De oorzaak is bij iedereen met een burnout weer anders.quote:Op maandag 8 december 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of veel problemen op het werk.
Of te veel overwerk
Of of en of
Last Christmas is ook wel leukquote:
Is ook, was er maar een duidelijke aanwijsbare reden.quote:Op maandag 8 december 2025 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De oorzaak is bij iedereen met een burnout weer anders.
Even checkenquote:
quote:
Dat heel lastig omdat het voor mij een belangrijk iets is, ik kan daar niet zomaar afstand van nemen helaas. Dat is juist hetgeen wat mij altijd rust bracht, even iets heel anders.quote:Op maandag 8 december 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of misschien leg je je focus er te veel op. Neem er eens een beetje afstand van?
Is ook geen Ford F150quote:Op maandag 8 december 2025 17:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Die pickup truck werkt bijna nooit bij mij
Ja zat het net te lezen, kans op een tsunamiquote:Op maandag 8 december 2025 17:45 schreef laforest het volgende:
Best wel heftige aardbeving bij japan
Zal ik ook zeker gaan doen. Is alleen hopen dat het weer beetje meezit zodat ik bijv. kan gaan wandelen.quote:Op maandag 8 december 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker ergens op uit gaan, in je eentje kan ook lekker zijn
O, dat is jammer, zijn er dan geen clubs waar mensen dat willen laten doen?quote:Op maandag 8 december 2025 17:47 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat heel lastig omdat het voor mij een belangrijk iets is, ik kan daar niet zomaar afstand van nemen helaas. Dat is juist hetgeen wat mij altijd rust bracht, even iets heel anders.
Ik ben afgelopen maanden veel naar meetings geweest maar het is iedere keer weer een nee. Ik heb vrijdag ook nog wat staan maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in dus is maar de vraag of ik daar naartoe ga.quote:Op maandag 8 december 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is jammer, zijn er dan geen clubs waar mensen dat willen laten doen?
ALs het onder je huid gaat zitten is het geen hobby meer Wrap
Dat is een keus die je zelf moet maken of je er wel of niet heen gaat. Het is nog geen vrijdag dus je hebt nog even tijd om na te denken.quote:Op maandag 8 december 2025 17:52 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen maanden veel naar meetings geweest maar het is iedere keer weer een nee. Ik heb vrijdag ook nog wat staan maar heb er eigenlijk helemaal geen zin in dus is maar de vraag of ik daar naartoe ga.
En idd, er begint langzaam aan een vervelende bijsmaak aan te komen dus zou het ergens los moeten zien te laten.
Doe dat maar, lekker genieten van het hete water of je lijf kan ook goed ontspannend zijn.quote:Op maandag 8 december 2025 17:54 schreef Wrapster het volgende:
Ik ga nu even genieten van een lekker warme douche en misschien nog even voor de sunshower zitten. Dat is sowieso fijn en kan ik hopelijk even loslaten
Waarom heb jij eigenlijk geen UI en heeft UI-politie™ dat nog nooit gemerkt?quote:
omdat hij altijd een ui heeft gehad in verledenquote:Op maandag 8 december 2025 18:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen UI en heeft UI-politie™ dat nog nooit gemerkt?
quote:
en als ik het een mondknevel had genoemd?quote:Op maandag 8 december 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik moest eerst aan google vragen wat dat was
Ooit allemaal gewistquote:Op maandag 8 december 2025 18:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen UI en heeft UI-politie™ dat nog nooit gemerkt?
Dat is zoiets als: ik heb me altijd aan de snelheid gehouden, maar nu scheur ik met 90 door een woonwijk.quote:Op maandag 8 december 2025 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat hij altijd een ui heeft gehad in verleden
Ja, maar niet echt populairequote:Op maandag 8 december 2025 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat hij altijd een ui heeft gehad in verleden
Moet ik ook aan google vragenquote:Op maandag 8 december 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als ik het een mondknevel had genoemd?
Ja kan maar weinig met 60x60 pixels lolquote:Op maandag 8 december 2025 18:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is zoiets als: ik heb me altijd aan de snelheid gehouden, maar nu scheur ik met 90 door een woonwijk.
gelukkig krijg je geen doden en gewonden als je geen UI hebtquote:Op maandag 8 december 2025 18:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is zoiets als: ik heb me altijd aan de snelheid gehouden, maar nu scheur ik met 90 door een woonwijk.
ga je ook een witte muts en witte strakke broek nemen en zonder shirt rondkopen als je blauw wordt?quote:Op maandag 8 december 2025 18:26 schreef laforest het volgende:
Moet dat dan? Als ik ooit nog weer blauw word zal ik er zeker 1 nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |