abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219480167
Dat maakt ook nog *O* 5 *O* werkdagen *O* en dan is de sprint over en gaan we soort van weer naar "normaal" *O* met 2 of 3 dagen per week.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219480177
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend van de trap gevallen -O- volgens mij valt het allemaal wel mee behalve flink wat blauwe en schaaf plekken.
:*

Waarom viel je?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219480180
quote:
Goedemorgen
Vanochtend van de trap gevallen -O- volgens mij valt het allemaal wel mee behalve flink wat blauwe en schaaf plekken.
Oeiiii

Kusje derop
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_219480189
:O Gisteren tot 23 uur repetitie voor concert.
Nu wakker door de wekker want over een half uur word ik opgehaald om met mijn kop in een container te kruipen en daar (smerige :X ) kledingzakken uit te trekken. Alles voor het koor en gelukkig klein rondje dit keer.

Vanmiddag word ik weer opgehaald. In mijn kerstjurk. Want dan gaan we middag+avond carollen in openluchtmuseum.

Dan naar huis en bed. Morgenvroeg zwemmen en meteen door voor versieren kerk+concert.

Kerst O+
Maar pre-kerst in 1 weekend proppen is een beetje ambitieus eigk :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219480221
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoestende partner, altijd top.

Hans is een binnenkat. Muis was een buitenmuis. Maar oud huis en winter dus er probeert er wel eens een binnen te overwinteren.
[..]
Een maand! Wat een prachtig kado aan jezelf _O_
Mooi gezegd, zo voelt het ook inderdaad. Er zijn altijd 100 redenen om zoiets niet te doen (drukdrukdruk!) maar ik merk ook dat ik dit nodig heb. Dan duurt het nog een jaar voordat de jongste naar school gaat en er dus ook weer wat uren komen waarin ik zelfstandig kan nadenken. Dit is een mooie overbrugging.

Ik voel ook de behoefte om @vlindertje89 te vertellen dat alles geregeld op het vlak waar ons werk overlapt en dat ik je dat in januari even ga uitleggen :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 13-12-2025 14:38:13 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219480275
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:27 schreef sigme het volgende:
@:tele6 heb je echt ziek gemeld laatst? En hoe is het nu met je student die z'n eigen opdracht niet snapt afgelopen?
Ik was dinsdag een dag ziek idd. En heb die dag alleen maar geslapen. Woensdagavond training geven bij de sportclub afgezegd en weer vroeg gaan slapen.

Student snapt het nog steeds voor geen meter, maar ik begeleid hem samen met een collega en die collega vindt het geen probleem om heel uitgebreide antwoorden te geven als hij vragen heeft, dus dan schrijft hij haar uitleg gewoon over in zijn verslag. Ik ben meer van de sturende vragen, "probeer eens deze Google zoekterm" enz maar dat punt zijn we denk ik ook gewoon gepasseerd. Volgende student beter of zo :P

En ik had een belangrijk gesprek met een PhDer van sociale wetenschappen en zijn begeleiders, omdat ik met hem samen een project was begonnen en dat gingen we met de begeleiders bespreken. Ik was er zenuwachtig voor want ik had niet het idee dat ik echt gehoord werd, eerder dat we met veel moeite een compromis gevonden hadden. Klopte ook -- zijn begeleider van sociale wetenschappen vond het compromis helemaal niks en wil dat het op de oorspronkelijk geplande manier gaat, waar ik niet achter sta, dus nu moet ik ze nog laten weten dat ik niet meer mee doe aan de samenwerking. (Ze willen dat ik statistiek / data-analyse doe op een door hen gedefinieerde dataset die super slecht afgebakend is. Alsof @vlindertje89 zegt "ik doe onderzoek naar dit gedrag in kinderen, ja er zit een 45-jarige in de dataset, whatever doe het er maar mee". Ik wil dus eerst de data opschonen/aanvullen, maar "de data is door stakeholders verzameld en die weten het beter". Nou laat maar dan, hier kan ik niks mee)
pi_219480358
Mogge!

Au @Sarabi gelukkig niets gebroken

Wat lekker @Clubsoda een maand vrij

Iew zoveel muizen. Doen de katten bij jullie daar niets mee @sigme ? Of zijn het teveel?

Ik kwam vanochtend zomaar zonder al te veel pijn uit bed, maar meteen goed kunnen bewegen is echt wel een cadeautje op de vroege ochtend is wel heel fijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_219480405
Wat fijn dat je soepel uit bed kwam, @Kaatje1 :Y

Buitengebied hier, dus eindeloos veel muizen. De katten zijn 18 jaar oud en niet meer zo energiek. En zodra de muizen in de spouwmuur/tussen het dakbeschot zitten is er geen kat, hoe energiek ook, die er nog bij kan. Misschien moet ik maar een slang nemen als huisdier :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219480565
Herkenbaar Sigme. Hier zitten er elk voorjaar muizen onder de vensterbank in de woonkamer, in de spouw. Ik hoor ze wel maar ze kunnen niet naar binnen en zijn dus ook niet te vangen. Het is inmiddels een jaarlijks tafereel, dat ik een tijdje niet snap welk geluid ik nou hoor en dat het kwartje dan pas valt dat het die muizen weer zijn.
Spoilers!
pi_219480580
  zaterdag 13 december 2025 @ 10:04:52 #236
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_219480600
dan is het toch wel fijn om geen spouwmuur te hebben O+
hier haalt de mop de muizen levend in huis, waarna de fluf ze vangt en vermoord :P
ook een systeem ..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_219480609
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:39 schreef sigme het volgende:

[..]
:*

Waarom viel je?
Er lag is op de trap (dat naar boven moet) en daar wilde ik omheen stappen maar kennelijk niet goed genoeg.
pi_219480615
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:04 schreef Barreltje het volgende:
dan is het toch wel fijn om geen spouwmuur te hebben O+
hier haalt de mop de muizen levend in huis, waarna de fluf ze vangt en vermoord :P
ook een systeem ..
:D
pi_219480995
Hoe is het met je oor @Sarabi ?
pi_219481026
In het ouwe huis werd de schuur afgebroken en de muizen kwamen de huizen binnen. Warm en zo.
De spleetjes in de spouwmuren zijn afgesloten met muizenklemmetjes.
Oh. Dat heet stootvloegklemmetjes: https://www.allestegenong(...)BEAQYDSABEgLWsvD_BwE

De muisjes speelden met hazelnoten over het schuine dak. Rrrrt. En dan rolden er weer naar beneden. Vlak boven mijn hoofd. Dat slaapt vrij onrustig.
Bij gebrek aan een kat in huis, hielpen deze dingetjes.
Ook bij bol , alleen de link is dan onleesbaar:

https://www.topranked.rev(...)yEAAYASAAEgJTaPD_BwE

Mogelijk kunnen jullie er iets mee.
N.B. Buurman trok de keukenla open en piep zei de muis.

Verder: de amaryllis bol is van (donderdag) 24 cm. gegroeid naar zojuist 31 cm. ~:)
pi_219481064
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest aan de bevers van @:sigme denken :D
https://youtube.com/shorts/vZhuuwDy0Cc?si=35BwTuOLobFKa2Hl
_O_
pi_219481118
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 04:45 schreef AnneX het volgende:
Wakker…boodschappenlijst samengesteld voor ah bezorgen. Luxe.
's Nachts winkelen :D

Zojuist is de visschotel gebracht, later vanmiddag komt picnic en straks ga ik op de fiets 10 krentebollen kopen bij de Hlemse kraam voor morgen.

En mss nog een oreokoekje haken vandaag (moet wil er in maart nogal wat klaar hebben voor mijn collega's :D )

Morgen komen de k.kinderen "verjaardagenoudennieuw" vieren met heerlijke happen en warme chocolmel tussen kadootjes uitpakken, bijkletsen en het escapekamersspel door.
Blij dat g opgeknapt is en het door kan gaan *G*

Amaryllisbol _O_
pi_219481135
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:26 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik mocht uitslapen O+
Nadat we midden in de nacht verhuisd waren van ons gewone bed naar het noodbed. Bij ons gewone bed wonen muizen en die maken lawaai 's nachts en het lukt niet om ze vangen en dan kunnen we niet slapen.
We willen van ons noodbed ons gewone bed maken maar dan moeten 'even' mijn kleren elders worden opgeborgen. Dus daar ga ik vandaag maar eens mee aan de slag.

Pootjes moet aan de slag !
pi_219481185
quote:
Goedemorgen
Oeii... gelukkig niks ernstigs en morgen spierpijn -O-
pi_219481187
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Wakker uit mezelf en niet door de wekker.

Gisteren was uh gaaf maar wel een Beste Klus. Ik heb m'n lampen versjacherd bij een bedrijfsfeest, dus dat stond ik er om 8:30 in te knopen. Om 9:30 stond ik een bus in te laden met eten en spullen voor 120 man.

De rest van de dag heb ik, op een locatie, gewerkt om die 120 man van een luxe warm en koud buffet te voorzien. In m'n eentje. Voor extra stappen op de stappenteller en uitdaging: Die 120 man was verdeeld in 40 in ruimte 1 en wilde graag om 18:30 eten en 80 man in ruimte twee, om 18:15.

Maar alles stond op tijd en was warm. Mensen vonden het lekker.

Uiteindelijk om 20:45 uitgeklokt op de zaak. Even geouwehoerd en mn lampjes bekeken op bedrijfsfeest. 21:45 thuis. W. had een halve durum doner voor me bewaard en dat was vrij welkom toen ik me realiseerde wat de eetscore op de dag is geweest. :')

Vandaag moeten we die lampjes er even uittrekken en nog een ander bedrijsfeestje afbouwen wb techniek. De rest van de dag is *O* werkvrij *O*
Werkbaas jij _O_
pi_219481190
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 06:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat lief O+ we werden even uit het ritme gehaald door sinterklaas. Maar nu dat weer achter de rug is, gaan we snel weer aan de slag denk ik. We hebben eerst dit hele weekend een logee. Maar ik heb sowieso in februari een hele maand verlof opgenomen, om meer tijd te hebben voor mijn gezin en mijzelf. En dan ga in ook klusjes aanpakken. Er komt in ieder geval een slaapkamer-roulatie.
Wat heerlijk en goed die maand O+
pi_219481194
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik wil ook wel klusflow. Maar onze Museumkaart is bijna afgelopen en we hebben een Eftelingabonnement aangeschaft dus er zijn andere prioriteiten. Morgen naar Dordrecht voor het Onderwijsmuseum en Het Hof van Nederland. Ben eigenlijk veel te moe maar rusten doen we wel in de kerstvakantie.
Zo leuk jullie uitjes te lezen *G*
pi_219481199
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het met je oor @:sarabi ?
Voor het eerst in 2 dagen zit er iets van verbetering in. Eerst hoorde ik links helemaal niets, nu een klein beetje. Bij de laatste keer druppelen is er iets los gekomen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 11:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Oeii... gelukkig niks ernstigs en morgen spierpijn -O-
Ja, ben heel benieuwd hoe het morgen is.
Nu is vooral mijn kont gevoelig :+
pi_219481205
@Tele6 elke keer een doosch uitpakken en in de loop vd tijd elke keer weer nieuw, beter plekje geven.
Deden we hier ook en soms doe ik dat nog (we wonen hier nu 21 jaar _O- ) of gooi ik alsnog iets weg.

Wij hadden door de 2 huishoudens in 1 te voegen, net als jullie best veel dubbele dingen. En een aantal zaken maar niet te lang over nagedacht en naar kringloop gebracht.
pi_219481251
Jullie hebben een garage! Wij hadden een schuur.
Nu een hall annex opslag en nog >:O vele dozen te gaan…(van mn.X) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')