus kan wel beetje uitslapen gelukkig. Zo thuis even de katjes eten geven en dan naar bed. Hoewel, eerst even afwachten of ze het eten niet uitkotsen - buurvrouw appte vanochtend toen ze iets uit vriezer kwam halen dat eentje zn natvoer uit had gekotst op de trap en een vd twee het weer op zat te eten :r . En laatst zag ik dat zelf ook al een keer, dat er eentje had gekotst en ze het allebei zaten op de eten }:| Zo smerig }:|
pi_219452355
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Verwacht jij nog een geste? En @Kaatje1 jij?
Edit: wat leuk van Mohammad én vrouw! om (lekkere) kadootjes mee terug te nemen voor jou!
pi_219452403
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 21:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Verwacht jij nog een geste? En @:Kaatje1 jij?
Edit: wat leuk van Mohammad én vrouw! om (lekkere) kadootjes mee terug te nemen voor jou!
Vorig jaar kwam de contactpersoon van de gemeente op visite met een klein pakketje. Daar kregen we in juni ook weer een pakketje van. Kleine bon van de wereldwinkel, thee en een mok.

Van VWN weet ik het niet. 2 weken geleden kreeg ik daar wel een heel goede chocoladeletter.
Spoilers!
pi_219452469
Die witte dingen zijn amandelen, snel eten want over een week zijn ze niet lekker meer. Zomlust ik dus wel amandelen. Die snoepjes kunnen gevuld zijn met een soort noga (pas op je vullingen :D) maar ook met dadelpuree
Vorig jaar on deze tijd dansten de mensen in Syrie rond de grootste boom van het midden oosten in Damascus, en veel van mijn Syrische kennissen hebben een kerstboom, gezelligheid, samen zijn en samen eten is heel belangrijk

Bij ons is waarschijnlijk iets helemaal verkeerd gegaan @AnneX Vorige week was er een lunch aangeboden door de Gemeente aan vrijwilligers die met vluchtelingen werken, maar VWN had of geen uitnodiging gekregen (lijkt me sterk) of er is iets helemaal verkeerd gegaan in de communicatie bij VWN Arnhem. Heb het vanochtend wel even gemeld aan de teamleider. Het is natuurlijk een rare tijd bij ons maar ook van Maatschappelijk was er niemand.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 9 december 2025 @ 21:33:08 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219452483
"Pistazien Tiramisu" was een beetje een tegenvaller, niet echt opgestijfd en/of niet echt koud. Verder normale tiramisu met een paar pistachenoten verkruimeld er overheen.
pi_219452711
Pistachenoten zie ik heel vaak voorbij komen in allerlei voor- en nagerechten de laatste weken.
Ook veel recepten met dadels :Y)
pi_219452763
Vrijwilligersfeestweek :Y
Ik krijg en organiseer diverse kadootjes.

Maar nu vooral bezig met ons kerstconcert. Suuuuperhandig als iemand op eigen houtje dingen bedenkt en niet communiceert. Aantal ideeën zijn goed, van andere zijn we minder gecharmeerd.
Mensen die verzoekjes mbt soepele kaartverkoop niet lezen en dus dingen anders doen zijn ook top :') Gelukkig hebben we nog een paar dagen om het aan elkaar te breien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219453402
Ik kom nog even voor het slapen snel @Blues en g veel sterkte en beterschap wensen:*

Welterusten allen! :W
pi_219453474

Moira. Zeker vijftien kilo te licht, en knetterstoned van haar sterilisatie eerder vandaag.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219453702
Achos LHO hopelijk snel weer op de been en aansterken!

Goedemorgen }:|
pi_219453841
Ik ben ook weer van de partij.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219453845
Meh
Spierpijn onder in mijn buik. Kon niet eens fatsoenlijk opkrullen vannacht }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219453932
Er gaan geen directe vluchten naar Kreta eind februari. }:| #luxeprobleem
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 10 december 2025 @ 07:37:18 #75
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_219453994
quote:
2s.gif Op woensdag 10 december 2025 07:23 schreef Lonaa het volgende:
Er gaan geen directe vluchten naar Kreta eind februari. }:| #luxeprobleem
Nou ja zeg. Wel een ander Grieks eiland? Heb je al eens een jeepsafari gedaan waarbij je zelf rijdt trouwens? Dat vond ik keileuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')