Ja, dat.quote:Op maandag 8 december 2025 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit... je zou toch op zijn minst beschutting moeten zoeken of gewoon wegwezen en op je slaapadres eens goed naar de info moeten kijken.
En dan via DM slaapadressen regelen.quote:Op maandag 8 december 2025 21:30 schreef potjecreme het volgende:
Zou leuk zijn als er een fok! Team zou meedoen.
@DaMart ??quote:Op maandag 8 december 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan via DM slaapadressen regelen.
Selmar naar Danny voor inzage.quote:Op maandag 8 december 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan via DM slaapadressen regelen.
Ieder seizoen weer zo'n duo.quote:Op maandag 8 december 2025 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Maar die Berend en Mees, mi gado... die komen toch wel in een illuster rijtje van domme kandidaten, en de boel voor de rest verneuken
Scheelt dat dit begin mei is opgenomen.quote:Op maandag 8 december 2025 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sst... @:selmar leest hier ook mee he![]()
.
Ik voel het al jaren jeuken, maarrrr:quote:Op maandag 8 december 2025 21:30 schreef potjecreme het volgende:
Zou leuk zijn als er een fok! Team zou meedoen.
Oh jaquote:Op maandag 8 december 2025 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sst... @:selmar leest hier ook mee he![]()
.
Wellicht vind je vrouw het niet erg.quote:Op maandag 8 december 2025 21:38 schreef V. het volgende:
[..]
Ik voel het al jaren jeuken, maarrrr:
1. ik ben redelijk privacy-focused, en wil niemand in mijn computers of telefoon laten.
2. wil mijn vrouw geen camerateams en hunters aandoen
3. Ik ben oud.
Ja maar deze vallen toch wel in de categorie onnoemelijk dom, waarom zou je al die fragmenten opnemen. Dat je wordtr gepakt met extractieinfo valt bijna niet te voorkomen, maar dit soort extra dingen die de rest ook verneuken is echt spelverneukend.quote:Op maandag 8 december 2025 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ieder seizoen weer zo'n duo.
Die zijn iig welverdiend opgepakt, maar altijd zonde als ze er ook nog eens de rest mee verneuken iddquote:Op maandag 8 december 2025 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Maar die Berend en Mees, mi gado... die komen toch wel in een illuster rijtje van domme kandidaten, en de boel voor de rest verneuken
Ja, dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 8 december 2025 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik zie net op het kanaal van Hunted dat Mees en Berend die ansichtkaart niet eens hadden, dankzij die lapswans die de kaart had verloren.ze hadden alleen een briefje met de aanwijzing van de koningin... dus daar kunnen de Hunters gelukkig geen reet mee
Jawel.quote:Op maandag 8 december 2025 21:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht vind je vrouw het niet erg.
Tenzij de rijschoolbroers gepakt worden... die hebben wel de kaart, maar niet de aanwijzing...quote:Op maandag 8 december 2025 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Oh ik zie net op het kanaal van Hunted dat Mees en Berend die ansichtkaart niet eens hadden, dankzij die lapswans die de kaart had verloren.ze hadden alleen een briefje met de aanwijzing van de koningin... dus daar kunnen de Hunters gelukkig geen reet mee
Ja dat zal de volgende aflevering waarschijnlijk wel gebeurenquote:Op maandag 8 december 2025 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij de rijschoolbroers gepakt worden... die hebben wel de kaart, maar niet de aanwijzing...
Was je dat in de uitzending niet opgevallen??quote:Op maandag 8 december 2025 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Sander heeft een speurhondquote:Op maandag 8 december 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had productie ergens een hond vandaan moeten halen.
Omdat je er ook mee moet kunnen vliegen, en je in Nederland lang niet overal mee mag vliegen, en als je UK kijkt zie je dat ze ook met de drone ook heel vaak weggeven dat ze er zijnquote:Op maandag 8 december 2025 21:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik snap niet dat de hunters voor zulke gevallen geen drone meenemen. Vanuit de lucht zie je toch meer.
Zekerquote:Op maandag 8 december 2025 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Zit Selmar eigk nog wel eens in dit topic?
Ik heb laatst de seizoenen van 2022 t/m nu teruggekeken
Ik dacht in de uitzending dat ze gewoon die ansichtkaart haddenquote:Op maandag 8 december 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was je dat in de uitzending niet opgevallen??
Of moet je nog kijken?
Nee, we reden op het baken om niet op te vallenquote:Op maandag 8 december 2025 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik snap niet zo goed waarom die Hunters ze niet hebben gezien, want reden ze niet gewoon achter die truck aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |