Waarom heb jij eigenlijk geen UI en heeft UI-politie™ dat nog nooit gemerkt?quote:
omdat hij altijd een ui heeft gehad in verledenquote:Op maandag 8 december 2025 18:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen UI en heeft UI-politie™ dat nog nooit gemerkt?
quote:
en als ik het een mondknevel had genoemd?quote:Op maandag 8 december 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik moest eerst aan google vragen wat dat was
Ooit allemaal gewistquote:Op maandag 8 december 2025 18:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen UI en heeft UI-politie™ dat nog nooit gemerkt?
Dat is zoiets als: ik heb me altijd aan de snelheid gehouden, maar nu scheur ik met 90 door een woonwijk.quote:Op maandag 8 december 2025 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat hij altijd een ui heeft gehad in verleden
Ja, maar niet echt populairequote:Op maandag 8 december 2025 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat hij altijd een ui heeft gehad in verleden
Moet ik ook aan google vragenquote:Op maandag 8 december 2025 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en als ik het een mondknevel had genoemd?
Ja kan maar weinig met 60x60 pixels lolquote:Op maandag 8 december 2025 18:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is zoiets als: ik heb me altijd aan de snelheid gehouden, maar nu scheur ik met 90 door een woonwijk.
gelukkig krijg je geen doden en gewonden als je geen UI hebtquote:Op maandag 8 december 2025 18:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is zoiets als: ik heb me altijd aan de snelheid gehouden, maar nu scheur ik met 90 door een woonwijk.
ga je ook een witte muts en witte strakke broek nemen en zonder shirt rondkopen als je blauw wordt?quote:Op maandag 8 december 2025 18:26 schreef laforest het volgende:
Moet dat dan? Als ik ooit nog weer blauw word zal ik er zeker 1 nemen.
quote:Op maandag 8 december 2025 18:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja kan maar weinig met 60x60 pixels lol
Heb je niks met Kaag of Von der Leyen?quote:Op maandag 8 december 2025 18:34 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2025 18:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Heb je niks met Kaag of Von der Leyen?
Of, niet en. Haha. Okay die neem ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |