Te laat .... opperdepopquote:Op dinsdag 9 december 2025 02:41 schreef r_one het volgende:
Ik gooi effe wat bitterballen in de airfryer ... wil je ook?
[ afbeelding ]
Oef, kan jij dat, zo heet...?quote:
Dan moet je vooral gaan slapen tochquote:Op dinsdag 9 december 2025 03:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oef, kan jij dat, zo heet...?
En nou is er niks meer over?!
Edit: oeps, mijn (meditatie)muziekje, en kruik, en weinig/geen licht maakt dat ik inmiddels in slaap aan het sukkelen was........................................
ja - ga ik doenquote:Op dinsdag 9 december 2025 03:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan moet je vooral gaan slapen toch
Half doosje, 6 stuks, meteen iets insnijdenquote:Op dinsdag 9 december 2025 03:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oef, kan jij dat, zo heet...?
En nou is er niks meer over?!
Edit: oeps, mijn (meditatie)muziekje, en kruik, en weinig/geen licht maakt dat ik inmiddels in slaap aan het sukkelen was........................................
Sssssssssst .....quote:Op dinsdag 9 december 2025 04:11 schreef Tengano het volgende:
"Het voelt zoals het voelt en ik ben ok."
Nou, je kan best even zeggen of je bitterballen wilt of niet hoorquote:Op dinsdag 9 december 2025 07:06 schreef Iceage het volgende:
Goedemorgen Cost,
Hopelijk heb je beetje goed bijgeslapen.
Ik zie dat er vragen gesteld werden hier aan jou en dat je geneigd bent om overal antwoord op te geven.
Dat siert je maar besef ook dat je aan niemand hier antwoorden of verantwoording schuldig bent. (behalve aan jezelf)
Ik hoop dat je vandaag een fijne dag hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |