Geluk bij een ongeluk iddquote:Op maandag 8 december 2025 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel weer een geluk.
Ja, of doe dat pas nadat je de info hebt.quote:Op maandag 8 december 2025 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom zou je laten weten dat je naar (bijna) huis moest? Wat stom om daar te pinnen.
Zit Selmar eigk nog wel eens in dit topic?quote:Op maandag 8 december 2025 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
Goed voorspeld van Selmar dat ze naar Rhenen gaan!
Jazeker. Morgen denk of na de uitzending als je al geluk hebt.quote:Op maandag 8 december 2025 21:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Zit Selmar eigk nog wel eens in dit topic?
Ik heb laatst de seizoenen van 2022 t/m nu teruggekeken
...of als ze de fragmenten uit de bus hebben opgenomenquote:Op maandag 8 december 2025 21:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja als ze later wel een kaart maar niet de hint hebben zou het nog een beetje rot kunnen zijn
Wat tof dattie al die jaren trouw mee is blijven postenquote:Op maandag 8 december 2025 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazeker. Morgen denk of na de uitzending als je al geluk hebt.
Ja is zeker nice. Stukje extra info.quote:Op maandag 8 december 2025 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat tof dattie al die jaren trouw mee is blijven posten
Ik heb eindelijk mijn man @:Treinmeneer warm gekregen voor het programma en ben hem enthousiast aan het vertellen over de insights die Selmar ons hier bij de eerste seizoenen gafmoet maar eens teruglezen nu ik de laatste seizoenen terug heb gezien
Dat mag jij willenquote:Op maandag 8 december 2025 21:12 schreef V. het volgende:
Ik wil dat de volgende TT 'Lama-filmpjes' wordt.
Er zijn gelukkig al een paar teams met de aanwijzingquote:Op maandag 8 december 2025 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
En dan gepakt worden zodat de hunters iedereens contactpersoon wetenmanmanman
Echt hè….quote:Op maandag 8 december 2025 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of als ze de fragmenten uit de bus hebben opgenomen.
Extra reden om vlot te zijn iddquote:Op maandag 8 december 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig al een paar teams met de aanwijzing
Hopen dat ze niet nog eens terug moeten voor een vervolgaanwijzingquote:Op maandag 8 december 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig al een paar teams met de aanwijzing
Ja, mooi om te zien hoe mensen onbewust dezelfde keuzes maken.quote:Op maandag 8 december 2025 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
Goed voorspeld van Selmar dat ze naar Rhenen gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |