Weet vooral hoe prachtig de lucht was in RDR2. Lichtval en de wolken gingen helemaal nergens over voor een openwereld game.quote:Op zondag 28 december 2025 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
RDR2 en Ghost Recon Wildlands verdienen beide een 60fps upgrade
Ze verwachten dat je ook wat dingen buiten de main quest doet.quote:Op zondag 28 december 2025 15:24 schreef Friday12 het volgende:
Bij de laatste quest van Hogwarts Legacy.. Moet je ineens fucking lvl 34 zijnEcht wat is dat voor een bullshit.
Ik ga dus niet 4 levels grinden voor een cutscene. Verder vette game
Blijkbaar was de quest ervoor lvl 24 requirement en dat was dan ook daadwerkelijk de quest.
ik heb ook wat gedaan. Maar alleen voor de laatste cutscene 10 lvl verschil is gewoon dom.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze verwachten dat je ook wat dingen buiten de main quest doet.
Het is wel een opvallende keuze inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb ook wat gedaan. Maar alleen voor de laatste cutscene 10 lvl verschil is gewoon dom.
Verplicht side bullshit moeten doen zou niet een ding moeten zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel een opvallende keuze inderdaad.
Het jaar van Grand Theft Auto VI, eindelijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:29 schreef Friday12 het volgende:
Op een mooi jaar vol met goede games
Hoop jequote:Op woensdag 31 december 2025 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het jaar van Grand Theft Auto VI, eindelijk.
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2026 06:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
De owlbear moeder moeten vermoorden omdat ze me aanviel.
Moet de baby maar gaan redden straks. Ondanks dat ik Dark Urge ben.
Ik kreeg niet de optie aanvankelijk. Kon de baby alleen aanmoedigen de goblins aan te vallen. Dat faalde, en daarna kreeg ik de optie hem uit te nodigen in het kamp.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Baby wel gered en in het kamp uiteindelijk
Maar iemands moeder vermoorden om hem voor je te laten werken is best evil toch. Tijdens mijn Durge playtrough zorgde ik ervoor dat alles het meest gunstig was voor mezelf, maak niet uit wat daarvoor nodig was.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 06:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
De owlbear moeder moeten vermoorden omdat ze me aanviel.
Moet de baby maar gaan redden straks. Ondanks dat ik Dark Urge ben.
Zeker evil.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 12:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Maar iemands moeder vermoorden om hem voor je te laten werken is best evil toch. Tijdens mijn Durge playtrough zorgde ik ervoor dat alles het meest gunstig was voor mezelf, maak niet uit wat daarvoor nodig was.
Wat ook leuk is als Durge is om Shadowheart een Selune cleric te maken en Nightsong te bevrijden om ze goede hoop te geven en ze vervolgens op te offeren aan Lorroakan en Viconia.
Die blik in hun ogen: priceless.
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:29 schreef Friday12 het volgende:
Op een mooi jaar vol met goede games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat kwam omdat ik OOK veel op de PC gespeeld heb: Spirit Farer
Beide zijn egenlijk qua game redelijk geestdodend en herhalend, maar voelde heerlijk relaxed.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Je kan Grimm Grimm en Woodkid daar ook aan toevoegen. Heerlijke muziek tijdens het pakketjes bezorgen in één van de mooiste gamewerelden die je kan spelen. Helemaal zen.quote:Op maandag 5 januari 2026 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Nog 1 pakketje dan. Oke nog eentje. Ff CHVRCHES in de playlist mikken en over de heuvels rijden. (De band heeft overigens zelfs een NPC cameo in de Animal Shelter)
Ik vind dat nummer van "minus 61" of zoiets heel lekker.quote:Op maandag 5 januari 2026 11:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan Grimm Grimm en Woodkid daar ook aan toevoegen. Heerlijke muziek tijdens het pakketjes bezorgen in één van de mooiste gamewerelden die je kan spelen. Helemaal zen.![]()
![]()
Destijds veel plezier aan die run beleeft. Wel al 5 jaar geleden, maar ik zou hem gelijk spelen als ik dat nog niet had gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:29 schreef Drankster het volgende:
Begonnen aan Final Fantasy VII remake op hard mode om weer even op te frissen
Ja same, maar dan ergens in 2022. Gelukkig kan je de filmpjes nu wel 1.5 doorspoelen want er zit wel enorm veel filler in. Rebirth schijnt nog erger te zijn majah, combat is wel nice.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Destijds veel plezier aan die run beleeft. Wel al 5 jaar geleden, maar ik zou hem gelijk spelen als ik dat nog niet had gedaan.
Geen NG+?quote:Op woensdag 7 januari 2026 00:29 schreef Drankster het volgende:
Begonnen aan Final Fantasy VII remake op hard mode om weer even op te frissen zodat ik binnenkort aan Rebirth kan beginnen. Eerste boss battle duurde ruim een kwartier en Cloud ging 3x dood.
Even kijken hoe lang ik dit trek. Moet nog twee trophies voor de plat.
Insta buy. En replay net ervoor.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag net wat voorbij komen dat er geluiden zijn over een nieuwe dlc voor The Witcher 3, die een brug zou vormen tussen het verhaal van TW3 met TW4.
Zou in mei 2026 moeten komen en zou 30 euro moeten kosten.
Nog niks officieel bevestigd, maar dat zou toch![]()
![]()
zijn als dat zo zou zijn.
Want de dlc's schijnen goed zijn @:Ang3l
Oh ja, ook eens gaan spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zag net wat voorbij komen dat er geluiden zijn over een nieuwe dlc voor The Witcher 3, die een brug zou vormen tussen het verhaal van TW3 met TW4.
![]()
Nog best uitdagend dus, zelfs in NG+.quote:
Ja zeker. Bankjes refreshen geen HP en MP meer en je kan helemaal geen items gebruiken. Boss battles vragen wel wat voorbereiding in de vorm van elemental materia’s enzo. Wel leuk zo, gevechten duren wel lang.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog best uitdagend dus, zelfs in NG+.
Hoe heal je dan?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja zeker. Bankjes refreshen geen HP en MP meer en je kan helemaal geen items gebruiken. Boss battles vragen wel wat voorbereiding in de vorm van elemental materia’s enzo. Wel leuk zo, gevechten duren wel lang.
Met spells. MP krijg je alleen door kistjes kapot te slaan, bepaalde MP absorb materia’s te gebruiken en teamgenoten hebben speciale abilities hoe ze MP kunnen krijgen.quote:
Okay de 3 uur(!!) durende demo gespeeld en deze game is wel heel awesome. Super gelikt en na een half uurtje zat ik er helemaal in. Deze gaat er sowieso komen. Grafisch en sfeer deed me erg denken aan The Legend of Zelda: Link's Awakening.quote:Op woensdag 7 januari 2026 13:22 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest VII Reimagined demo is live.
Hmmm, interessant wel.quote:Op woensdag 7 januari 2026 23:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Met spells. MP krijg je alleen door kistjes kapot te slaan, bepaalde MP absorb materia’s te gebruiken en teamgenoten hebben speciale abilities hoe ze MP kunnen krijgen.
................ moet ik 3 dan TOCH opnieuw installeren en die DLC's afmaken?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
Zeker, geeft de combat echt een hele andere wending. Je moet nu plannen wanneer je welke spells gebruikt en waar tegenstanders zwak tegen zijn. Tijdens mijn eerste playtrough was dat allemaal niet nodig, toen was het gewoon op vierkantje rammen en je haalt het vanzelf wel, dit is een stuk leuker imo.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hmmm, interessant wel.
Wellicht had je dus op Normal al kunnen oefenenquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zeker, geeft de combat echt een hele andere wending. Je moet nu plannen wanneer je welke spells gebruikt en waar tegenstanders zwak tegen zijn. Tijdens mijn eerste playtrough was dat allemaal niet nodig, toen was het gewoon op vierkantje rammen en je haalt het vanzelf wel, dit is een stuk leuker imo.
Moet ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................ moet ik 3 dan TOCH opnieuw installeren en die DLC's afmaken?
Yep, er zit niks anders op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................ moet ik 3 dan TOCH opnieuw installeren en die DLC's afmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |