Ik kon 'm zo meezingenquote:Op dinsdag 9 december 2025 13:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Btw; dit was dus van de directie ICT en het filmpje werd gepubliceerd op canva en we mogen niets hosten bij canva. Daarom staat het daar nu nog, natuurlijk. Had ik al ICT gezegd?
Nee, het went nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 16:49 schreef Blues het volgende:
Gaat wel weer nu, afgezien van knallende koppijn bij mij #hetwentnooit
Bril ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel bekenden gesproken, ook 2 koorleden, die blijken te werken in het Taalhuis en als gastvrouw.
Wij kregen mee: een grote doos met spekkies, koekjes, theelichtjes, thee, chips, knabbels, fles Cassis limonadeen een doos met een bordspel. Lijkt op ganzenbord/mens erger je niet zo te zien. En een primera bon van ¤40,00.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:17 schreef AnneX het volgende:
En dat was de vrijwilligersdag. Even genetwerkt met de nieuw manager,Jullie zijn in het zonnetje gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel bekenden gesproken, ook 2 koorleden, die blijken te werken in het Taalhuis en als gastvrouw.
Wij kregen mee: een grote doos met spekkies, koekjes, theelichtjes, thee, chips, knabbels, fles Cassis limonadeen een doos met een bordspel. Lijkt op ganzenbord/mens erger je niet zo te zien. En een primera bon van ¤40,00.Wordt dit georganiseerd vanuit de gemeente?
Spoilers!
Georganiseerd door de Bieb organisatie zelf. 170 vrijwilligers…130 aanwezigen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie zijn in het zonnetje gezetWordt dit georganiseerd vanuit de gemeente?
Verwacht jij nog een geste? En @Kaatje1 jij?quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie zijn in het zonnetje gezetWordt dit georganiseerd vanuit de gemeente?
Vorig jaar kwam de contactpersoon van de gemeente op visite met een klein pakketje. Daar kregen we in juni ook weer een pakketje van. Kleine bon van de wereldwinkel, thee en een mok.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verwacht jij nog een geste? En @:Kaatje1 jij?
Edit: wat leuk van Mohammad én vrouw! om (lekkere) kadootjes mee terug te nemen voor jou!
Nou ja zeg. Wel een ander Grieks eiland? Heb je al eens een jeepsafari gedaan waarbij je zelf rijdt trouwens? Dat vond ik keileuk!quote:Op woensdag 10 december 2025 07:23 schreef Lonaa het volgende:
Er gaan geen directe vluchten naar Kreta eind februari.#luxeprobleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |