Aïquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend van de trap gevallenvolgens mij valt het allemaal wel mee behalve flink wat blauwe en schaaf plekken.
Oeiiiiquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vanochtend van de trap gevallenvolgens mij valt het allemaal wel mee behalve flink wat blauwe en schaaf plekken.
Mooi gezegd, zo voelt het ook inderdaad. Er zijn altijd 100 redenen om zoiets niet te doen (drukdrukdruk!) maar ik merk ook dat ik dit nodig heb. Dan duurt het nog een jaar voordat de jongste naar school gaat en er dus ook weer wat uren komen waarin ik zelfstandig kan nadenken. Dit is een mooie overbrugging.quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoestende partner, altijd top.
Hans is een binnenkat. Muis was een buitenmuis. Maar oud huis en winter dus er probeert er wel eens een binnen te overwinteren.
[..]
Een maand! Wat een prachtig kado aan jezelf
Ik was dinsdag een dag ziek idd. En heb die dag alleen maar geslapen. Woensdagavond training geven bij de sportclub afgezegd en weer vroeg gaan slapen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:27 schreef sigme het volgende:
@:tele6 heb je echt ziek gemeld laatst? En hoe is het nu met je student die z'n eigen opdracht niet snapt afgelopen?
Er lag is op de trap (dat naar boven moet) en daar wilde ik omheen stappen maar kennelijk niet goed genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:04 schreef Barreltje het volgende:
dan is het toch wel fijn om geen spouwmuur te hebben![]()
hier haalt de mop de muizen levend in huis, waarna de fluf ze vangt en vermoord![]()
ook een systeem ..
quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest aan de bevers van @:sigme denken![]()
https://youtube.com/shorts/vZhuuwDy0Cc?si=35BwTuOLobFKa2Hl
's Nachts winkelenquote:Op zaterdag 13 december 2025 04:45 schreef AnneX het volgende:
Wakker…boodschappenlijst samengesteld voor ah bezorgen. Luxe.
Pootjes moet aan de slag !quote:Op zaterdag 13 december 2025 08:26 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik mocht uitslapen![]()
Nadat we midden in de nacht verhuisd waren van ons gewone bed naar het noodbed. Bij ons gewone bed wonen muizen en die maken lawaai 's nachts en het lukt niet om ze vangen en dan kunnen we niet slapen.
We willen van ons noodbed ons gewone bed maken maar dan moeten 'even' mijn kleren elders worden opgeborgen. Dus daar ga ik vandaag maar eens mee aan de slag.
Oeii... gelukkig niks ernstigs en morgen spierpijnquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:29 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Werkbaas jijquote:Op zaterdag 13 december 2025 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Wakker uit mezelf en niet door de wekker.
Gisteren was uh gaaf maar wel een Beste Klus. Ik heb m'n lampen versjacherd bij een bedrijfsfeest, dus dat stond ik er om 8:30 in te knopen. Om 9:30 stond ik een bus in te laden met eten en spullen voor 120 man.
De rest van de dag heb ik, op een locatie, gewerkt om die 120 man van een luxe warm en koud buffet te voorzien. In m'n eentje. Voor extra stappen op de stappenteller en uitdaging: Die 120 man was verdeeld in 40 in ruimte 1 en wilde graag om 18:30 eten en 80 man in ruimte twee, om 18:15.
Maar alles stond op tijd en was warm. Mensen vonden het lekker.
Uiteindelijk om 20:45 uitgeklokt op de zaak. Even geouwehoerd en mn lampjes bekeken op bedrijfsfeest. 21:45 thuis. W. had een halve durum doner voor me bewaard en dat was vrij welkom toen ik me realiseerde wat de eetscore op de dag is geweest.
Vandaag moeten we die lampjes er even uittrekken en nog een ander bedrijsfeestje afbouwen wb techniek. De rest van de dag iswerkvrij
Wat heerlijk en goed die maandquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat liefwe werden even uit het ritme gehaald door sinterklaas. Maar nu dat weer achter de rug is, gaan we snel weer aan de slag denk ik. We hebben eerst dit hele weekend een logee. Maar ik heb sowieso in februari een hele maand verlof opgenomen, om meer tijd te hebben voor mijn gezin en mijzelf. En dan ga in ook klusjes aanpakken. Er komt in ieder geval een slaapkamer-roulatie.
Zo leuk jullie uitjes te lezenquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook wel klusflow. Maar onze Museumkaart is bijna afgelopen en we hebben een Eftelingabonnement aangeschaft dus er zijn andere prioriteiten. Morgen naar Dordrecht voor het Onderwijsmuseum en Het Hof van Nederland. Ben eigenlijk veel te moe maar rusten doen we wel in de kerstvakantie.
Voor het eerst in 2 dagen zit er iets van verbetering in. Eerst hoorde ik links helemaal niets, nu een klein beetje. Bij de laatste keer druppelen is er iets los gekomen.quote:
Ja, ben heel benieuwd hoe het morgen is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Oeii... gelukkig niks ernstigs en morgen spierpijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |